Taidamme olla molemmat aika dramaattisia suuttujia
Minä suutun hitaasti, miekkonen nopeasti ja täysin tyhjästä. Minä suutun siitä, kun toinen ei pyydä anteeksi eikä ole missään yhteydessä eikä vastaa puhelimeen eikä viesteihin, vaikka olisi kotona. En edelleenkään tiedä mikä tilanne on, enkä tiedä mikä tilanne olisi paras.
Kommentit (24)
Mutta minä osaan myös käsitellä suuttumista asiallisesti. Kerran heitin miekkosen väsyneenä töihin (olin vielä ajokunnossa, mutta vähän myöhemmin en olisi enää ollut väsymyksen takia.) No siinä jotain selitin hänelle eikä hän kuunnellut. Suutuin hänelle, mutten korottanut ääntä missään vaiheessa. Osoitin mieltäni vastailemalla tympeästi, kunnes suuttumus laantui. Ignore kasvattaa vihaani ja alan mietiskelemään kuin raivohärkä kaikkia asioita ja lopulta 50 % suuttumuksesta johtuu siitä, että kuvittelen miekkosen tekevän tai ajattelevan jotain ja sitten suutun siitä XDDD. Sen alkuperäisen aiheen lisäksi.
Alan käymään kaikkia dialogeja mielessäni ja kuvittelen miten miekkonen aivan varmasti vastaisi tässä tilanteessa, kun sanon näin tai noin. Sitten, kun tunnit kuluvat eikä mitään kuulu, viha kasvaa sisälläni. Lopulta se purkautuu ja tulee ulos rumia juttuja.
En heittele tavaroita, kiitos kysymästä XD.