Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen, tein aloitteen, sain haluamani. Kannatti.

Vierailija
16.02.2020 |

Lähestyin erästä tuttua miestä, hän on vähän ujo ja aika varautunut tyyppi mutta kummasti lämpeni kun vain rohkeasti otin yhteyttä ja pyysin häntä ulos. Onpa kiva olo, kun aloitteen tekeminen onnistui ja meni kivasti! Kannatti ottaa riski.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan, että jos joskus vielä olen sinkku (toivottavasti en) ja olen kiinnostunut jostain miehestä, niin teen aloitteen kuten tähänkin saakka olen tehnyt. Sellaisia miehiä ei vain ole vastaan juuri tullut. Tuttavapiirissäni ei  ole koskaan ollut miestä, johon olisin ihastunut. Hauskimmat ja vetovoimaisimmat miehet ovat aina olleet varattuja.

Vierailija
2/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Tein aloitteen. Kyllä kannatti. Olemme olleet jo yli 20 vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee tuo oletus, ettei nainen tekisi aloitetta, jos näköpiirissä on riittävän kiinnostava mies? En usko, että yksikään nainen jää vain pyörittelemään peukaloitaan antaen tilaisuuden mennä hukkaan, jos puhutaan tosiaan miehestä, jonka ihan oikeasti haluaisi.

Vähän sama logiikka kuin siinä jankutuksessa, että jos nainen ei baarissa itse tee aloitteita, niin hänellä on vähemmän valikoimaa kuin jos hän tekisi aloitteita. Eihän se kiinnostavien miesten määrä muutu miksikään siitä, tekeekö nainen aloitteita vai ei! Jos baarissa on 100 miestä ja heistä 5 vaikuttaa olemuksen perusteella kiinnostavilta, niin ei niitä kiinnostavia miehiä siellä sen enempää ole teki nainen mitä tahansa.

Vierailija
4/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis sait?

Vierailija
5/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tuo oletus, ettei nainen tekisi aloitetta, jos näköpiirissä on riittävän kiinnostava mies? En usko, että yksikään nainen jää vain pyörittelemään peukaloitaan antaen tilaisuuden mennä hukkaan, jos puhutaan tosiaan miehestä, jonka ihan oikeasti haluaisi.

Vähän sama logiikka kuin siinä jankutuksessa, että jos nainen ei baarissa itse tee aloitteita, niin hänellä on vähemmän valikoimaa kuin jos hän tekisi aloitteita. Eihän se kiinnostavien miesten määrä muutu miksikään siitä, tekeekö nainen aloitteita vai ei! Jos baarissa on 100 miestä ja heistä 5 vaikuttaa olemuksen perusteella kiinnostavilta, niin ei niitä kiinnostavia miehiä siellä sen enempää ole teki nainen mitä tahansa.

Siitä kun naiset eivät tee aloitteita ja kun mies tekee, niin he ovat suostuvaisia. Tuossa se taitaa pääpiirteittäin olla.

Vierailija
6/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, enpä viitsi. 99,9% pakit.

N170/92

Vierailija
7/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaan, että jos joskus vielä olen sinkku (toivottavasti en) ja olen kiinnostunut jostain miehestä, niin teen aloitteen kuten tähänkin saakka olen tehnyt. Sellaisia miehiä ei vain ole vastaan juuri tullut. Tuttavapiirissäni ei  ole koskaan ollut miestä, johon olisin ihastunut. Hauskimmat ja vetovoimaisimmat miehet ovat aina olleet varattuja.

Koska naisilla on 100% sama miesmaku eikä komeus tai hauskuus tai vetovoimaisuus ole katsojan silmässä..

Vierailija
8/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N170/92

Oot ihan oikeassa, MUTTA jos laihduttaisit esim 37 kg niin prosentti kohoaisi mahtavasti.

9/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä miten menettelisin, kun kiinnostuksen kohteeni on minua 10 vuotta vanhempi. Todella karismaattinen.

Vierailija
10/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N170/92

Laihduta 25 kiloa ja 99,9% sanoo kyllä.

Vierailija
11/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N170/92

Minulle tuo painosi ei olisi välttämättä ongelma, jos sinulla on nätit kasvot.

M182/79

Vierailija
12/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisilla on 100% sama miesmaku eikä komeus tai hauskuus tai vetovoimaisuus ole katsojan silmässä..

So?

Vierailija
13/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Niin, en tiedä miten menettelisin, kun kiinnostuksen kohteeni on minua 10 vuotta vanhempi. Todella karismaattinen.

Etsit sopivampaa seuraa.

Vierailija
14/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletus tulee siitä, että edelleen on naisia (mutta varmasti myös miehiä) joiden mielestä mies tekee kyllä aloitteen aina jos ja kun hän vain on tarpeeksi kiinnostunut oikeasti naisesta, jonka hän haluaa. 

- Ja kyllä kiinnostavien miesten määrän voi kuviella lisääntyvän jos tai kun on valmis ekemään itse naisena (tai miehenä) aloitteen. - Hyvin moni meistä olisi todennäköisesti lopun ikäänsä vailla seuraa tai ainakin parisuhdetta, jos vain odottaisi syystä tai toisesta, että joku kyllä tekisi heitä kohtaan aloitteen, kunhan on vain oikeasti ja  tarpeeksi paljon kiinnostunut.   

Vierailija
15/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, tein saman. Parin kuukauden jälkeen tunsin oloni vain vakipilluksi kun miehellä meni kaikki minun edelleni.

Vierailija
16/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletus tulee siitä, että edelleen on naisia (mutta varmasti myös miehiä) joiden mielestä mies tekee kyllä aloitteen aina jos ja kun hän vain on tarpeeksi kiinnostunut oikeasti naisesta, jonka hän haluaa. 

- Ja kyllä kiinnostavien miesten määrän voi kuviella lisääntyvän jos tai kun on valmis ekemään itse naisena (tai miehenä) aloitteen. - Hyvin moni meistä olisi todennäköisesti lopun ikäänsä vailla seuraa tai ainakin parisuhdetta, jos vain odottaisi syystä tai toisesta, että joku kyllä tekisi heitä kohtaan aloitteen, kunhan on vain oikeasti ja  tarpeeksi paljon kiinnostunut.   

Miten se kiinnostavien määrä lisääntyy? Käytän nyt nettideittiesimerkkiä: leikitään, että selaan palvelussa olevia oman alueen miesten profiileja ja sieltä löytyy viisi kiinnostavalta vaikuttavaa. Miten heidän määräänsä vaikuttaa se, lähetänkö itse ensimmäisen viestin vai jäänkö odottamaan, että joku niistä viidestä lähettää minulle viestin?

Ja kuten sanoin, nainen tekee kyllä aloitteen, jos mies on riittävän kiinnostava. Hulluahan se olisi olla tekemättä mitään, jos joku todella kiinnostaisi.

Vierailija
17/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N170/92

Oot ihan oikeassa, MUTTA jos laihduttaisit esim 37 kg niin prosentti kohoaisi mahtavasti.

Vai laskisi? En kykene. Pittää olla ilman.

Vierailija
18/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N170/92

Minulle tuo painosi ei olisi välttämättä ongelma, jos sinulla on nätit kasvot.

M182/79

Miten painat noin vähän

Vierailija
19/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se kiinnostavien määrä lisääntyy? Käytän nyt nettideittiesimerkkiä: leikitään, että selaan palvelussa olevia oman alueen miesten profiileja ja sieltä löytyy viisi kiinnostavalta vaikuttavaa. Miten heidän määräänsä vaikuttaa se, lähetänkö itse ensimmäisen viestin vai jäänkö odottamaan, että joku niistä viidestä lähettää minulle viestin?

Ja kuten sanoin, nainen tekee kyllä aloitteen, jos mies on riittävän kiinnostava. Hulluahan se olisi olla tekemättä mitään, jos joku todella kiinnostaisi.

Olet oikeassa ei heidän määränsä lisäänny. Kyse on vain siitä, että osa -niin naisista kuin miehistä- ei syystä tai toisesta koe sopivana ja oikeana, että nainen saattaisi yhtälailla olla se, joka tekisi aloitteen miestä (tuskin toista naistakaan) kohtaan.

Ei tällä uskomuksella tai toimintamallilla olekaan juuri mitään tekemistä järjen kanssa. - Saatan toki aatella, että nainen pelkää olevansa miehen silmissä liian helppo. Naisen ei tule olla liian helppo. Ja näin miehen tulisi sitten tehdä aloite. En ole ikinä kuullut yhdenkään miehen sanovan, että nainen olisi liian helppo...

- Toiset meistä on vain todella epävarmoja eivätkä halua lähestyä toista, koska pelkäävätkö sittten torjuntaa enemmän kuin yksinäisyyttä. Mutta jostain syystä tämän epävarman rooli on edelleen usein mielletty kuuluvan enempi naiselle kuin miehelle.

Kyse on oikeastaan kaiketi vähän samanlaisesta uskomuksesta, kuin osan mielestä suhde jossa mies on naista merkittävävän paljon naista lyhyempi  ei vain voi toimia, kun miehen on josain syystä olisi oltava suhtteessa aina se enemmän tai vähemmän kookkaampi.

Usein näin onkin. Mutta en tiedä mitään muuta  erityistä syytä tälle, kuin se että kulttuurissamme elävä perinne syynä sille, miksi näin olisi oltava myös jatkossa.

- Osa on toki ollut valmis ajattelemaan omia tarpeitaan ja halujaan enempi välitämättä perinteistä, joko omalta kohdalla tai antaen arvon muiden erilaisille valinnoille, vaikka itse olsivatkin syystä tai toisesta halunneet pitäyyä vanhassa ja halunneet (naisina) sen itseä kookkaamman kumppanin tai vastaavasi miehinä. sen itseä lyhyemmän kumppanin. 

Joillekin oma homo (tai lesbo -seksuaalsiuuskin) on ollut niin kova paikka, että ovat mieluummin eläneet vuosia, jopa vuosikymmeniä  mieluummin kaapissa kuin avoimesti homoina tai lesboina. - Tosin  tällaisissa tapauksissa olen jokus aattellut, että olisivako he mahd. kuitenkin bi-seksuaaleja.. 

Mutta tämä ei kuitenkaan poista sitä, että osa pitää edelleen täsyin luonnotomana tai muutoin mahdottomana, että kaksi samansukupuolen edustajaa voisi muodostaa rakastavan ja tosiaan tukevan parisuhteen.  Surullista. Mitä se lähökohtaisesti kenellekään oiselle kuuluu, kenen kanssa joku toinen haluaa muodostaa parisuhteen (, tai olla perustamatta).   

Sinkkumies

Vierailija
20/31 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä harmittavat ne teot, jotka jäivät tekemättä, eivät ne joita tuli tehtyä. Tässä on ihan sama juttu. Jos joku kiinnostaa, niin harvoin mitään menettää kertomalla se.