Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarvaimot-sarja

Vierailija
16.02.2020 |

En ole tätä ohjelmaa kovin tiiviisti seurannut, mutta muutama asia tässä ihmetyttää. Nämä siis hehkuttavat olevansa yhtä rakastavaa perhettä, mutta nuo vaimot hädin tuskin tulevat toimeen toistensa kanssa. Ja ovat muka ihan fine tuon moniavioisuuden kanssa, mutta silti ovat vaivautuneita ja mustasukkaisia, jos mies juttelee ja viettää aikaa kahdestaan jonkun vaimon kanssa. En oikein tajua tuota kuviota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kody on niin ällö että lopetin sarjan katsomisen. Vaimotkin omituisia tyyppejä, varsinkin Meri. Mahtaako olla suomensukuinen?

Vierailija
2/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kody on niin ällö että lopetin sarjan katsomisen. Vaimotkin omituisia tyyppejä, varsinkin Meri. Mahtaako olla suomensukuinen?

Sama, ei sitä tahvoa pysty tsiigaamaan. Mitä noi naiset näkee siinä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että Meri on ainoa normaali tuolla joukossa ja siksi ei oikein sopeudu porukkaan. Muut höösäävät kanaemoina ja dramatisoivat mistä milloinkin, muuta Meri harkitsee, pohtii ja ottaa etäisyyttä ja pyrkii jonkinlaiseen itsenäisyyteen. 

ap

Vierailija
4/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu, että Meri on ainoa normaali tuolla joukossa ja siksi ei oikein sopeudu porukkaan. Muut höösäävät kanaemoina ja dramatisoivat mistä milloinkin, muuta Meri harkitsee, pohtii ja ottaa etäisyyttä ja pyrkii jonkinlaiseen itsenäisyyteen. 

ap

Mun mielestä Meri on kaikista ristiriitaisin vaimoista. Yleensä hehkuttaa eniten moniavioisuuden hyviä puolia, mutta kuitenkin eristäytyy muista ja valittaa ettei ymmärrä rooliaan perheessä nyt kun ainut lapsensa on muuttanut pois kotoa. Muut haluaisivat että Meri osallistuisi enemmän koko perheen asioihin ja kokevat että Meri ei halua viettää heidän kanssa aikaa. En itse ihan ymmärrä tuota moniavioisuutta, mutta näen siinä kuitenkin niitä hyviä puoliakin. Mutta mun mielestä Meri kehittää itse noita ongelmia itselleen ja Kody on ollut itse asiassa hyvin ymmärtäväinen häntä kohtaan, esim. siinä catfish-keississäkin.

Vierailija
6/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merin tilanne on tosiaan ristiriitainen. Välillä tunnen suurta sääliä häntä kohtaan sen johdosta, miten Kody häntä kohtelee ja vielä suurempaa sääliä siitä miten hänen oma tyttärensä Mariah häntä kohtelee.

Tilannehan äityi pahimmilleen sen Merin catfish-skandaalin myötä. Kodyn ja Mariahin reaktiot tuolloin olivat ymmärrettäviä, mutta K ei ota ilmeisesti ollenkaan huomioon Merin tilannetta. Ainoa lapsi lensi pesästä ja mies elää rakkaus- ja pikkulapsivaihetta muiden naisten kanssa. Meri jäi totaalisen yksin, onko ihme, että hän haki lohtua netistä löytämästään "ystävästä"?

Mutta Kody ei selvästi enää halua Meriä, vaikka Meri haluaisi Kodyn. Johtunee joko tuosta catfish-hommasta tai vielä todennäköisemmin Merin itsenäisestä luonteesta. Kodylla on minusta narsistisia piirteitä, hänen on vaikea sietää vaimoa, jolla on omaakin elämää ja joka ei tarvitse Kodya kaikkeen. Tämä näkyy selvästi Kodyn käytöksessä.

Mariah käyttäytyy vuosia myöhemmin edelleen kakaramaisesti äitiään kohtaan, kostaa tälle joka käänteessä asettamalla esim. Robynin tämän edelle. Ihan kauheaa katseltavaa. Ja Meri kärsii.

Mutta toisaalta Meri ei koskaan, siis ei kertaakaan myöntänyt, että petti Kodya. Hän kirjoitteli mieheksi luulemalleen naiselle kuukausia ja ilmitulleista viesteistä ei jää epäselväksi, mikä oli pelin henki. Sen sijaan, että myöntäisi tämän ja pyytäisi anteeksi, Meri on heittäytynyt täysin uhriksi ja vaatii perheeltään sääliä, kun hänet ",valittiin kohteeksi" ja hän on itse täysin viaton.

Niin kauan kuin Meri on sokea tälle, ei välit läheisiin selviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä