Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(
Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.
Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.
Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla dettipalvelu joka keskittyy pelkästään yhdistämään lapsen haluavia ihmisiä.
Onhan niitä. Esim. Date24.ee voi hakea sua mätsäävän kumppanin ja sieltä näyttää löytyvän yllättävän paljon suomalaisia. Okcupidissa ja pannarissa taitaa olla sama homma
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama homma kuin Ap:lla, olin pitkässä suhteessa ja puoliso ei halunnutkaan loppujen lopuksi lasta. Sinne meni "parhaat vuodet" itsellä. Nyt voi katsella vierestä kun se juna meni.
M37
Miksi sitten alkujaankaan valitsit sellaisen naisen, jolla oli perhettä koskien erilaiset suunnitelmat kuin sinulla? Olisit ottanut kiltin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.
Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?
Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.
Palsta ei kyllä väitä näin vaan nimenomaan neuvoo helsinkiläisnaisia hakeutumaan maakuntiin yksinäisten miesten keskuuteen perhettä perustamaan. Kuulemma kohtaanto-ongelma.
Sinne kaivataan ruokapalkalla toimivia naisia. Ei kiitos, kerta töitäkin noilla suunnilla näyttää olevan niukanlaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama homma kuin Ap:lla, olin pitkässä suhteessa ja puoliso ei halunnutkaan loppujen lopuksi lasta. Sinne meni "parhaat vuodet" itsellä. Nyt voi katsella vierestä kun se juna meni.
M37
Miksi sitten alkujaankaan valitsit sellaisen naisen, jolla oli perhettä koskien erilaiset suunnitelmat kuin sinulla? Olisit ottanut kiltin naisen.
No eihän se heti selvinnyt vaan oli se "ei vielä"
M37
Miksi et hakisi naista ulkomailta. Olen käynyt Thailannissa, paljon onnellisia pareja siellä, ruoka myös tosi hyvää. Voit saada pari lasta kaupan päälle, mikä nyt tietenkään ei ole huono asia, niinhän sulla saattais käydä täälläkin. Lippua tilaamaan ja pakkaamaan.
No hitsiläinen, älä jumi sinne Helsinkiin. Onhan koko Suomi naisia täynnä, eikun jahtaamaan vaan. 👍
Ethän tuota ihan vielä ole ikäloppu isäksi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Sä olet muutenkin jo liian vanha siittämään, saat isolla todennäköisyydellä ei terveitä lapsia.
Googleta paternal age effect.
Esim. spermapankit ei edes ota vastaan sun ikäistä spermaa, koska tuotat sairaita siittiöitä.
Itseasiassa lahjasiittiöiden lahjoittajan yläikäraja on 45v useimmissa paikoissa. Siittiöt nyt vain säilyy parempina pidempään mitä naisen munasolut, biologinen fakta. Toki kehityshäiriöiden riski kasvaa kummankin sukupuolen suhteen mitä vanhemmaksi käy, mutta naisilla vaikutus näkyy voimakkaammin.
N29
Vanhakaan et vielä ole, mies parhaassa iässä.
Mitä roskaa nämä viestit. Tietenkin tuossa iässä on vielä kaikki mahdollisuudet. Siitä vain nettideittailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hakisi naista ulkomailta. Olen käynyt Thailannissa, paljon onnellisia pareja siellä, ruoka myös tosi hyvää. Voit saada pari lasta kaupan päälle, mikä nyt tietenkään ei ole huono asia, niinhän sulla saattais käydä täälläkin. Lippua tilaamaan ja pakkaamaan.
Voi kunpa se olisikin noin yksinkertaista! Tiedän yhdenkin jonka vaimo odottaa pääsyään Suomeen ja on viimeisillään raskaana. Vauva saattaa syntyä Thaimaassa, mutta no onpahan ainakin lapsi saatettu alulle. Katsoo nyt mitä lupien kanssa käy
Vierailija kirjoitti:
One common factor is the abnormal regulation of sperm once a mutation arises. It has been seen that once taking place, the mutation will almost always be positively selected for and over time will lead to the mutant sperm replacing all non-mutant sperm. In younger males, this process is corrected and regulated by the growth factor receptor-RAS signal transduction pathway
Eli vanhan miehen elimistö valitsee erikseen mutaatiospermaa, koska niillä ei toimi enää elimistössä korjaustoiminto, joka tuhoaa mutaatiosiittiöt ja valitsee terveitä siittiöitä, se toimii vain nuorilla miehillä.
Täysin normaali ikä nykyään saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet muutenkin jo liian vanha siittämään, saat isolla todennäköisyydellä ei terveitä lapsia.
Noissa tutkimuksissa, mistä sinä puhut koskee niitä tapauksia missä miehen lisäksi myös nainenkin on noin 40 vuotias. AP:llä on vielä 1-4 vuotta jäljellä lasten hankinnalle ennen kuin tulee iso riski epäterveen lapsen saamiselle.
Ei pidä paikkaansa.
Esim. nuori nainen ja vanha mies (yli 35) nostaa valtavasti sairauksien riskiä, keskenmenoriskiä jne.
Vanhan miehen kivekset on pilaantuneet ja jokainen siittiö on viallinen, jokainen. Vanhalla naisella on terveitä munasoluja, ero on aika iso.
Monet vanhojen miesten kanssa lisääntyvät nuoret naiset muuten saa jatkuvia keskenmenoja.
Se on listattu yhdeksi isoksi vammaisen, eli vanhan, sperman haittavaikutukseksi.
Nämä on oikeasti ihan järkyttävää luettavaa, vanhoilla miehillä ei ole mitään asiaa lisääntyä-
https://en.wikipedia.org/wiki/Paternal_age_effect
Vanhoilla miehillä ei toimi edes mutaatioiden korjaaminen, mikä toimii nuorilla miehillä.
One common factor is the abnormal regulation of sperm once a mutation arises. It has been seen that once taking place, the mutation will almost always be positively selected for and over time will lead to the mutant sperm replacing all non-mutant sperm. In younger males, this process is corrected and regulated by the growth factor receptor-RAS signal transduction pathway
Tämähän oli myös Jennin ongelma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. spermapankit ei edes ota vastaan sun ikäistä spermaa, koska tuotat sairaita siittiöitä.
Itseasiassa lahjasiittiöiden lahjoittajan yläikäraja on 45v useimmissa paikoissa. Siittiöt nyt vain säilyy parempina pidempään mitä naisen munasolut, biologinen fakta. Toki kehityshäiriöiden riski kasvaa kummankin sukupuolen suhteen mitä vanhemmaksi käy, mutta naisilla vaikutus näkyy voimakkaammin.
N29
Yleisin yläikäraja on tällä hetkellä 34. Sitä ei muuta joku suomen käytäntö.
Yleisin kriteeri on pituus ja sitten ikä.
Samoin hedelmöitysklinikat kieltäytyy nykyään yhä useammin käyttämästä vanhusspermaa ja silloin se luovuttaja ei ole se pariskunnan mies, niin kuin tässä kuuluisassa suomalaisvanhusisä tapauksessa.
Kukaan lapsi ei ole halunnut naista kanssani, kun olen liian älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa tutkimuksissa, mistä sinä puhut koskee niitä tapauksia missä miehen lisäksi myös nainenkin on noin 40 vuotias. AP:llä on vielä 1-4 vuotta jäljellä lasten hankinnalle ennen kuin tulee iso riski epäterveen lapsen saamiselle.
Ei pidä paikkaansa.
Esim. nuori nainen ja vanha mies (yli 35) nostaa valtavasti sairauksien riskiä, keskenmenoriskiä jne.
Vanhan miehen kivekset on pilaantuneet ja jokainen siittiö on viallinen, jokainen. Vanhalla naisella on terveitä munasoluja, ero on aika iso.
Monet vanhojen miesten kanssa lisääntyvät nuoret naiset muuten saa jatkuvia keskenmenoja.
Se on listattu yhdeksi isoksi vammaisen, eli vanhan, sperman haittavaikutukseksi.
Nämä on oikeasti ihan järkyttävää luettavaa, vanhoilla miehillä ei ole mitään asiaa lisääntyä-
Vanhoilla miehillä ei toimi edes mutaatioiden korjaaminen, mikä toimii nuorilla miehillä.
Mikään klinikka ei olisi ikinä, koskaan käyttänyt sitä spermaa mitä luulet.
Noissa tapauksissa yleisin luovuttaja on sen vanhuksen poika, jos sellainen on.
Juna ei ole vielä mennyt.
Kannattaisi kuitenkin pohtia omaa naismakuaan. Tutulla miehellä on sama ongelma. Haluaisi kovasti isäksi, mutta jostain syystä kerta toisensa jälkeen ihastuu ja ajautuu suhteisiin naisten kanssa, joille lapset ovat ehdoton ei. Sitten ihmettelee miksi naiset eivät nykyään halua lapsia. Naisista, joita perheen perustaminen kiinnostaa ei kiinnostu millään. Välillä myös ihmettelen mistä hän näitä naisia edes löytää, kun oman tuttavapiirin naisista suurin osa on halukkaita lapsen tekoon tai ainakin valmiita harkitsemaan sitä, jos toinen niitä kovasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?
Seurustelin. Minulla on takana vain pitkiä parisuhteita. 20v olin liian nuori isäksi. Sen jälkeen en ole löytänyt parisuhdetta jossa nainen olisi halukas hankkimaan lapsia. Aina on ollut ehdoton ei lapsille. Abortti kuulemma tehdään heti jos niin sattuisi käymään kun olen koittanut asiasta puhua. - AP
Vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Mikään klinikka ei olisi ikinä, koskaan käyttänyt sitä spermaa mitä luulet.
Noissa tapauksissa yleisin luovuttaja on sen vanhuksen poika, jos sellainen on.
Ennen klinikkavaihetta...
Palsta ei kyllä väitä näin vaan nimenomaan neuvoo helsinkiläisnaisia hakeutumaan maakuntiin yksinäisten miesten keskuuteen perhettä perustamaan. Kuulemma kohtaanto-ongelma.