Oma mies deittipalstalla
Sain tietää että mies oli luonut deittipalstalle profiilin. Loin itselleni valeprofiilin ja laitoin miehelle viestiä. Naispuolista ystävää oli kuulemma etsimässä kun liitossa menee huonosti. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä melkein 20 vuotta ja tottakai tuohon aikaan on mahtunut ylä- ja alamäkiä ja erostakin on joskus keskusteltu. Omasta mielestäni oltiin kuitenkin nyt parempaan suuntaan menossa. Ahdistelin miestä vähän liian agressiivisesti valeprofiilin kautta ja niimpä mies katosi ja poisti profiilinsa. Loin mielenkiinnosta itselleni sitten kunnon profiilin kaikkine tietoineen ja infoksi kerroin että olen parisuhteessa ja etsin miespuolisia ystäviä.
Eikä mennyt kauan kun oma mies uudella profiilillaan lähestyi tällä kertaa minua. Kaikki tuon oman profiilini tiedot ovat totta ulkonäöstä lähtien, vain muutama mitätön yksityiskohta on kaunisteltu. Mies ei siis tunnistanut että omalle vaimolleen kirjoittelee ja profiilin perusteella piti minua mielenkiintoisena ihmisenä. Edelleen kertoo että naispuoleisia ystäviä on vailla. Ymmärrän että vastakkaisen sukupuolen ystäviä voi olla esim. töiden/opiskelujen/harrastusten kautta, mutta että varta vasten hakee deittipalstalta?
Mitä mieltä olette, hyväksyisittekö itse kumppanin ystävähaut ko. palstoilla tai uskoisitteko että ihan ystävää on hakemassa? En tiedä mitä tehdä asian kanssa. Jos mies haluaa nähdä niin menenkö ihan pokkana paikalle? Mies on kuitenkin laittanut aluerajauksen, joten oletan että haluaa myös nähdä mahdollisen ystäväehdokkaan.
Kommentit (29)
Sinuna ap sopisin treffit miehen kanssa johonkin kahvilaan. Mene "sattumalta" paikalle ja istu samaan pöytään (tietenkin kun oma mies on kyseessä). Olisi kiva katsoa kun mies kiemurtelee ja yrittää karkoittaa sinua pois treffikumppanin tieltä.
Jatkat vaan viestittelyä etkä paljasta kuka olet. Sovitte treffit julkiselle paikalle jonnekin kahvilaan tai muuhun, jossa on muitakin ihmisiä. Kymmenisen minuuttia ennen sovittua aikaa ilmestyt paikalle ja hämmästyt, että miehesi on siellä, istut pöytään ja alat kertoilla jotain arkisia juttuja jne. Jos teillä on lapsia, niin ota heidätkin mukaan niin saatte mukavan perhetuokion siinä samalla. Samalla katsot ja nautit, miten mies kiemurtelee kun pelkää salatreffikumppaninsa ilmestyvän paikalle hetkellä minä hyvänsä :D Jos mies ei tässäkään kohtaa kerro mitä on oikeasti tekemässä (kun toki kysyt että mitenkäs sä täällä olet? ), niin tiedätpähän ainakin missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Jatkat vaan viestittelyä etkä paljasta kuka olet. Sovitte treffit julkiselle paikalle jonnekin kahvilaan tai muuhun, jossa on muitakin ihmisiä. Kymmenisen minuuttia ennen sovittua aikaa ilmestyt paikalle ja hämmästyt, että miehesi on siellä, istut pöytään ja alat kertoilla jotain arkisia juttuja jne. Jos teillä on lapsia, niin ota heidätkin mukaan niin saatte mukavan perhetuokion siinä samalla. Samalla katsot ja nautit, miten mies kiemurtelee kun pelkää salatreffikumppaninsa ilmestyvän paikalle hetkellä minä hyvänsä :D Jos mies ei tässäkään kohtaa kerro mitä on oikeasti tekemässä (kun toki kysyt että mitenkäs sä täällä olet? ), niin tiedätpähän ainakin missä mennään.
Tätä ois vielä ihanaa jatkojalostaa, jos sulla sattuis olemaan hyvä ystävä jota miehes ei tunne. Kerrot ystävälle tilanteen, pyydät että hän ilmestyy paikalle myös ja esittää tätä treffikumppania :D Eikä mitään mustasukkaisuus- tai muitakaan draamoja, vaan ihan tosissaan vain kaverimielellä ois miestäsi tapaamassa ja hämmästyy, kun onkin just sun miehesi. Olis kyllä niin mahtavaa nähdä miten mies tuosta itsensä selittelee kuiville vai meneekö sillä pasmat täysin sekaisin.
Mies laitteli taas viestiä. Hieman kaarrellen ja kierrellen olen kysellyt uudelleen että miksi etsii juuri naisista ystävää ja eikö "pelkää" että ihastuu uuteen ystäväänsä. Edelleen vastaus on että viihtyy paremmin naisten kanssa ja esim. illanvietoissa juttelee mieluummin kavereidensa naisten kanssa kuin äijäporukassa. Ei ole kuulemma niin äijä itse että jaksaisi sitä miesten örvellystä. Tämä on kyllä totta. Tiedän että esim. työpaikan virkistyspäivillä tms. mies aina on siinä naisporukassa kun muut miehet vaikkapa golfaavat. Miehen fb-kavereissa on myös kaikki kavereidensa kumppanit ja saattaa laittaa heille viestiä. Ihastumiseen kommentoi että saattaahan siinä niin käydä mutta että ihastumisia tulee ja menee ja se on siitä kiinni mitä sille tunteelle tekee. Voisin kyllä uskoa että mies on sellainen että ihan oikeasti on ystävää hakemassa mutta en vain ymmärrä miksi.
Täytyy kyllä sanoa että miehen aivot ovat kovin yksinkertaiset kun kaikki oman profiilin tiedot ovat täysin totta ja jopa muutama kohta on niin "minua" ja tätä hetkeä että luulisi osaavan laskea 1+1.
Normaali ihminen jos näkisi että puoliso deittipalstailee parivuoteesta, sanoisi että mitä *ttua teet deittipalstalla. Eikä lähtisi tällaiseen salapoliisileikkiin ollenkaan.
Ap. kirjoitti:
Mies laitteli taas viestiä. Hieman kaarrellen ja kierrellen olen kysellyt uudelleen että miksi etsii juuri naisista ystävää ja eikö "pelkää" että ihastuu uuteen ystäväänsä. Edelleen vastaus on että viihtyy paremmin naisten kanssa ja esim. illanvietoissa juttelee mieluummin kavereidensa naisten kanssa kuin äijäporukassa. Ei ole kuulemma niin äijä itse että jaksaisi sitä miesten örvellystä. Tämä on kyllä totta. Tiedän että esim. työpaikan virkistyspäivillä tms. mies aina on siinä naisporukassa kun muut miehet vaikkapa golfaavat. Miehen fb-kavereissa on myös kaikki kavereidensa kumppanit ja saattaa laittaa heille viestiä. Ihastumiseen kommentoi että saattaahan siinä niin käydä mutta että ihastumisia tulee ja menee ja se on siitä kiinni mitä sille tunteelle tekee. Voisin kyllä uskoa että mies on sellainen että ihan oikeasti on ystävää hakemassa mutta en vain ymmärrä miksi.
Täytyy kyllä sanoa että miehen aivot ovat kovin yksinkertaiset kun kaikki oman profiilin tiedot ovat täysin totta ja jopa muutama kohta on niin "minua" ja tätä hetkeä että luulisi osaavan laskea 1+1.
Onko miehesi homo? Outoa ettei vietä miesten kanssa aikaa?
Ap. tässä taas. En ole enää miehelle vastannut. Mikäli hän kyselee perään niin kerron että katsoo ajatuksella minun profiilin. Jos ei kysele perään niin viikonloppuna otan asian esille. Tiedän että mies sanoo etsivänsä vain ystäviä ja enkö luota häneen. Perustelee varmasti sillä että viihtyy vain naisten kanssa paremmin ja sinkkunakin on ollut naispuoleisia ystäviä.
Mies näyttää päivystävän ko. sivuilla aivan jatkuvaan, sivuilla siis näkee ketkä ovat paikalla, eikä itse tarvitse kirjautua sisään. Olen yrittänyt tässä viikon aikana antaa miehelle mahdollisuuden kertoa itse. Kyselemällä mm. mikä siinä puhelimessa jatkuvasti kiinnostaa ja ottamalla muutenkin esiin suhteemme tilan.
Pitäiskö sun alkaa kunnon deittihuijariksi ja pyytää rahaa vaikka muutama kuukausi? 🤔