Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(
Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.
Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.
Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?
Kommentit (327)
Ei muuta kun ilmoitus treffipalstoille aasian suuntaan ja niitä tulee ovista ja ikkunoista.Itte koitin ja totesin
että 5v:n päästä jäädessäni ennenaikaselle eläkkeelle otetaan uusiksi,on enemmän aikaa perehtyä asiaan.
Vielä täytyy käydä töissä ja tehdä rahaa.Yh-äiditkin kelpaa vallan mainiosti,itseasiassa mulle paremmin.
M55
Vierailija kirjoitti:
Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?
Samaa mietin. Nykyään sekä miehillä että naisilla untuu olevan sama kuvitelma elämästään. Nuorena eletään vapaasti, matkustellaan, juhlitaan, luodaan uraa, deittaillaan vailla vakavampia aikeita. Tätä jatketaan suunnilleen 35 ikävuoteen asti. Sen jälkeen aletaan katsastaa pariutumis- ja lisääntymiskumppania. Usein tulee vaan yllätyksenä se, ettei se ihan niin vain käykään. Vuodet kuluvat, yhtäkkiä olet jo 38-vuotias. Siiitä ei ole enää pitkä matka nelikymppiseksi, mutta mitään ei tapahdu. Lopulta ymmärretään, että perheenperustamisjuna meni jo.
"Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta."
Montako vuotta ajattelit harkita? Vai oletko jo varannut matkan? Minulle syntyy väkisinkin mielikuva, että aiot vielä seuraavat viisi vuotta käyttää asian harkitsemiseen. Miksi et sen sijaan jo suunnittelisi kesälomamatkaa ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama homma kuin Ap:lla, olin pitkässä suhteessa ja puoliso ei halunnutkaan loppujen lopuksi lasta. Sinne meni "parhaat vuodet" itsellä. Nyt voi katsella vierestä kun se juna meni.
M37
Miksi sitten alkujaankaan valitsit sellaisen naisen, jolla oli perhettä koskien erilaiset suunnitelmat kuin sinulla? Olisit ottanut kiltin naisen.
No eihän se heti selvinnyt vaan oli se "ei vielä"
M37
No shit? Mutta kun kerran miehestäkin pitäisi jostakin kristallipalloon kurkkaamalla tietää heti sen perusluonne ja ajatukset tai on valinnut väärin, niin totta kai tämä toimii molempiin suuntiin. Kikkelis kokkelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.
Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?
Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.
Palsta ei kyllä väitä näin vaan nimenomaan neuvoo helsinkiläisnaisia hakeutumaan maakuntiin yksinäisten miesten keskuuteen perhettä perustamaan. Kuulemma kohtaanto-ongelma.
Sinne kaivataan ruokapalkalla toimivia naisia. Ei kiitos, kerta töitäkin noilla suunnilla näyttää olevan niukanlaisesti
En kehottanutkaan ketään tekemään noin, kerroin mikä on palstamiesten anti keskustelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?
Samaa mietin. Nykyään sekä miehillä että naisilla untuu olevan sama kuvitelma elämästään. Nuorena eletään vapaasti, matkustellaan, juhlitaan, luodaan uraa, deittaillaan vailla vakavampia aikeita. Tätä jatketaan suunnilleen 35 ikävuoteen asti. Sen jälkeen aletaan katsastaa pariutumis- ja lisääntymiskumppania. Usein tulee vaan yllätyksenä se, ettei se ihan niin vain käykään. Vuodet kuluvat, yhtäkkiä olet jo 38-vuotias. Siiitä ei ole enää pitkä matka nelikymppiseksi, mutta mitään ei tapahdu. Lopulta ymmärretään, että perheenperustamisjuna meni jo.
Joo, näinhän se paljolti menee. Tietty ei nyt kannattais syyllistää, mutta aika paljon ihmisille syötetään puppua tyyliin 40 v on uusi 30 jne, myös perheen teon suhteen.
Sellaista se on että kaikkea ei saa mitä haluaa. Sitten pitää vaan päättää jääkö sitä rukuttamaan vai keskittyykö elämässään muihin asioihin, sellaisiin mitä on itselle mahdollista saavuttaa. Esim. minä olen vastoin tahtoani miehetön ja lapseton 45 v. nainen, mutta en minä ole mitenkään surkea ja nyyhki surullista kohtaloani vanhanapiikana ja lapsettomana. Ei, minä keskityn uraan, hedonistisiin nautintoihin, harrastuksiin, ja tykkään elämästäni.
Tosin kyllähän sinulla vielä on niin halutessasi mahdollisuus löytääkin se nainen, varsinkin jos tosiaan panet toimeksi sen ulkomailta hakemisen kanssa. Sinun täytyy vaan päättää kuinka kovasti sitä lasta kaipaat, että paljonko olet valmis sen takia tinkimään mukavuusalueeltasi. Itse en loppujen lopuksi ollut valmis tinkimään tarpeeksi. Toki minäkin olisin nimittäin löytänyt jonkun humalaisen baarista, joka olisi suostunut seksiin ilman kumia ja olisin voinut tulla raskaaksi. Olisin myös voinut ryhtyä tieten tahtoen yksinhuoltajaksi keinohedelmöityksen avulla. Mutta minä halusin lapsia vain, jos voni saada ne turvallisessa parisuhteessa rakastamaani mieheen, ja minä en löytänyt koskaan sellaista miestä, joten VALITSIN sitten jättää lapsetkin hankkimatta.
Ap on etsinyt naista, joka on selvästi oman tason yläpuolella. Klassinen tapaus siis. 'Ne, joista kiinnostun eivät kiinnostu minusta ja ne, joihin itsellä oikeasti olisi jotain saumaa ei kiinnosta mua.'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään muuta tarjottavaa parisuhteeseen kuin siittiöitä?
Rakkautta ja rehellisyyttä. Itse en muuta kaipaa, ehkä minulta sitten puuttuu jokin mikä naisia taas kiinnostaa. -AP
Nuoruus, järki ja terveet siittiöt. Miksi kuvittelet 30-vuotiaan kiinnostuvan andropaussiukoista?
Kuten on jo sanottu, olet vähintään 15 vuotta myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama homma kuin Ap:lla, olin pitkässä suhteessa ja puoliso ei halunnutkaan loppujen lopuksi lasta. Sinne meni "parhaat vuodet" itsellä. Nyt voi katsella vierestä kun se juna meni.
M37
Miksi sitten alkujaankaan valitsit sellaisen naisen, jolla oli perhettä koskien erilaiset suunnitelmat kuin sinulla? Olisit ottanut kiltin naisen.
No eihän se heti selvinnyt vaan oli se "ei vielä"
M37
No shit? Mutta kun kerran miehestäkin pitäisi jostakin kristallipalloon kurkkaamalla tietää heti sen perusluonne ja ajatukset tai on valinnut väärin, niin totta kai tämä toimii molempiin suuntiin. Kikkelis kokkelis.
En tajunnut sanaakaan mihin tässä viitattiin, mutta ok.
M37
Jos mies haluaa biologisia lapsia, pitää sitoutua ajoissa yhteen naiseen.
Naisen hedelmällisyys romahtaa 30 vuoden jälkeen, toisaalta nuoristakin miehistä joka kolmas on lähes steriili läskin ja huonon elämän vuoksi.
Luonteessasi ja asenteessasi se vika on, fiksut miehet kyllä napsitaan pois kuleksimasta kauan ennen nelikymppisiä.
Eilen mietin tätä aihetta jostain syystä. Että kuinka moni mies tulee heräämään siihen, että lapset jää tekemättä, kun yhä useampi tuntuu ajattelevan asiaa ensimmäistä kertaa 35-vuotiaana.
siinä vaiheessa kun nelikymppinen mies oivaltaa, että mähän haluankin perheen, hän alkaa katsella noin 25-30 vuotiaita naisia sillä silmällä. Mut eihän sen ikäiset naiset halua mitään vaippoja ruveta vaihtamaan, on vähän muita suunnitelmia :D
Olet mies parhaassa iässä. Vaimo pitää etsiä Helsingin ulkopuolelta, turhaa ajanhukkaa on Kallion feministikuplassa kököttää. Minäkin suosittelisin ulkomaisia naisia. Thaimaa tai Filippiinit esim. Varmaan pian käy niin että avioliiton järkevä suunnittelu tulee muotiin ja nämä kukasta kukkaan lentelijät jäävät vähemmistöön.
N63
Vierailija kirjoitti:
Naisen hedelmällisyys romahtaa 30 vuoden jälkeen, toisaalta nuoristakin miehistä joka kolmas on lähes steriili läskin ja huonon elämän vuoksi.
Luonteessasi ja asenteessasi se vika on, fiksut miehet kyllä napsitaan pois kuleksimasta kauan ennen nelikymppisiä.
Aloittaja on pyörinyt liian pitkään erinäisissä huvipuistolaitteissa ja siinä se nuoruus menikin sitten.
Tuli mieleen että eikö Ukrainassa ole suuri ylitarjonta naisista ja he mielellään muuttavat sieltä pois? Miten jos sieltä treffipalstan kautta löytyisi sopiva äitiehdokas? Olisi ulkonäkökin lapsella länsimainen, eikä niin eksoottinen kuin thaikulla. N 57
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen maailmanhistoriassa ei tosiaan ole saanut yhtään lasta yli 30-vuotiaana.
Minkä takia te naiset kannatatte jotain vaimojen hakemista aasiasta.
Kyseessä on ihmiskauppa, jossa naiset ovat kauppatavaraa.
Meillä on jo nyt täällä kaikki turvakodit täynnä näitä aasialaisia "vaimoja", koska nämä kyseiset miehet kohtelee niitä niin huonosti. Avioerotilastoja johtaa nämä aasialaiskauppaliitot.
Jotain solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, ei naiset ole jotain kaupattavaa ja siitettävää tavaraa, jotka joutuu sitten pakenemaan turvakotiin suomalaismiestä, joka oikeasti ostaa toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että eikö Ukrainassa ole suuri ylitarjonta naisista ja he mielellään muuttavat sieltä pois? Miten jos sieltä treffipalstan kautta löytyisi sopiva äitiehdokas? Olisi ulkonäkökin lapsella länsimainen, eikä niin eksoottinen kuin thaikulla. N 57
Siis miten sairas voit olla aikuisena naisena.
Itse saat elää täällä vapaana, mutta kannatat ihmiskauppaa.
Olet sairas ihminen, kannatat muille orjana elämistä ja samalla nautit omasta etuoikeudesta.
Ei mikään ole helppo, ja mutkia tulee vastaan. Mutta mitäpä jos tämä kaveri ei olisi uskaltanut ja yrittänyt, niin sitä vauvaa ei olisi eikä sitä vaimoakaan.