Paras pakastepizza?
Olin pitkään koukussa Dr Oetkerin mozzarella-pizzaan. Tällä hetkellä en meinaa saada tarpeekseni Dr Oetkerin tonnosta. Mitä se valkoinen maustevoi (?) on, kun se maistuu niin taivaalliselta?
Kommentit (37)
Just se Tohtorin Mozzarellapizza. Nam. Tosin tuunaan sitä usein lisäjuustolla ja valkosipulilla :D Olen kasvissyöjä ja kaikki maistamani kasvispakastepizzat on olleet järjestäen ihan per...stä.
Jotain ylimääräistä tuollaisessa ötkerissä on. Viimeksi kun söin sain migreenin.
Vierailija kirjoitti:
Just se Tohtorin Mozzarellapizza. Nam. Tosin tuunaan sitä usein lisäjuustolla ja valkosipulilla :D Olen kasvissyöjä ja kaikki maistamani kasvispakastepizzat on olleet järjestäen ihan per...stä.
Miksi mulla ei ole tullut mieleen tuunata niitä?! Mitä juustoa laitat lisäksi? :)
Vierailija kirjoitti:
Jotain ylimääräistä tuollaisessa ötkerissä on. Viimeksi kun söin sain migreenin.
Usein näissä käytetään oopiuminsukuisia ainesosia, joilla käyttäjät koukutetaan tuotteisiin.
"Paras pakastepizza" on kuin kyselisi parasta kokemusta vatsataudista.
No eikai Suomessa menisi läpi oopiumpizzat?!
Se ötkerin kasvispizza oli yllättävän hyvä.
Kaikki ne maistuu omituiselle, syön niitä vain äärimmäisessä hädässä.
Mä haluan myös tietää, mitä se herkkuvoi siinä tonnossa on?! Lisäilisin sitä leipiin ja omiin pizzoihin. Nammmm
Rainbow salamipitsa. Se on pienehko, mutta pohja ja reunat on minusta todella onnistuneita. Grandiosat ja varsinkin Ristorantet on pohjaltaan niin mitäänsanomattomia valmispohjia.
Ristoranten spinaci eli pinaatti. Tosi maukas.
Viime aikoina on tullut melkein aina valittua Grandiosan extra kebab- pizza. Reilusti täytettä, ei tarvii lisätä mitään, maistuu mulle ja miehelle. Mutta jos syön pizzan yksin, silloin valitsen mieluiten ristoranten vegetalen, joka on vähän terveellisempi vaihtoehto ja itse tykkään kasviksista, mies ei tykkää. Vähän lisäjuustoa se kyllä vaatii.
Ristorantten se vegetale tai se tonno. Muita en edes halua syödä.
D'oetkerin pizzan pohja on kamalaa moskaa.
Kato huviksesi mitä kaikkea siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein näissä käytetään oopiuminsukuisia ainesosia, joilla käyttäjät koukutetaan tuotteisiin.
"Paras pakastepizza" on kuin kyselisi parasta kokemusta vatsataudista.
Ei juma 😂😂😂 Sun kannattaa syödä kaikki ruoat foliohattu päässä.
Paras taitaa olla Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza. Hyvästä ei kannata maksaa liikaa: 3 pizzaa ja 4.23 €. Tai vähän veikkaan että maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi muualla.
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Paras taitaa olla Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza. Hyvästä ei kannata maksaa liikaa: 3 pizzaa ja 4.23 €. Tai vähän veikkaan että maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi muualla.
T. Lidl-mies
En käy Lidlissä koska niissä pyörivä asiakaskunta on aivan kammottavaa. Kelaelättejä, syrjäytyneitä, valkoista roskaporukkaa, ymv.
Grandiosan Grilled Veggies. Mukavasti maustetta ja kerrankin rehut eivät ole lötköjä. Paras vegepizza, harmi kyllä aika huonosti saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-mies
En käy Lidlissä koska niissä pyörivä asiakaskunta on aivan kammottavaa. Kelaelättejä, syrjäytyneitä, valkoista roskaporukkaa, ymv.
Samoin, en kävele samoilla käytävillä rooskaväen kanssa. Köyhillä kun on köyhien jutut.
Rustica pepperoni on hyvä myös.