Kuvasi Ruotsissa tänä yönä auto-onnettomuudessa kuolleita neljää nuorta ja laittoi videon nettiin --- nyt uhkaa kahden vuoden VANKEUS!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/K376KE/filmade-bilvrak-med-fyra-un…
Hullu Ruotsi taas vauhdissa!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ja mun pitäisi sääliä ihmisiä, jotka aiheuttavat ajelullaan vaaraa muille autoilijoille?
Aika moni kännikuljettaja tai nukahtanut tappanut viattomia.
Kirjottakaa youtubeen "car crash compilation". Noita videoita on tuhansia. Missä itun kivikaudella elätte?
Ja mun pitäisi sääliä törkeästi käyttäytyviä ihmisiä jotka kuvaa onnettomuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, että tuollaisesta laitetaan vankilaan. Aivan käsittämättömän törkeää toimintaa.
Ei välttämättä laiteta. Jutussa lukee, että maksimirangaistus on kaksi vuotta vankeutta, minimirangaistus sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Maksimirangaistus on kaksi vuotta, sitä aiotaan tavoitella rangaistukseksi oikeudessa. Täysin oikein.
Ei tuossa jutussa mitään sellaista lue.
Huoh... Ruotsissa rangaistusasteikko on tällaisessa rikoksessa sakoista kahden vuoden vakeustuomioon. Uutisessa ei missään kohtaa sanottu, että tässä tapauksessa tuomio olisi kaksi vuotta vankeutta saati vankeutta ollenkaan. Tutkintahan on vasta alkanut.
Ap voisi vastaisuudessa linkata vähemmän ruotsinkielisiä uutisia, kun ei kielitaito näemmä taitu ymmärtämään, mistä on kyse.
Raiskauksesta ensikertalainen saa yleensä alle 2 vuotta vankeutta, jos edes vankilaan joutuu. Eli ihan ovat suhteessa nämä tuomiot... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan tuossa oli auttamisvelvollisuuden laiminlyönti, ei kuvaaminen.
Sekin, mutta syyte on yksityiselämän loukkaaminen. Tai mikähän se oikea muoto on?
Vierailija kirjoitti:
Raiskauksesta ensikertalainen saa yleensä alle 2 vuotta vankeutta, jos edes vankilaan joutuu. Eli ihan ovat suhteessa nämä tuomiot... Huoh.
Ethän sä vielä tiedä, tuleeko tuosta tuomiota tai eteneekö oikeuteen asti edes. Sais kyllä mun puolesta tuomita, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja mun pitäisi sääliä ihmisiä, jotka aiheuttavat ajelullaan vaaraa muille autoilijoille?
Aika moni kännikuljettaja tai nukahtanut tappanut viattomia.
Kirjottakaa youtubeen "car crash compilation". Noita videoita on tuhansia. Missä itun kivikaudella elätte?
Sinulla ilmeisesti on sisäpiiritietoa asiasta? Poliisi edelleen tutkii, onko onnettomuuteen vaikuttanut toinen auto yms.
Tanskassa annettiin tuomioita Marokon retkeilykuvien levittäjille. Ihan oikein.