Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselin Facebookissa kuvia t. Ammattivalittaja

Vierailija
16.02.2020 |

Kun vanhemmat auttavat aikuista 20v lastaan muutossa ja asunnon sisustamisessa. Itse sain sossusta 3000 markkaa rahaa enkä mitään kun kotoa lähdin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi. Mä maksoin asumiseni ja remonttikuluja 16-vuotiaasta alkaen kotona asuessani. Vanhempi oli työttömänä ja hänellä ei ollut varaa pitää taloa ilman mun töissä käymistä. En saanut mitään mukaani kotoa muuttaessani. Sen sijaan, että märehtisin elämääni, olen rakentanut siitä tarkoituksella hyvän. Itse, en miesten avustuksella.  Asenne ratkaisee! 

Vierailija
2/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jopa sen asunnon. Mun mielestä olisi enemmän omituista, jos vanhemmat eivät auttaisi omaa lastaan muutossa, jos vanhemmilla on kerran mahdollisuus auttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi . Itse sain kyllä muuttoapua vanhemmiltani, mutta kunnan vuokra-asunto se ensinmäinen oma asunto oli.

Ja kalusteet haalittiin suvusta ja tuttavilta.

Omia lapsia ajattelin auttaa myös samalla tavalla. Kalusteita ja tarvikkeita keräillään kirpparilta, kanttaan verhot ja hion keittiön pöydän ennen maalaamista.

Siitäkin saadaan someen tosi kivoja kuvia, vaikka rahaa ei niin olekaan.

Vierailija
4/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi . Itse sain kyllä muuttoapua vanhemmiltani, mutta kunnan vuokra-asunto se ensinmäinen oma asunto oli.

Omia lapsia ajattelin auttaa myös samalla tavalla. Kalusteita ja tarvikkeita keräillään kirpparilta, kanttaan verhot ja hion keittiön pöydän ennen maalaamista.

Niin, kyllä minäkin sitten aikanaan autan lastani. Oli vain aika kamalaa lähteä rahattomana kotoa. Onneksi sain samana päivänä sairaspäivärahan kun muutin ja tuon 3000 mk sitten myöhemmin. Ap

Vierailija
5/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut kotoa mitään enkä sossusta mitään

Vierailija
6/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mistään mitään lähtiessänKesätyörahoja oli 300 mk. Asuin matkustajakodissa, rahat riitti viikoksi. Onneksi löysin töitä ja sain heti förskottia.

Nykyään olen tyytyväinen elämääni. 1,5 kk olen ollut työtön 1990-luvulla. Toimeentulotukea en ole saanut koskaan. Asumistukea sain jossain vaiheessa kaksi kuukautta, mutta se oli laskuvirhe ja perittiin takaisin.

Ei millään pahalla, mutta millä ajattelit tulottomana auttaa lastasi?

Vierailija
7/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Entä sitten?

Vierailija
8/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on vikana kunnan vuokra-asunnossa? Itselkä nyt sellainen ja toivon olevan kuolemaan asti.

Vierailija
9/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut mistään mitään lähtiessänKesätyörahoja oli 300 mk. Asuin matkustajakodissa, rahat riitti viikoksi. Onneksi löysin töitä ja sain heti förskottia.

Nykyään olen tyytyväinen elämääni. 1,5 kk olen ollut työtön 1990-luvulla. Toimeentulotukea en ole saanut koskaan. Asumistukea sain jossain vaiheessa kaksi kuukautta, mutta se oli laskuvirhe ja perittiin takaisin.

Enhän minä enää tuloton ole ja on mulla vähän säästöjäkin. Ap

Vierailija
10/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on vikana kunnan vuokra-asunnossa? Itselkä nyt sellainen ja toivon olevan kuolemaan asti.

Ei mitään vikaa. Tuossa varmaan vastattiin edelliselle, joka kertoi saaneensa vanhemmiltaan asunnon.

Eri

Vierailija
11/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jää, tilanne on muuttunut nyt muutaman päivän aikana. Hienoa! Oletko löytänyt töitä?

Vierailija
12/12 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jää, tilanne on muuttunut nyt muutaman päivän aikana. Hienoa! Oletko löytänyt töitä?

Olenhan mä jo pidemmän aikaa saanut palkkaa yhteisestä yrityksestämme. Ap