Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako listan elokuvista olet katsonut`?

Vierailija
16.02.2020 |

Ja ikä ja sukupuoli olisi kiva tietää myös.

Itse olen todella huono katsomaan elokuvia ja hämmästyin vähän, että listan elokuvista olin katsonut 31.
N 40

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin puolet. Mutta en olisi osannu kaikkia näiä näkemiäni elokuvia poimia 100 parhaimman joukkoon. - Esimerkiksi sijalta 77 löytyvä Haamujengi ei muisin mukaan ihan niin hyvä elokuva ollut.... Mutta nämä lienevät maku asioia. Esimerkiksi Notting Hill on varmasi paljossa ennalta arvattava mutta silti sillä on erityinen paikka omassa mielessäni.

Vaan olenko ainoa, joka hieman ylläti ettei listalla ollut äkkiselään katsoen ainoatakaan animaatiota.

- Se tuskin yllätti ketään, että kaikki taitanevat olla englanninkielisiä, hollywood tuoantantoa...  

Taisi olla elokuvia, jotka "kaikkien pitäisi nähdä", eli hyvyyden lisäksi suosio on nostanut listalle. Hei me lennetään ja Rambo, kai ne sitten kuuluu tietää...

No Rambohan on jo ihan käsite.... Tuo  "Hei me lennetään" lienee tuntemattomampi...

Eri

Vierailija
42/44 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 varmuudella, ikää sattuu myös olemaan 23 vuotta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 N43

Vierailija
44/44 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 laskin, oikeasti luku voi olla vähän suurempi kun ei kaikkea voi muistaa. Olin aika yllättynyt että noinkin monta...

Useamman listalla olevan tasokkuudesta voi toki olla montaa mieltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän