Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei ole yhtään ystävää, eikä niitä kaipaakaan?

Vierailija
16.02.2020 |

Kavereita on, mutta en voi ketään heistä sanoa ystäväkseni. Olen introvertti ihminen ja koen naiset kaksinaamaisiksi.

Naisvaltaisella työpaikalla näkee erityisen hyvin, että naiset ovat susia toisilleen; kun yksi poistuu kahvihuoneesta niin melko varmasti hänestä aletaan puhua pahaa. Miesten kanssa pärjää paljon paremmin enkä vietäkään kahvi- tai lounastaukojani enää työkavereideni kanssa.

Toki jotkut miehetkin juoruilevat, mutta mieluummin kuitenkin teen töitä heidän kanssaan. Vapaa-aikaani en kuitenkaan pilaa kummankaan sukupuolen kanssa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään jutella ja olla muiden ihmisten kanssa, mutta sen kummempia ystäviä en oikeastaan kaipaa. Olen ainut lapsi ja olen tottunut olemaan yksin. Harmittaa välillä kun ei ole baariin mukaan kavereita, mutta sitäkin tulee tehtyä niin harvoin, että ei oikeastaan haittaa sekään.

Vierailija
2/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Työssä olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa, tulen hyvin toimeen ja mm. teen paljon asiakaskäyntejä ympäri maata ja nautin siitä. Vapaa-ajalla olen yksin, lomilla matkustelen yksin jne. Varsinaisia ystäviä ei ole, ei ole sellaisia ihmisiä oikein tullut vastaan, joiden kanssa aidosti viihtyisin työjuttujen ulkopuolisissa asioissa, enkä oikein kaipaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta selkään puukottajaa on tieni varrella ollut, etten enää kaipaa ainuttakaan.

Vierailija
4/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus oli jotenkin niin katkera ja vihamielinen, että se oli jo epäuskottavaa tekstiä. Kun hän itkuvirtensä luki, niin tuli olo, että asia on juuri päinvastoin kuin hän yritti jutussaan todistella.

Kahden muun kirjoitukset taas sen alla olivat mielestäni hyvät ja niistä näkyi aidosti kirjoittajien olevan sinut sekä itsensä, että asian kanssa.

Jo se, että ap kirjoittaa tuollaisen itsesäälisen aloituksen tänne kertoo sen, että näin sateisena synkkänä päivänä myös hänen mielensä on synkkä ja iloton. Hanki ap vaikka koira ilahduttamaan harmaata arkeasi, koira osaa olla sinulle juuri oikeanlainen ystävä!

Vierailija
5/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monta selkään puukottajaa on tieni varrella ollut, etten enää kaipaa ainuttakaan.

Ja sinä olet mitä aurinkoisin ja ihanin ihminen päällä maan? Ihminen, joka ajattelee vain hyvää ja kaunista?

Vierailija
6/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitus oli jotenkin niin katkera ja vihamielinen, että se oli jo epäuskottavaa tekstiä. Kun hän itkuvirtensä luki, niin tuli olo, että asia on juuri päinvastoin kuin hän yritti jutussaan todistella.

Kahden muun kirjoitukset taas sen alla olivat mielestäni hyvät ja niistä näkyi aidosti kirjoittajien olevan sinut sekä itsensä, että asian kanssa.

Jo se, että ap kirjoittaa tuollaisen itsesäälisen aloituksen tänne kertoo sen, että näin sateisena synkkänä päivänä myös hänen mielensä on synkkä ja iloton. Hanki ap vaikka koira ilahduttamaan harmaata arkeasi, koira osaa olla sinulle juuri oikeanlainen ystävä!

Olet niin väärässä 😊

- ap -

Vierailija
7/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita tai ystäviä. Naimisissa kyllä olen ja sukulaisten kanssa joskus tekemisissä.

Vierailija
8/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään ystävää, facebookissa on 12 kaveria. Käyn tykkäämässä heidän jutuista enkä itse koskaan kirjoita mitään. Joskus laitan jonkun luontokuvaa ja saan 12 tykkäystä.

Töissäkin olen yksin, aamulla nähdään ja sitten jokainen lähtee työpaikalleen.

Vapaa-aikana käyn kuntosalilla, siellä sanon heit aika monelle.

Ainut milloin tunnen itseni yksinäiseksi, on se kun syön pitseriassa pitsaa ja otan kaljaa.

Vierailija
9/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet mitä aurinkoisin ja ihanin ihminen päällä maan? Ihminen, joka ajattelee vain hyvää ja kaunista?

Tyypillinen ilkeän ja itserakkaan ihmisen kommentti.

Vierailija
10/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin väärässä 😊

- ap -

Ehkä, mutta tuskinpa kuitenkaan. 😉

Vierailija
11/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka osui maaliinsa täydellisesti. Touché!

Vierailija
12/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka osui maaliinsa täydellisesti. Touché!

😂😂😂

Vierailija
13/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen, en enää.

Vierailija
14/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin paremman näköinen ja laihempi kuin sinä ilkimys.

Vierailija
15/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin ihmisten on niin vaikea sulattaa sitä, että osa ihmisistä ei kaipaa vapaa-ajallaan ympärilleen ketään.

Vierailija
16/16 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kavereita tai ystäviä. Naimisissa kyllä olen ja sukulaisten kanssa joskus tekemisissä.

Lisään tähän vielä, että en myöskään käy töissä, enkä käytä facebookia tai muita semmoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi