Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pakastepizza?

Vierailija
16.02.2020 |

Olin pitkään koukussa Dr Oetkerin mozzarella-pizzaan. Tällä hetkellä en meinaa saada tarpeekseni Dr Oetkerin tonnosta. Mitä se valkoinen maustevoi (?) on, kun se maistuu niin taivaalliselta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustica pepperoni on hyvä myös.

Vierailija
2/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se Tohtorin Mozzarellapizza. Nam. Tosin tuunaan sitä usein lisäjuustolla ja valkosipulilla :D Olen kasvissyöjä ja kaikki maistamani kasvispakastepizzat on olleet järjestäen ihan per...stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ylimääräistä tuollaisessa ötkerissä on. Viimeksi kun söin sain migreenin.

Vierailija
4/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se Tohtorin Mozzarellapizza. Nam. Tosin tuunaan sitä usein lisäjuustolla ja valkosipulilla :D Olen kasvissyöjä ja kaikki maistamani kasvispakastepizzat on olleet järjestäen ihan per...stä.

Miksi mulla ei ole tullut mieleen tuunata niitä?! Mitä juustoa laitat lisäksi? :)

Vierailija
5/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain ylimääräistä tuollaisessa ötkerissä on. Viimeksi kun söin sain migreenin.

Usein näissä käytetään oopiuminsukuisia ainesosia, joilla käyttäjät koukutetaan tuotteisiin. 

"Paras pakastepizza" on kuin kyselisi parasta kokemusta vatsataudista.

Vierailija
6/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai Suomessa menisi läpi oopiumpizzat?!

Vierailija
7/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ötkerin kasvispizza oli yllättävän hyvä.

Vierailija
8/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne maistuu omituiselle, syön niitä vain äärimmäisessä hädässä.

Vierailija
9/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan myös tietää, mitä se herkkuvoi siinä tonnossa on?! Lisäilisin sitä leipiin ja omiin pizzoihin. Nammmm

Vierailija
10/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow salamipitsa. Se on pienehko, mutta pohja ja reunat on minusta todella onnistuneita. Grandiosat ja varsinkin Ristorantet on pohjaltaan niin mitäänsanomattomia valmispohjia.

Vierailija
11/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristoranten spinaci eli pinaatti. Tosi maukas.

Vierailija
12/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on tullut melkein aina valittua Grandiosan extra kebab- pizza. Reilusti täytettä, ei tarvii lisätä mitään, maistuu mulle ja miehelle. Mutta jos syön pizzan yksin, silloin valitsen mieluiten ristoranten vegetalen, joka on vähän terveellisempi vaihtoehto ja itse tykkään kasviksista, mies ei tykkää. Vähän lisäjuustoa se kyllä vaatii.

Vierailija
13/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristorantten se vegetale tai se tonno. Muita en edes halua syödä.

Vierailija
14/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D'oetkerin pizzan pohja on kamalaa moskaa.

Kato huviksesi mitä kaikkea siinä on.

Vierailija
15/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pohjia ne on kaikki.

Vierailija
16/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näissä käytetään oopiuminsukuisia ainesosia, joilla käyttäjät koukutetaan tuotteisiin. 

"Paras pakastepizza" on kuin kyselisi parasta kokemusta vatsataudista.

Ei juma 😂😂😂 Sun kannattaa syödä kaikki ruoat foliohattu päässä.

Vierailija
17/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras taitaa olla Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza. Hyvästä ei kannata maksaa liikaa: 3 pizzaa ja 4.23 €. Tai vähän veikkaan että maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi muualla.

T. Lidl-mies

Vierailija
18/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras taitaa olla Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza. Hyvästä ei kannata maksaa liikaa: 3 pizzaa ja 4.23 €. Tai vähän veikkaan että maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi muualla.

T. Lidl-mies

En käy Lidlissä koska niissä pyörivä asiakaskunta on aivan kammottavaa. Kelaelättejä, syrjäytyneitä, valkoista roskaporukkaa, ymv.

Vierailija
19/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosan Grilled Veggies. Mukavasti maustetta ja kerrankin rehut eivät ole lötköjä. Paras vegepizza, harmi kyllä aika huonosti saatavilla.

Vierailija
20/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies

En käy Lidlissä koska niissä pyörivä asiakaskunta on aivan kammottavaa. Kelaelättejä, syrjäytyneitä, valkoista roskaporukkaa, ymv.

Samoin, en kävele samoilla käytävillä rooskaväen kanssa. Köyhillä kun on köyhien jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi