Miksi naisyleisurheilijoiden asuissa napa ja muodot näkyy, mutta miesten asuissa ei?
Kommentit (34)
Koska muutoin naisten urheilussa ei ole mitään nähtävä.
Navan näkymisestä en osaa sanoa, mutta kyllähän miehillä haarovälin muodot näkyy aika hyvin heillä, joilla on tiukat shortsit. Jonkun löysäshortsisen pikajuoksijan muodot näkyivät kerran kesken kisan ihan luonnontilassa.
Ne naisurheilijat ovat itse saaneet vaikuttaa minkälaisia asuja pitävät. Ei niitä peittävämpi asuja ole muslimiurheilijoiltakaan kielletty. Todennäköisesti haluavat suurin osa itse pukeutua noin.
Koska naiset haluavat sen näkyvän.
Jokainen nainen sisimmässään haluaa olla kuolattu seksiobjekti, vaikka muuta väittävät.
Koska paljas pinta ja muodot on ainut syy miksi naisurheilua seurataan. Eivät pysty kilpailemaan tuloksellisesti niin täytyy olla muut valttikortit nääs. Luonnon fakta
Mainostajat maksavat enemmän jos vaatekappale on paljastava.
Ei muuta kun miehille kans "tissiliivitopit" ja tangat päälle lajissa kuin lajissa. Tasa-arvo, nääs!!
Minusta on kiva, kun hoikan ja kauniin naisen vartalo näkyy. Miksi ei? M40
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun miehille kans "tissiliivitopit" ja tangat päälle lajissa kuin lajissa. Tasa-arvo, nääs!!
Ei, vaan naisetkin voisivat pukea päälleen. Omituista, että vieläkin löytyy naisia, jotka haluavat itseään esineellistettävän. Ja sitä kautta kaikkia muitakin naisia.
Naiset valitsevat sellaiset asut.
https://i.pinimg.com/originals/0d/3a/54/0d3a545018a9b415d70cc236a58fd72…
Koskahan urheilupomot huomaavat, että naiset päättää, lähteekö perhe kisoja katsomaan. Meidän perhe ei lähde niinkauan kun naisurheilijat pukeutuvat rantapimuiksi. Kunnon kokoiset urheiluhousut ja pitkä paita ja miehille samoin. En halua nähdä miesten tavaraa tarjottimella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva, kun hoikan ja kauniin naisen vartalo näkyy. Miksi ei? M40
Koska mä en haluuu!! Mulla ei ole hoikkaa ja kaunista vartaloo ja oon kateellinen noille naisille!
T.feministipirkko 50v 120kg
On niin oksettavaa kuunnella 60-vuotiaiden miesten kommentteja Nezirin perseen muodoista ja minkä takia naisten urheilua seuraavat.
Luulisi, että itseään kunnioittava nainen pukisi päälleen peittävämpää kuin tangat, kun lähdetään urheilemaan. Mutta jos ei sitten ole urheilullisesti annettavaa, niin kai sitten pitää juosta takapuoli vilkkuen. Mutta aivan turha silloin itkeä, että keskitytään ulkonäköön eikä suoritukseen.
Toisilla naisilla on tiukat sortsit, jotka peittävän takapuolen eikä heillä se näytä juoksuun vaikuttavan negatiivisemmin kuin tangatkaan, joten sitä tekosyytä ei kannata käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Koska paljas pinta ja muodot on ainut syy miksi naisurheilua seurataan. Eivät pysty kilpailemaan tuloksellisesti niin täytyy olla muut valttikortit nääs. Luonnon fakta
En tiedä katsojalukuja, mutta veikkaan että esim, naisten jääkiekossa ja jalkapallossa on huomattavasti alhaisemmat katsojaluvut kuin muussa urheilussa, missä käytetään niitä "seksiasuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä katsojalukuja, mutta veikkaan että esim, naisten jääkiekossa ja jalkapallossa on huomattavasti alhaisemmat katsojaluvut kuin muussa urheilussa, missä käytetään niitä "seksiasuja".
Noita lajeja seuraakin vaan les.bot ja ho.momiehet.
Vierailija kirjoitti:
Koska muutoin naisten urheilussa ei ole mitään nähtävä.
Karu mutta todenmukainen vastaus. Ketään ei oikeasti kiinnosta naisten urheilu koska se on tasoltaan ja taitoleveliltään monta pykälää alempana miesten urheilua.
Jotta saadaan ylipäätään mitään sponsorituloja, pitää huoratá ja keventää vaatetusta katsojille.
Totta. Hyvä kysymys!
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Ewq0GJNVL._SX466_.jpg