Mitä tarkoittaa kun ei ole voimassa olevaa verkkopalvelusopimusta? (pankit)
Yritin kirjautua toisen pankin tunnuksilla Danske Bankiin joka yleensä on onnistunut. Olen pyytänyt tilini sulkemista, koska pankkitunnukseni on lukittu, eikä niitä saa auki kuin pankissa käymällä, ja se on tunnin ajomatkan päässä. Onko tilini nyt siis suljettu vai mitä hä?
Kommentit (8)
Suksi Nevadaan kirjoitti:
No et tasan ole koskaan kirjautunut toisen pankin tunnuksilla toisen verkkopankkiin.
Ilmoitus tarkoitti sitä mitä siinä luki. Kirjoittamallasi käyttäjätunnuksella ei ole verkkopankkipavelua, eikä tietenkään ole koska se oli eri pankin tunnus.
Kyllä, voi kirjautua Danske Bankiin muun pankin tunnuksilla. Minulla on tili Osuuspankissa, ja sen kautta olen onnistunut kirjautumaan tätä ennen.
https://danskebank.fi/Site%20Ressources/Login%20Page/Logon
Kun käytä lopettamassa tilisi, niin varmista että se tuli myös oikeasti lopetettua siten kuten haluasit.
Itse aikoinaan annoin Nordean lopettaa tilini, koska en tarvinnut sitä enää ja pankki uhkasi "sulkea" tilin, jos en suostu uusiin ehtoihin.
Vähän ajan päästä tuli karhukirje siitä että tilini saldo ei riittänyt palvelumaksuun. Menin käymään pankissa ja ihmettelin että mistä maksu tulee, koska tilini on suljettu. Joo se oli suljettu, mutta ei lopetettu ja sillä suljetulla tilillä oli edelleen voimassa palvelusopimus, jota en tietenkään voinut kuitenkaan käyttää, koska tilini on suljettu, mutta kuukausimaksu piti edelleen maksaa.
En saanut myöskään lopetettua tiliä, koska se oli puolison kanssa yhteinen, mutta sain loeptettua palvelusopimuksen.
Sen koomin en ole edes kussut Nordeaan päin.
Danske Bankilla on vaihtoehtona kirjautua joko dansken tai jonkin muun pankin kautta, jossa sulla tili on. Tänään ei onnistunut kirjautuminen, joten ovatko he nyt pyynnöstäni sulkeneet tilini?
No et tasan ole koskaan kirjautunut toisen pankin tunnuksilla toisen verkkopankkiin.
Ilmoitus tarkoitti sitä mitä siinä luki. Kirjoittamallasi käyttäjätunnuksella ei ole verkkopankkipavelua, eikä tietenkään ole koska se oli eri pankin tunnus.