Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** LOKAKUISET ** vk 31

28.07.2008 |

Ja näin julistan uuden viikon jälleen alkaneeksi..

Fanny 28+1

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on minulla samanlaisia mietteitä kuin äitykkäisellä. Meillä mies ei ihan noin pitkiä aikoja oo päivisin töissä mutta paljon kuitenkin. Lisäksi oli toukokuun loppu-kesäkuun loppu välisellä ajalla kolme kertaa ulkomailla työmatkalla pisimmillään viikon kerrallaan joten silloin olin täysin yksinhuoltaja. Kesälomaa oisi 5 viikkoa ja pitämättömiä ylityövapaita ja pekkasia yli 2 viikkoa mutta kesälomaa on pitänyt nyt 2½ viikkoa ja loput jää nähtäväksi . Välillä siis ottaa niin päähän kun lupailee että pitää lomiaan mutta sit kun niiden aika tulee niin ei pystykään....

Meillä kuopus 5v ei mene syksyllä päiväkotiin. Meillä se on ihan taloudellinen kysymys. Pian kuusihenkisessä perheessä täytyy oikeesti miettiä mihin rahansa laittaa. Menee srk:n kerhoon 2kertaa /vko 2 tuntia kerrallaan.

Mutta mutta...täällä on myös raihnainen olo ja kävellä ei kovin suurta vauhtia liitoskipujen takia pysty. Myös yöunet vaikeita. Mutta viiminen raskaus on kyseessä, yritän sillä sinnitellä, näistä oloista ei nautita enää koskaan....

Lämmin pvä tulossa ja pitää kiitää ruokakauppaan-6 henkinen ystäväperhe on tulossa yökylään, ihan kiva kun ei olla nähty livenä 1½ vuoteen mutta vähän ryydyttääkin...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

tanni rv29

Vierailija
22/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitykkäinen; sama vika, eipä tuota miestä paljoa näy, johtuu kyllä talon rakennuksesta. Lähtee aamulla kuuden maissa ja illalla hyvä jos kymmeneksi kotiin tulee.. mutta täytyy sitä taloa tehdä että muuttamaankin joskus päästään:) Kyllä siihen rakentamiseen paussi tulee kun vauva syntyy. Mutta pitkää taukoa ei voi pitää kun alkukeväästä pitäis päästä muuttamaan!

Mä olen kanssa jo aika kyllästynyt tähän raskausaikaan, haluisin vaan nopeasti vauvan jo, en tietysti oikeesti vielä vaan sitten kun on valmis..

Töissä meinaa happi loppua, ilmastointi ei toimi ollenkaan ja ilma on tosi raskas. Täällä on kiva istua 8 h/ pv... eilen illalla väsytti ihan hirveesti ja nukuinkin pari tuntia illalla.

Aika moni meinaa varmaankin kestovaippailla, mä en kyllä meinaa lähteä siihen ollenkaan.. sen verran mukavuudenhaluinen olen että helpoimmalla mielellään menen tässä asiassa..

No eipä tässä muuta tällä kertaa, kirjoittelen varmaan taas tänään myöhemmin kun töissä on aikaa..;)

katjaäippä ja masukki 30+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei lähde päivä käyntiin millään. Oon jo monta tuntia ollut tekemättä mitään. Tuntuu, ettei mikään jaksa kiinnostaa eikä miehestä ole yhtään apua, kun vauvantarvikkeista -ja huonekaluista on kyse. Itse olen kaiken ostanut ja koonnut alusta asti, yksin. Alkaa mulla olla rahat tiukilla sitten, kun tipahtaa päivärahalle, jos tätä menoa jatkuu, että mulle kuuluu ostaa kaikki talouteen liittyvä, kun toinen suunnittelee itselle reissuja, moottorikelkkoja ja muuta tosi tärkeetä. Välillä tuntuu, että yksin olisi niin paljon helpompaa..

Toivottavasti huominen on vähän valoisampi. Nyt vaan itkettää..

Vierailija
24/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se Fanny noin voi mennä, eihän se vauva yksin sun projekti varmaankaan ole!! Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon, yritä vääntää vaikka rautalangasta miehelles miten asian pitäis olla!! Olet kyllä sen varmaan jo tehnytkin..

Kyllä huomenna on jo paljon parempi päivä, uskon niin!!

Mä luulen että monessa perheessä on just niin, että lapset on ns. naisen asia, mies elelee ihan niinkuin ennenkin lasta, suunnittelee omia juttujaan, eikä perheen juttuja. Mun mielestä siinä vaiheessa kun lasta aletaan "hankkimaan", pitäis asian olla selvää että elämä tulee muuttumaan! Kaikkea ei voi saada, ns. "sinkkuelämää" ja perhe-elämää siis yhtäaikaa! Paras oli yhdellä tutulla, heillä on lapsi (n. 1,5 v). Lapsi kesälomalla äidin kesäloman (3 vk) ajan ja sitten päivähoitoon vaikka isukilla olis vielä 2 vk jäljellä lomaa. MUTTA KUN SE ON SEN ISUKIN OMAA LOMAA! Ihan käsittämätöntä.

Meidän perheessä ei tällainen tulis kuuloonkaan, ja tein sen tosiaan selväksi omalle miehellekkin kun kerroin tästä esimerkkitapauksesta! :) Ei ole lapsi tosiaan mikään äidin projekti jos yhdessä asutaan perheenä!

Kauhea vuodatus tuli, mutta ei mene mun kaaliin tuollaiset miehet. Ja omaa kokemusta on kun ensimmäisen lapsen isä oli juuri tuota samaa sarjaa..

Ihanaa kun viikonloppu alkaa, mitään suunnitelmia ei ole. Pojan kanssa kahdestaan, mies on vaihteeksi tontilla tietysti:) ja vesisadetta tänne suunnalle luvattu niin ei pääse sitten varmaan edes rannalle.

Vatsassa myllerretään ihan urakalla ja koko ajan:)

katjaäippä ja masukki 30+3

Vierailija
25/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin fanny harmittaa sun puolesta. Jos se mies vaikka siitä sitten tulis mukaan, kun nyytti on kotona. Useasti se vaan on niin, että miehet ei oikein oo mukana näissä vauvajutuissa, ennen kuin lapsi on ihan oikeasti syntynyt. Meillä ainakin on ollut näin ja nyt varsinkinkin tässä toisessa odotuksessa sen jo tiesi, vaikka se silti ottaa välillä päähän. Meillä kyllä on yhteinen talous jne. mutta kaikki suunnittelut ym. on ihan kokonaan mun heiniä. Mies keskittyy ulkoremonttiin ja hyvä, jos aina edes muistaa, että meille on toinen muksu tulossa. Pyysin sitä tossa kerran kokeilemaan vatsan päältä, kun ihan selkesti tunsi, että siinä on vauvan jalka (tai näin mä ainakin sen koin). Niin kommentti oli siitä sohvalta, että ei hänen nyt tarvii tulla, kun kyllä hän jo tietää esikoisen odotusajasta, miltä se maha tuntuu! HUOH!!!

Mua on tänään supistellut aika monta kertaa ja muutama supistus on ollut tosi kpeäkin. Onko muilla tällaista? Mulla kun ei tuosta ekasta odotuksesta ollut mitään ennenaikaisia supistuksia -ainakaan kipeitä- ja nyt oon vähän ymmälläni, että mitä tässä pitäis tehdä. Töissä olen ja olis vähän pakko olla vielä ainakin ens viikona, kun kaikki muut on lomalla.... Motivaatio töissä olemiseen on kuitenkin nolla, joten en nyt tiedä mitä tekisin. Onneks on tulossa viikonloppu ja voi vähän ottaa rennommin. Tai no niin rennosti, mitä nyt 3 vuotiaan tytön kanssa voi olla!

Plaah, itellä on kyllä kans aika apeet fiilikset. Mikään ei kiinnosta ja muutenkin masentaa :(

cisco 30+3

Vierailija
26/26 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs... oon seuraillu teiän jutustelua plussaamisesta asti eli tunnutte ihan tutuilta ;) Ite oon 36-vee ja kolmosta odotellaan. Kaks ekaa muksua on poikaa, nyt ei tiiä kumpi tulossa. Huomenna palaillaan töihin loman jälkeen ja neljä viikkoo tarttis jaksaa...

Ehkä kaikki tässä tällä erää. Nukkuun vissiin täytys mennä, mut unenlahjat on näin iltasin vähän hukassa, aamulla kyl nukuttais, ku kello soi X-(

Hyvää yötä kaikille :D

karpalo ja masuasukki 31+1