Miksi mies flirttailee ja ehdottelee avoimesti toiselle naiselle oman naisen vieressä ollessa?
Olen törmännyt tähän parin eri miehen kohdalla. Pahimmillaan naisensa ystäville lirkuttelee hyvinkin suoraan seksiin viitaten.
Onko teidän mielestä turn off jos mies tekee noin?
Kommentit (57)
Kaikkein pahinta oli se, kun hän palasi pöytään ja alkoi puhella minulle ystävällisesti, kuin mitään ei tapahtunut. Hänen hymynsä ja kohteliaisuutensa olivat niin pinnallisia, niin teeskenteleviä. Hänen silmiensä viettelevä katse oli kuin hänellä olisi toinen persoona. Hän koski käteensä ja silitti sitä. Siinä hetkessä olin varma, että hänen kätensä oli ollut toisen naisen päällä. Hän tiesi tekonsa ja tiesi että minäkin tiedän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahinta oli se, kun hän palasi pöytään ja alkoi puhella minulle ystävällisesti, kuin mitään ei tapahtunut. Hänen hymynsä ja kohteliaisuutensa olivat niin pinnallisia, niin teeskenteleviä. Hänen silmiensä viettelevä katse oli kuin hänellä olisi toinen persoona. Hän koski käteensä ja silitti sitä. Siinä hetkessä olin varma, että hänen kätensä oli ollut toisen naisen päällä. Hän tiesi tekonsa ja tiesi että minäkin tiedän.
Ap
Psykoosi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Myöhemmin hän teki sen uudestaan. Tämä kerta oli vieläkin epämiellyttävämpää. Hän kosketteli minua, samalla kun hänen silmänsä olivat muualla. Hänen katseensa oli muissa naisissa.
Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.
Jotkut miehet kai kuvittelee että naisille on ok tuollainen. Että tulee kuva alfauroksesta joka hallitsee kaikkia ympärillä olevia naisia ja se nostaisi miehen arvoa. Väärin. Edes binaiset ei pidä tuollaisesta.
Mies toimii tuolla tavalla jos naisensa on muuttunut huonoksi, yleensä kyseessä on pihtaaminen.
Aika junttisika pitää olla jos tuollaista tekee. Itse en suvaitse tuollaista käytöstä kumppanilta. Voivat jäädä ihan keskenään katselemaan niitä muita naisia.
Oma aikani, energiani ja huomioni ovat vain sellaisen kumppanin arvoisia, joiden aika, energia ja huomio kohdistuvat minuun. Sivupöytiin lirkuttelijaan on turha tuhlata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies toimii tuolla tavalla jos naisensa on muuttunut huonoksi, yleensä kyseessä on pihtaaminen.
Miehen kannattaisi enemmin katsoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehiä, jotka ovat toimineet noin, vaikka vierellä antelias, seksuaalinen ja kaunis oma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.
Niin olet miehistä tykkäävä mies. Turhaan sotket naisia tähän fantasiaan.
Riippuu miehestä. Voi olla narsisti, seksuaalisesti hyvin vapaa tai voi heijastaa ongelmia omassa parisuhteessa.
Ap, joko olet lainannut repliikkisi jostakin kirjasta, tai sitten olet vain sanoiltasi niin soljuva yksilö, että sinun kannattaisi ryhtyä kirjoittamaan julkaisumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehiä, jotka ovat toimineet noin, vaikka vierellä antelias, seksuaalinen ja kaunis oma nainen.
En voi tietää millä tavalla nainen on muuttunut huonoksi, voi olla ihan vaan että hän ei enää ole riittävän tottelevainen tai nöyrä.
Naisen oma mies tykkää komeista miehistä ja komea mies pettää aina eikä naisia haittaa pettäminen.
Joko ei välitä tunteistasi, tai välittää liikaakin, ja yrittää siksi tehdä mustasukkaiseksi.
Olipa kumpi tahansa, väärä mies sinulle, sillä on täysi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ex-mieheni (olimme yhdessä 10 vuotta) toimi näin. Olimme ystäväni syntymäpäivillä ja siellä oli häntä 25 vuotta vanhempi nainen (kaikkea muuta kuin viehättävä). Näin ikkunan läpi miten he flirttailivat keskenään avoimesti ja pöytään luokseni tullessa oli niin kuin ei mitään. Olin aivan ällikällä lyöty. Pari vuotta myöhemmin selvisi, että olivatkin vaihtaneet numeroita ja käyneet harrastamassa myös seksiä kun nainen oli käymässä paikkakunnalla. Oksettavaa!
Ehkä mies on polyamorinen?
Silti tuo käytös olisi minulle turn off