Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(

Vierailija
17.02.2020 |

Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.

Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.

Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?

Kommentit (327)

Vierailija
321/327 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa on ongelmana se, että miestä usein kiinnostaa isyys, ei vanhemmuus. Eli kun ensimmäinen kriteeri on, että lapsen on oltava oma eikä missään tapauksessa esim. YH-äidin edellisestä liitosta, se kertoo siitä, että vanhemmuus, lapsi, ei kiinnosta. Toisin sanoen nämä miehet voivat helposti sitten todeta omankin lapsen kanssa, että sori ei tää ollutkaan sitä, mitä odotin, ei vastaa toiveita, heippa.

Sama kyllä naisilla, joille äitiys on pakkomielle, tulee eroa ja muuta kun ei se sit semmoista ollutkaan, naisen on vain vaikeampi poistua kuviosta kokonaan.

Vierailija
322/327 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän toista raskautta nyt keväällä. Yhden lapsen olen jo saanut klinikalta.

Olisin valmis ottamaan spermaa myös joltain lapsen haluavalta mutta en halua yhteishuoltajuutta enkä velvoittaa miestä maksamaan elatusta. Lait on muuttuneet 2016, ja kaikessa ollaan lasten puolella.  Mikä on hyvä, en kiellä, Mytta jos nainen haluaa lapsen ilman miestä, ei sitä Suomessa psyty tekemään ilman että mies joutuu maksumieheksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/327 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi, ap, voi miksi ihmeessä käytit 'parhaimmat lapsentekovuotesi' parisuhteessa, jossa toinen oli ilmoittanut että 'se on abortti, ehdottomasti'???

Pelkäsit niin paljon olla yksin?

Eipä tämä nyt sinua auta, mutta jos täällä on 25-35 vuotiaita, joiden parisuhteessa on tämä merkittävä ristiriita niin hyvät ihmiset, jatkakaa matkaa ja etsimistä, kunnes saatte tämän lähtökohdan tasapainoon!!

Eipä mulla muuta.

Ap, toivottavasti vielä pääset 'oman lapsen' hyväksi isäksi (kantajia myös sellainen olla) - sillä välin, aika paljon elämään voi antaa myös lapsi, joka ei ole 'omasta munasta' ...

Vierailija
324/327 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa on ongelmana se, että miestä usein kiinnostaa isyys, ei vanhemmuus. Eli kun ensimmäinen kriteeri on, että lapsen on oltava oma eikä missään tapauksessa esim. YH-äidin edellisestä liitosta, se kertoo siitä, että vanhemmuus, lapsi, ei kiinnosta. Toisin sanoen nämä miehet voivat helposti sitten todeta omankin lapsen kanssa, että sori ei tää ollutkaan sitä, mitä odotin, ei vastaa toiveita, heippa.

Sama kyllä naisilla, joille äitiys on pakkomielle, tulee eroa ja muuta kun ei se sit semmoista ollutkaan, naisen on vain vaikeampi poistua kuviosta kokonaan.

Yhärin kanssa on iso riski että nainen ei halua enää lapsia. Yhäri on jo täyttänyt lisääntymis viettinsä ja voi pelata miehen kanssa. Jolle kyse on yhdestä elämän suurimmasta ratkaisusta. Siksi mieluiten lapseton nainen jolla on vauvakuume.

Vierailija
325/327 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora kysymys: minkälaiset ovat geeniso? Älykkyys, taiteellisuus, ulkonäkö, periytyvät sairaudet?

Onko oman geeniperimän jatkaminen se juttu vai voisitko olla isä jollekin isättömälle?

Vierailija
326/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani en vain voi hyväksyä naista, joka ei ole liikunnallinen.

Itse harrastan liikuntaa 4-5 kertaa viikossa ympäri vuoden ja lisäksi talviaikaan höntsälätkää sekä kesäaikaan pyöräilyä.

Pientä massukkia löytyy, mitat 175/90kg, mutta penkkipunnerrus 125kg ja kaikki kliseiset kyykkyyn menemiset yms fysioterapeuttien lanseeraamat fyysisesti terveen ihmisen merkit löytyvät. 

Jos joskus lapsia teen, niin samaa mentaliteettia haluan heillekin opettaa. Eli liikuntaa ja terveydestä huolta pitämistä.

Siksi olisi hyvä, että nainen omaa saman asenteen. Mutta jos ei, niin ei. Mitään liikuntaa vihaavaa ja kammoavaa naista en pysty hyväksymään elämääni.

M39

Vierailija
327/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, miksei ihmiset suuntaa myös ulkomaille etsimään kumppania. Moni kun valittaa, ettei kumppania löydy. Ihan hyvin ulkomailtakin voi löytää rakkauden, miehet ja naiset. Ja luulisi oletuksena, että aika moni osaa myös puhua sujvasti englantia tai ei se ole edes niin vaikeaa opetella kun kaikki tv-sarjat on englanniksi.