Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies meni treffiemme jälkeen toisen luo yöksi

Vierailija
17.02.2020 |

Meillä oli mukavat treffit, ja suudeltiin sen päätteeksi. Hän sanoi, että ehdottomasti haluaa tavata uudestaan.
Olin sanonut hänelle, ettei meillä tule olemaan seksiä vielä ensimmäisillä treffeillä.

Hän ei lähtenytkään siitä kotiinsa, vaan meni yöksi jollekin(?). Hän sanoi menevänsä 'kaverin' luo yöksi.
Hän meni sinne iltakymmeneltä ja kertoi lähteneensä heti aamulla herättyä pois. Ei siis jäänyt edes syömään aamiaista tai mitään muutakaan.

Myöhemmin juttelimme muista asioista, niin sivulauseessa hän ilmaisi, ettei yleensä tykkää olla muiden kotona yötä, vaan kutsuu mieluummin vieraita omaan kotiinsa. Tässä kohtaa aloin vähän epäillä, kun hän oli silloin ensimmäisten treffien jälkeen kuitenkin mennyt suoraan jonkun toisen luo yöksi.

Lisäsin hänet instagramissa kaveriksi, niin hän poisti sieltä saman tien kymmenen seuraajaansa.

Olenko nyt tapaillut jotain selvää pelimiestä? Mitä ajattelette? Tiedän, kuulostan naiivilta ja tyhmältä, mutta tässä vuosikymmenen parisuhteen päättymisen jälkeen vasta opettelen uudestaan deittailumaailmaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikee lähteny tämäkään sepitelmä. Koitahan vielä kerran jotain.

Vierailija
22/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi mies joka on menossa panemaan jotain toista muijaa kertoisi siitä avoimesti treffeillä? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Kertoisi mielummin menevänsä auttamaan sairasta äitään koiranpennun hoidossa. Sillä keräisi paljon enemmän irtopisteitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi olla vaikka mitä syitä jotka ei liity suhun mitenkään :D

Vierailija
24/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tule ikinä mieleen, että etsisi uusia tuttavuuksia ihan perinteisin keinoin?

Tuommoset tinderit on niin epäilyttäviä. Ihan sian säkissä ostamista. Sit sitä ihmettelee ja arvuuttelee eikä tuu mitää selkoa.

Vierailija
25/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt oikee lähteny tämäkään sepitelmä. Koitahan vielä kerran jotain.

Totuus on tarua ihmeellisempää. Etenkin Tindermiesten kanssa. Tämä ei nimittäin ole sepitelmää.

Vierailija
26/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindermiehet on tämmösiä. Sitä minä en vaan ymmärrä, miksi selitellä yhtään mitään. Eihän se deitille kuulu minne kukin niiden treffien jälkeen menee ja miten tilannetta parantaa se, ettei syö aamiaista? Itse en välitä tapailla typeryksiä.

Hän on sellainen tosi avoin ja kertoo koko ajan tekemisistään Whatsapissa. Puhuu tosi aktiivisesti minulle siellä koko ajan muutenkin. En minä häneltä kysynyt näitä, itse kertoi. :)

Tuo koskee myös naisia. Taannoin tutustuin tindernaiseen muuta kautta. Yhteisen yön jälkeen sovimme fwb suhteesta. Hän kuitenkin aloitti jatkuvan whatsapp viestitulvan ja raportoi kaikki liikkeensä aamusta iltaan. Muutenkin olimme päivittäin tekemisissä kunnes yhtäkkiä pisti homman poikki yllättäen.

Ilmeisesti tuo whatsapp terrori on jonkinlaista mt-potilaiden terapiaa, eli sitä ei kannata pitää minään merkkinä siitä että toinen haluaisi jotain vakavampaa.

Vierailija
27/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kauheeta että miehellä on tarpeensa ja ei ole heti ekojen treffien jälkeen palavasti ihastunut. Ja tuo 10 ig-seuraajan poistaminen... miten psyko pitää olla että tarkkailee ja analysoi tuollaista? :D

No ehkä tulee vähän psykokuva itsestäni, joo. Minulla on aika tarkka valokuvamuisti ja tuollaiset jää mieleen tahtomattakin. Ihmettelin, vain kun luku oli saman tien muuttunut merkittävästi. 

Siihen voi olla vaikka mitä syitä, jotka ei liity suhun mitenkään. Hänellä voi olla muutakin elämää ja motivaattoreita kuin sinä.

Vierailija
28/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi mies joka on menossa panemaan jotain toista muijaa kertoisi siitä avoimesti treffeillä? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Kertoisi mielummin menevänsä auttamaan sairasta äitään koiranpennun hoidossa. Sillä keräisi paljon enemmän irtopisteitä!

No ehkä hän on tyyppiä jolle valehtelu ei ole helppoa. Toiset ihmiset on semmoisia, you know.

Vierailija
29/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kauheeta että miehellä on tarpeensa ja ei ole heti ekojen treffien jälkeen palavasti ihastunut. Ja tuo 10 ig-seuraajan poistaminen... miten psyko pitää olla että tarkkailee ja analysoi tuollaista? :D

No ehkä tulee vähän psykokuva itsestäni, joo. Minulla on aika tarkka valokuvamuisti ja tuollaiset jää mieleen tahtomattakin. Ihmettelin, vain kun luku oli saman tien muuttunut merkittävästi. 

Siihen voi olla vaikka mitä syitä, jotka ei liity suhun mitenkään. Hänellä voi olla muutakin elämää ja motivaattoreita kuin sinä.

Totta kai voi olla loputtomasti eri tekijöitä. Se nyt vain oli minusta hiukan epäilyttävää, että päätti puhdistaa someseuraaja-listaansa juuri saman tien, kun liityin sinne. 

Vierailija
30/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindermiehet on tämmösiä. Sitä minä en vaan ymmärrä, miksi selitellä yhtään mitään. Eihän se deitille kuulu minne kukin niiden treffien jälkeen menee ja miten tilannetta parantaa se, ettei syö aamiaista? Itse en välitä tapailla typeryksiä.

Hän on sellainen tosi avoin ja kertoo koko ajan tekemisistään Whatsapissa. Puhuu tosi aktiivisesti minulle siellä koko ajan muutenkin. En minä häneltä kysynyt näitä, itse kertoi. :)

Tuo koskee myös naisia. Taannoin tutustuin tindernaiseen muuta kautta. Yhteisen yön jälkeen sovimme fwb suhteesta. Hän kuitenkin aloitti jatkuvan whatsapp viestitulvan ja raportoi kaikki liikkeensä aamusta iltaan. Muutenkin olimme päivittäin tekemisissä kunnes yhtäkkiä pisti homman poikki yllättäen.

Ilmeisesti tuo whatsapp terrori on jonkinlaista mt-potilaiden terapiaa, eli sitä ei kannata pitää minään merkkinä siitä että toinen haluaisi jotain vakavampaa.

Voi voi. Kävikö sinulle ilmi, miksi hän pisti poikki yllättäen? 

Vierailija
31/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy, kun suurin osa naisista himoitsee niitä samoja harvoja miehiä. 80/20

Vierailija
32/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi olla loputtomasti eri tekijöitä. Se nyt vain oli minusta hiukan epäilyttävää, että päätti puhdistaa someseuraaja-listaansa juuri saman tien, kun liityin sinne. 

Epäilyttäviä asioita näkee muropaketissakin, jos noin pitkälle menee analyyseissä.

Vierailija
33/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on todella typerä.

Vierailija
34/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Kävikö sinulle ilmi, miksi hän pisti poikki yllättäen? 

Ympäripyöreää puhetta masennuksesta ja miten nyt ei pysty parisuhteeseen. No meni siinä ilmeisesti vajaa viikko ennenkuin uusi mies oli jo. Ja siis kertoi itse näistä mt-ongelmista joita ollut, niin jotenkin tuo ylitsevuotava avoimuus ja whatsapp viestien tykitys tuo mieleen että nyt on kyse miespuolisesta vastaavasta tapauksesta.

Vierailija
35/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä käy, kun suurin osa naisista himoitsee niitä samoja harvoja miehiä. 80/20

Miten tämä jatkuva ulinasi tähän vaikuttaa? Sori vaan, et muutu yhtään haluttavammaksi.

Vierailija
36/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt kuuluu modernin pannoapinnan imagon rakenteluun. Pitää sivulauseessa tuoda ilmi, että vientiä kyllä riittää. Tämä yleensä vähentää naisten taipumusta jahkailuun, aiheuttaen omanlaisensa piraijailmiön. Vaikka keskimääräinen  mieskään ei ruutia keksi, niin ei ne aivan idioottejakaan ole, vaan egoistisesti rouhivat tien toteuttaa tehokkaimmin mielihalujaan.

Vierailija
37/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavetti Aropuro kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt kuuluu modernin pannoapinnan imagon rakenteluun. Pitää sivulauseessa tuoda ilmi, että vientiä kyllä riittää. Tämä yleensä vähentää naisten taipumusta jahkailuun, aiheuttaen omanlaisensa piraijailmiön. Vaikka keskimääräinen  mieskään ei ruutia keksi, niin ei ne aivan idioottejakaan ole, vaan egoistisesti rouhivat tien toteuttaa tehokkaimmin mielihalujaan.

No jos tuollainen lisää naisen kiinostusta, niin sitten on ihan oikein että miehet käyttävät tuollaisia keinoja :D

Vierailija
38/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kommentti:

Instagram: luultavasti seurasi kasaa foxylady23, hotasses ja teenmania jne instaprofiilia ja putsasi ne äkkiä pois ettet näe hänen tiirailevan noita profiileja. Jatkaa toki niiden katsomista muuten vaan (etsii ne haulla vaikkei seuraakaan).

”yökyläily”: voipi olla useampikin mahdollisuus. Yksi jopa että koitti saada sinut mustasukkaiseksi. Ei kerro tarkemmin kun ei ole missään oikeasti ollut. Komppaan jotain edellistä vastaajaa joka sanoi että jos olisi mennyt p*anemaan toista niin tuskin olisi kertonut sinulle.

Vierailija
39/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä jatkuva ulinasi tähän vaikuttaa? Sori vaan, et muutu yhtään haluttavammaksi.

Tyypillinen vastaus naiselta kiusalliseen viestiin. Käännetään asiasta keskustelu henkilöön. Raukkamaista. Ehkä juuri tämän takia ämmäisyys on raukkamaisuuden synonyymi.

Mitä kiusallista siinä on, että vahvistaa sinun sanomasi? Suurin osa miehistä ei kelpaa naisille. Sinä lukeudut niihin, koska muuten ei olisi tarvetta ulista tästä faktasta koko ajan. Ulinasi ei tee siinusta viehättävämpää eikä saa naisia yhtään enempää valitsemaan luusereita suhteisiin. Sinulle tämä vaikuttaa olevan kiusallista. Minä taas olen tyytyväinen valitsemaani top10 mieheen.

Vierailija
40/50 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kommentti:

Instagram: luultavasti seurasi kasaa foxylady23, hotasses ja teenmania jne instaprofiilia ja putsasi ne äkkiä pois ettet näe hänen tiirailevan noita profiileja. Jatkaa toki niiden katsomista muuten vaan (etsii ne haulla vaikkei seuraakaan).

”yökyläily”: voipi olla useampikin mahdollisuus. Yksi jopa että koitti saada sinut mustasukkaiseksi. Ei kerro tarkemmin kun ei ole missään oikeasti ollut. Komppaan jotain edellistä vastaajaa joka sanoi että jos olisi mennyt p*anemaan toista niin tuskin olisi kertonut sinulle.

Kiitos sinulle asiallisesta analyysistä. :) -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi