kerro pahin sikailu joka miehesi on tehnyt!!
Ja miksi vielä olet sen sian kanssa sen jälkeen??
Kommentit (12)
Kerran ei tullut kotiin ryyppyillan jälkeen vaan oli mennyt ”kaverille”. Kerran lähdin ilmoittamatta laivalle tyttöjen kanssa. Tasoissa ollaan ja sen jälkeen on ollut seesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ei tullut kotiin ryyppyillan jälkeen vaan oli mennyt ”kaverille”. Kerran lähdin ilmoittamatta laivalle tyttöjen kanssa. Tasoissa ollaan ja sen jälkeen on ollut seesteistä.
Monestiko/moneltako sait munaa laivalla?
Ja aika sika olit kun tolleen kostit sen että oli sammunu jonnekin.
Käynyt työreissussa maksullisissa naisissa.
Sen aikaa tässä hengailen, että lapsi parin vuoden päästä pärjää omillaan. Siis mies luulee, että olen antanut anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestiko/moneltako sait munaa laivalla?
Ja aika sika olit kun tolleen kostit sen että oli sammunu jonnekin.
Varmaan yhtä monesti kuin ukko sai billua ”kaverilla”.
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaa tässä hengailen, että lapsi parin vuoden päästä pärjää omillaan. Siis mies luulee, että olen antanut anteeksi
Miten jäi kiinni?
Monesko miesvihaketju tälle päivälle?
Ripuloi eteiseen. Minä sitten kostoksi keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaa tässä hengailen, että lapsi parin vuoden päästä pärjää omillaan. Siis mies luulee, että olen antanut anteeksiMiten jäi kiinni?
Puhui humalaspäissään ohisuunsa kaverilleen siten, että osasin laskea 1+1=2, mä sitten kysyin ihan suoraan ja pikku nieleskelyn jälkeen kertoi
Söi kerran nälkäisenä hotkien. Mulla on todella hyvä mies. ❤
Sammui sohvalle ja oksensi. Oksennusta sohvalla, tyynyllä, matolla, lattialla, miehen vaatteissa.
Lähetti ystävänpäivänä avioehtosopimuksen allekirjoitettavaksi. Emme olleet vielä naimisissa. Mentiin kyllä naimisiin, kun tajusin että se oli ihan pihalla koko ystävänpäiväkuviosta. Hyvä mies kaikin puolin, mitä nyt välillä sosiaalisesti hieman kömpelö. :)