Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin synnyttämään Klaukkalasta?

24.02.2006 |

Tietääkö kukaan saako Klaukkalassa asuvat valita mihin menevät synnyttämään? Mitkä ylipäätään ovat vaihtoehdot? Hyvinkää?

Hmm, kaikenlaista sitä pitääkin jo tässä vaiheessa miettiä :)

Danone 10+5

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuulut Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiriín. Voit valita minkä tahansa sairaalan HUS:n alueelta, eli Hyvinkää, Porvoo, Lohja, Tammisaari, Jorvi (se unohtui edelliselle vastatessa), Kättäri ja Naistenklinikka. Myös raskauden aikaisissa seurannoissa voit käydä siinä sairaalassa johon aiot mennä synnyttämään. Mitään maksusitoumusta et sairaanhoitopiirin sisällä myöskään tarvitse.

Sairaaloihin voi myös käydä tutustumassa jos ei ole mitään mielikuvaa siitä, millaisia paikkoja ne ovat.

Vierailija
2/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen oikein todella lämpimästi! Poikamme syntyi siellä 8/2005. Jos joskus tulee kakkonen, niin oikopäätä sinne taas. Näillä näkymin ko. osasto saa jäädä. Kuulin huhun, että pitkään vatvotusta asiasta on tehty myönteinen päätös ja osastoa ei lakkauteta. Ihanaa:)!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pääkaupunkiseutulaisena saat ainakin periaatteessa valita. Kaikkialle ei tietystikään ole yhtä hyvä matka. Myös espoolaisena olin yllättynyt, kun kuulin raskausaikana, että on mahdollisuus valita. Terveydenhoitaja neuvolassa oli todella yllättynyt, että sellainen valintamahdollisuus on silloinkin, kun omalla alueella on synnytyksiä hoitava sairaala. Suurinosa tietysti meneekin täällä Jorviin, mikä espoolaissairaala kuitenkin ja voi hoitaa synnytyksen hienosti. Menin itse kuitenkin Naistenklinikalle, mitä voin lämpimästi suositella!

Vierailija
4/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko raskausajan seurantaa teettää millä tahansa sairaalalla. Kävin itse siinä luulossa (olin soittanutkin ja saanut väärää tietoa) puolivälissä Naistenklinikalla ja sanottiin, että olin väärässä paikassa. Minut otettiin vastaan vain sen vuoksi, että olin saanut väärää tietoa puhelimitse. Onko tämä asia muuttunut? Vasta viimeisellä kuulla sain mennä synnytyssairaalaan ilman muuta. Sinne muuten pyysin Jorvia lähettämään raskautta koskevat paperit siinä vaiheessa siltä varalta, että jotakin tapahtuisi ja vanhoja tietoja tarvittaisiin. Vinkiksi. Mutta Klaukkalalaisten tilanne voi olla toinen.