Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies meni treffiemme jälkeen toisen luo yöksi

Vierailija
17.02.2020 |

Meillä oli mukavat treffit, ja suudeltiin sen päätteeksi. Hän sanoi, että ehdottomasti haluaa tavata uudestaan.
Olin sanonut hänelle, ettei meillä tule olemaan seksiä vielä ensimmäisillä treffeillä.

Hän ei lähtenytkään siitä kotiinsa, vaan meni yöksi jollekin(?). Hän sanoi menevänsä 'kaverin' luo yöksi.
Hän meni sinne iltakymmeneltä ja kertoi lähteneensä heti aamulla herättyä pois. Ei siis jäänyt edes syömään aamiaista tai mitään muutakaan.

Myöhemmin juttelimme muista asioista, niin sivulauseessa hän ilmaisi, ettei yleensä tykkää olla muiden kotona yötä, vaan kutsuu mieluummin vieraita omaan kotiinsa. Tässä kohtaa aloin vähän epäillä, kun hän oli silloin ensimmäisten treffien jälkeen kuitenkin mennyt suoraan jonkun toisen luo yöksi.

Lisäsin hänet instagramissa kaveriksi, niin hän poisti sieltä saman tien kymmenen seuraajaansa.

Olenko nyt tapaillut jotain selvää pelimiestä? Mitä ajattelette? Tiedän, kuulostan naiivilta ja tyhmältä, mutta tässä vuosikymmenen parisuhteen päättymisen jälkeen vasta opettelen uudestaan deittailumaailmaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavetti Aropuro kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindermiehet on tämmösiä. Sitä minä en vaan ymmärrä, miksi selitellä yhtään mitään. Eihän se deitille kuulu minne kukin niiden treffien jälkeen menee ja miten tilannetta parantaa se, ettei syö aamiaista? Itse en välitä tapailla typeryksiä.

Tämä nyt kuuluu modernin pannoapinnan imagon rakenteluun. Pitää sivulauseessa tuoda ilmi, että vientiä kyllä riittää. Tämä yleensä vähentää naisten taipumusta jahkailuun, aiheuttaen omanlaisensa piraijailmiön. Vaikka keskimääräinen  mieskään ei ruutia keksi, niin ei ne aivan idioottejakaan ole, vaan egoistisesti rouhivat tien toteuttaa tehokkaimmin mielihalujaan.

Niin, että mies tahallaan haluaa tulla hylätyksi ennenkuin on saanut edes sitä seksiä? Mikä logiikka tässä mielestäsi on? Suurin osa naisista ottaa kyseisessä tilanteessa tinderistä seuraavan tarjokkaan esiin.

Vierailija
42/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram-seuraajien poisto ei liity suhun. Erikoista, että kertoi sulle, mihin menee yöksi, mutta ei tarkentanut asiaa. Tapailee sinua ja saattaa olla muitakin, ainakin seksisuhteita, ehkä haluaa, että tiedät tämän? Tätä tämä nykyään on. Tässä vaiheessa et voi vaatia mieheltä mitään, mutta käytä kondomia, jos harrastatte seksiä. Sydänkin kannattaa varmuuden vuoksi suojata jollakin.

Mulla on nyt 2 miestä yhtäaikaa, ei ole vakavaa kummankaan kanssa. Eivät tiedä toisistaan, enkä aio kertoa. Jos tulee jotain vakavaa jonkun kanssa, muut jää. Onko kiva tilanne mun mielestä? Ei ole. Mutta kuten sanottu, näin asiat on nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaima kommentti:

Instagram: luultavasti seurasi kasaa foxylady23, hotasses ja teenmania jne instaprofiilia ja putsasi ne äkkiä pois ettet näe hänen tiirailevan noita profiileja. Jatkaa toki niiden katsomista muuten vaan (etsii ne haulla vaikkei seuraakaan).

”yökyläily”: voipi olla useampikin mahdollisuus. Yksi jopa että koitti saada sinut mustasukkaiseksi. Ei kerro tarkemmin kun ei ole missään oikeasti ollut. Komppaan jotain edellistä vastaajaa joka sanoi että jos olisi mennyt p*anemaan toista niin tuskin olisi kertonut sinulle.

Ap sanoi, että mies poisti omia seuraajiaan ei että poisti omia seuraamiaan profiileja.

Vierailija
44/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindermiehet on tämmösiä. Sitä minä en vaan ymmärrä, miksi selitellä yhtään mitään. Eihän se deitille kuulu minne kukin niiden treffien jälkeen menee ja miten tilannetta parantaa se, ettei syö aamiaista? Itse en välitä tapailla typeryksiä.

Tämä nyt kuuluu modernin pannoapinnan imagon rakenteluun. Pitää sivulauseessa tuoda ilmi, että vientiä kyllä riittää. Tämä yleensä vähentää naisten taipumusta jahkailuun, aiheuttaen omanlaisensa piraijailmiön. Vaikka keskimääräinen  mieskään ei ruutia keksi, niin ei ne aivan idioottejakaan ole, vaan egoistisesti rouhivat tien toteuttaa tehokkaimmin mielihalujaan.

No jos tuollainen lisää naisen kiinostusta, niin sitten on ihan oikein että miehet käyttävät tuollaisia keinoja :D

Hyvä että olet niin hyvällä tuulella, notta ihan hymyilyttää!

Mutta hymyn kuuluisi hyytyä. Sillä. Itse olen mies jolla on ollut aina ihan hyvä menekki. Naiset siis ovat aina tehneet itselleni aloitteita sen verran ettei perässä ole tarvinnut juoksennella. Kun nuoruuteni pitkä parisuhde karahti, niin oli aika perehtyä moderniin pariutumiseen toden teolla. Ja koska teen kaiken tujakalla intesiteetillä, niin perehdyin myös pariutumisen limaisiin ja moniin saloihin. Tulokset olivat hätkähdyttävät.

Niin sanotut pelimiesopit, mitä itse pidän sinänsä typerinä ja mauttomina, kuitenkin kaikki toimivat. Pyrkimys nopeaan kosketteluun, johtaakin nopeaanpaan seksiin. Sinnikkyys ensitöksäisynkin jälkeen, johtaa hyvin usein seksiin kunhan vain jatkaa operointia. Pieni tylytys on todellisten kaunokaisten suhteen paikallaan, eikä mikään kehuskelu ja mukavuus. Ja niin edelleen. Kaikki mikä tuntuu itsestä kovin luonnottomalta, onkin kohtuullisen otoksen perusteella vain toivottavaa.

Ei siis kannata yllättyä, mistä nämä uulinat jännämiehistä oikein kumpuavat. Todellisuudesta.

Vierailija
45/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä käy, kun suurin osa naisista himoitsee niitä samoja harvoja miehiä. 80/20

Miten tämä jatkuva ulinasi tähän vaikuttaa? Sori vaan, et muutu yhtään haluttavammaksi.

Tyypillinen vastaus naiselta kiusalliseen viestiin. Käännetään asiasta keskustelu henkilöön. Raukkamaista. Ehkä juuri tämän takia ämmäisyys on raukkamaisuuden synonyymi.

Totta, nainen hätääntyi kuullessaa totuuden ja alkoi änkyttämään henkilökohtaisuuksia. 20/80 sääntö taitaa nykyään kuitenkin olla jo 10/90 sääntö.

Vierailija
46/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies yritti baarissa tuota pelimieskikkaa, eli saada huomiota tylysti arvostelemalla. Hän tuli taputtelemaan vatsaani ja kyselemään miksi olen raskaana baarissa, ja vaikka tuo oli olevinaan vitsi, se ei tehonnut. Poltin jannun tupakat, toivotin hyvää iltaa ja lähdin hotellille ypösen yksin. Kaverini oli sitten antanut numeroni häiskälle ja tyyppi soitteli mulle yöllä perään ja ihmetteli miksi ei kiinnosta. Miksiköhän. 

Vierailija
47/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Taavi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuollainen lisää naisen kiinostusta, niin sitten on ihan oikein että miehet käyttävät tuollaisia keinoja :D

Hyvä että olet niin hyvällä tuulella, notta ihan hymyilyttää!

Mutta hymyn kuuluisi hyytyä. Sillä. Itse olen mies jolla on ollut aina ihan hyvä menekki. Naiset siis ovat aina tehneet itselleni aloitteita sen verran ettei perässä ole tarvinnut juoksennella. Kun nuoruuteni pitkä parisuhde karahti, niin oli aika perehtyä moderniin pariutumiseen toden teolla. Ja koska teen kaiken tujakalla intesiteetillä, niin perehdyin myös pariutumisen limaisiin ja moniin saloihin. Tulokset olivat hätkähdyttävät.

Niin sanotut pelimiesopit, mitä itse pidän sinänsä typerinä ja mauttomina, kuitenkin kaikki toimivat. Pyrkimys nopeaan kosketteluun, johtaakin nopeaanpaan seksiin. Sinnikkyys ensitöksäisynkin jälkeen, johtaa hyvin usein seksiin kunhan vain jatkaa operointia. Pieni tylytys on todellisten kaunokaisten suhteen paikallaan, eikä mikään kehuskelu ja mukavuus. Ja niin edelleen. Kaikki mikä tuntuu itsestä kovin luonnottomalta, onkin kohtuullisen otoksen perusteella vain toivottavaa.

Ei siis kannata yllättyä, mistä nämä uulinat jännämiehistä oikein kumpuavat. Todellisuudesta.

Tolla tekniikalla et saa kuin mielenterveysongelmaisia ja muita valmiiksi hyväksikäytettyjä iskettyä . Toinen vaihtoehto siihen että joku lähtee nopeasti seksiin johtuu ihan siitä ,että myös nainen on vain sitä hakemassa. Win-win tilanne siis. Kumpikin samalla agendalla liikkeellä. Saisit ilman mitään pelleilyjäkin.

Vierailija
48/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän sai siellä seksiä, mitä sulta ei irronnu.

Erikoinen veto kuitenkin, että menee panemaan jotain toista treffien jälkeen, jos on oikeasti kiinnostunut. 

naisen mielestä ehkä erikoista, miehen mielestä tällaisessa ajatuskuviossa ei ole mitään kummallista. Mies "ajattelee" alapäällään.

Vierailija
49/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
50/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä miksi deitti edes mainitsi sinulle menevänsä jonkun luo yöksi? Olisi pitänyt omana tietonaan ja teeskennellyt menevänsä kotiin. Outo tyyppi.

Tämä on kyllä kieltämättä minustakin outoa. Jos se olisi panomies, niin ei kai hän olisi mitään sanonut. 

Valehtelijankin kannattaa pysyä niin lähellä totuutta kuin vain mahdollista. Silloin on helppo muistaa mitä on puhunut ja jos tulee hankalia yksityiskohtia esiin niin voi pitää kiinni tarinasta "kaverista". Samalla voi antaa lämmiteltävän naisen ymmärtää, että vientiä kyllä riittää.

Kyllä nuo panomiehet ihan avoimesti menoistaan kertoo, koska naisia kiinnostaa mies jolla on paljon menekkiä. Ja siitä menekistä ei tiedä kukaan jos ei itse kerro.

Sellainen komeaa, menestynyt ja naisten mieleen oleva herrasmies "joka kutee hiljaa syvissä vesissä" on pelkkä harlekiini/urbaanilegenda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi