Mies ei ole vieläkään tullut kotiin. Pitäisikö alkaa pommittaa ja haukkua pettäjäksi?
En minä muuten välittäisi mutta sen kerran kun minulla venyi aamuun, tulin kuitenkin kuudelta, sain parin viikon ristikuulustelun missä olin.
Ei sitten millään uskonut että kavereiden kanssa ja keksi kaikenlaisia juttuja että selvästi olen käynyt suihkussa yms mitä en ollut tehnyt.
Yhä jaksaa ottaa toisinaan tapauksen esille ja kiertoilmauksin syyttää minua pettämisestä.
Pitäisikö valita high road ja olla hyvä kumppani, antaa olla ja mennä nukkumaan jos joskus tulee. Vai tekisinkö saman kuin hän?
Vaikeita valintoja.
Kommentit (10)
Minulla oli parikymppisenä vastaavanlainen pitkä suhde jossa molemmat jäivät välistä jatkoille ja kotiin kömmittiin aamulla/päivällä. Pettämistäkin oli mukana. Nykyään en enää katselisi sellaista suhdetta, jossa ei tulla baari-illan päätteeksi omaan kotiin.
Mitä teillä on keskenään sovittu tällaisistä asioista? Jos on sovittu että on ok mennä jatkoille, niin silloin on turha pitää meteliä.
Vastaavassa tilanteessa haluaisin tietää, missä on ollut ja mitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
No huolestunut olisin sinuna, jollei olisi mitään ilmoittanut.
Ei hän yleensäkään ilmoita missä menee, todennäköisesti nukkuu jossain. Oletan että ollut aika kostea ilta kun ennen kahtatoista yöllä en saanut vastausta viesteihini kuin vain kuvan miehen kaverista baarissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli parikymppisenä vastaavanlainen pitkä suhde jossa molemmat jäivät välistä jatkoille ja kotiin kömmittiin aamulla/päivällä. Pettämistäkin oli mukana. Nykyään en enää katselisi sellaista suhdetta, jossa ei tulla baari-illan päätteeksi omaan kotiin.
Mitä teillä on keskenään sovittu tällaisistä asioista? Jos on sovittu että on ok mennä jatkoille, niin silloin on turha pitää meteliä.
En ole koskaan miestäni pettänyt vaikka jatkoilla saatan käydä. Hänestä se ei kuitenkaan ole ok vaan alkaa epäillä minua pettämisestä. Voidaan varmaan olettaa että hän siis on itse pettämässä?
Ap
Sama kohtelu miehelle kuin mitä hän antoi sinulle. Ei tuollaiset muuten tajua.
Lähettänyt kuvan kavereistaan baarissa? Itse ei kuvassa ole? Eli pyytänyt kavereitaan lähettämään kuvan hänelle ja edelleen lähettänyt sen sinulle. Itse muualla, pettämässä sua.
Päivänselvä tapaus, pettää sua.
Koti on nukkumista varten, ja mikäli haluaa nukkua muualla, niin passailee olla sitten siellä vain.
Kaksi tuntia sitten viimeksi ollut aktiivinen puhelimensa kanssa joten soittaminen tai viestin laittaminen varmasti turhaa. Ei vastaa vaan nukkuu.
Lapsi tuossa vieressä kyselee missä isi on ja koska tulee kotiin. Olenko liian ilkeä jos kuvaan sen ja laitan miehelle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähettänyt kuvan kavereistaan baarissa? Itse ei kuvassa ole? Eli pyytänyt kavereitaan lähettämään kuvan hänelle ja edelleen lähettänyt sen sinulle. Itse muualla, pettämässä sua.
Päivänselvä tapaus, pettää sua.
Tämä kaveri joka on kuvassa, hänellä aika rajut moraaliset rajat joten vaikea uskoa että hän olisi juonessa mukana, porukassa olisi ollut sellaisiakin jotka ihan vaan huvikseen sellaiseen suostuisi.
Mutta toisaalta isänikin petti äitiäni ja jälkeen päin hänen kaverinsa kertoilivat minulle syitä siihen. Jollain ihminen itselleen sen oikeuttaa ja joku ne syyt saattaa uskoa.
Ap
No huolestunut olisin sinuna, jollei olisi mitään ilmoittanut.