Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan suomalainen mutta mua ärsyttää että suurin osa ihmisistä on niin sulkeutuneita!

Vierailija
17.02.2020 |

Ulkomailla olen nuorena asunut ja itselläni luonne on sellainen että kehun, kannustan ja juttelen. Tässä maassa ihmiset ihan oikeasti ovat ihan tosi sulkeutuneita ja suorituspainotteisia. Robotteja melkein! Sorry vaan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Jalat on tiukasti yhdessä ja pakarat myös.

Jos vähän yrittää raottaa niin saa näpeille.

Vierailija
2/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet oikeassa. Ja naisilla perässään räksyttävä äijälauma kun ei heille oikein lämpene. Tällaiseksi Suomi meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt helpolla jos et törmää vihamielisiin.

Vierailija
4/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa! Tuleppa tänne iloiseen Etelä-Karjalaan niin täällä kuule ollaan niin avoimia ja iloisia (just joo). No minä ainaskin olen. Ps. Enkä ole suorituspainoinen.

Vierailija
5/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekehu ≠ osaa jotain järkevää.

Vierailija
6/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan kun ei kiinnosta vieraat ihmiset ja heidän höpinät.

Vierailija
7/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään, kun ei hölötetä turhanpäiväisyyksiä.

Vierailija
8/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko j ännätyttö ja juttelitko yläasteen aikana myös niille kiltimmille pojille? :(

Vierailija
9/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on hyvin erillainen. Suomalainen ei harrasta turhaa small talkia mutta sitäkin enemmän antaa kyllä itsestään ja elämästään syvällisemmin kun hänen kanssaan vain puhuu.

Vierailija
10/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry vaan kun ei kiinnosta vieraat ihmiset ja heidän höpinät.

Tämä.

Vierailija
11/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,tottahan se on , etenkin aikuisiällä täällä Suomessa...olen ihmetellyt sitä viimeiset 20 vuotta. Lisäksi kateellisia,katkeria,huumorintajuttomia työsuoritus keskeisiä tylsiä robotteja...

Vierailija
12/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko oma asenne vaikuttaa? Tänne heti ilmoittautuu niitä joita ei kiinnista muiden asiat ja niitä jotka haukkuvat muita, ap mukaan lukien. Kuka nyt tuollaisen ennakkoluuloisen kanssa jaksaisi jutella. Suomessa ei höpistä turhia vaan asiaa ja sitäkin vain niille jotka koetaan vastaanottavaisiksi.

Vierailija
13/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä maissa joissa ei ole runsas sosiaaliturva ihmiset käyttäytyy luontemmin ja inhimillisemmin. Kun ei sillee joku loisi oman vaivannäön niskassa koko ajan tms.

Vierailija
14/14 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut vastaavaa. Oudoille ei niin lätistä turhia, mutta tuttujen kesken turpa käy. Ei myöskään ole pelkkiä merkityksettömiä pinnallisuuksia, kuten eräissä maissa. Aika kirjaimellisesti siis avaudutaan+ollaan avoimia.