Mistä näkee, että mies on ihastunut?
Kommentit (28)
Ei sitä näe välttämättä mistään. Sen näkee lähinnä siinä tapauksessa, jos mies haluaa näyttää sen, tai jos miehen itsehallinta on niin huono ettei pysty pitämään sitä salassa.
Valitettavasti sitä ei aina huomaa yhtään mistään. Pidin kovasti eräästä samassa firmassa työskentelevästä miehestä, jutusteltiin mukavia silloin kuin nähtiin mutta siinä työpaikassa jutusteltiin mukavia kaikkien työkavereiden kanssa kun osuttiin kahvitauolle samaan aikaan, että eipä se yhtään mitenkään erottunut muiden työkavereiden käytöksestä.
Pikkujouluissa sitten paljastui, että hän pitää minua todella viehättävänä, ja oli jotenkin siinä uskossa että tottahan minä tämän ymmärsin ja tiesin, kun olen niin kovin puoleensavetävä. Mukava yllätyshän se oli, eipä siinä mitään. Mutta toisinaan voi käydä niin hölmösti, että kaksi ihmistä ihailee toisiaan kaukaa ja se voi joko paljastua sattumalta tai sitten olla kokonaan paljastumatta, ellei jompikumpi rohkeasti tee asialle jotain.
Mies pörrää lähettyvilläsi ja hymyilee. Haluaa jutella kanssasi.
Mies koskee sinua aina tilaisuuden tullen tai muuten vaan seisoo niin lähellä että vahingossa osuu sinuun
Mies yrittää saada sinut nauramaan
Kehuu sinua
Tarjoaa sinulle jotain, esim kurkkupastilleja tai ruokaa. Hoivaa pienillä asioilla.
Riippuu niin miehestä ja luonteesta.
Jollekin luontainen käytös on toiselle selkeä ihastumisen merkki.
Ujo pälyilee suuntaasi ja yrittää ottaa katsekontaktia ja punastuu, kun saa sen. Tiputtelee tavaroita, hermoilee, punastuu jos juttelee kanssasi. jne. Samoin kuin naisetkin.
Kikattelee ja löpertelee ihqui juttui.
Jos alat juttelemaan miehen kanssa niin mies "loistaa" hymyssä suin ja on kiinnostunut kaikesta sinuun liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Mies pörrää lähettyvilläsi ja hymyilee. Haluaa jutella kanssasi.
Mies koskee sinua aina tilaisuuden tullen tai muuten vaan seisoo niin lähellä että vahingossa osuu sinuun
Mies yrittää saada sinut nauramaan
Kehuu sinua
Tarjoaa sinulle jotain, esim kurkkupastilleja tai ruokaa. Hoivaa pienillä asioilla.
Muuten, mutta nykyään ei parane koskea tai olla lähellä. Ei vaan ole kaiken väärinymmärrysten ja selkkausten arvoista.
Mitäs sitten, kun kaikki nämä edellä mainitut toteutuu, ujostelee, punastelee, keksii syyn olla lähellä, koskettaa, hakee jatkuvaa kontaktia, mutta kun olen lähettänyt sähköpostia ja pyytänyt tapaamaan, ei vastaa? Viesti(t) kyllä menneet perille.
Silmät seisoo päässä ja kuola valuu.
No minä miehenä voin asian sanoa, tai sitten vain nautin ajasta ja katson mihin se johtaa. Joskus välttelen, jos elämäntilanne on sellainen mihin en kaipaa mitään ylimääräistä säätöä. Ei voi tietää. Ystävällisyys ja seurassa viihtyminen kertoo, että en vihaa sinua ja.minun mielestäni olet mukava ja hauska, ei välttämättä mitään muuta. Eikä ihastuminen tarkoita automaattisesti edes mitään, niitä tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, kun kaikki nämä edellä mainitut toteutuu, ujostelee, punastelee, keksii syyn olla lähellä, koskettaa, hakee jatkuvaa kontaktia, mutta kun olen lähettänyt sähköpostia ja pyytänyt tapaamaan, ei vastaa? Viesti(t) kyllä menneet perille.
Kysy siltä mieheltä.
Kävelee pylvästä päin nähdessään naisen.