Otatko särkylääkkeen ennen papakokeseen
Kommentit (19)
En. En näe syytä miksi olisin tehnyt niin.
Enpä ole koskaan edes ajatellut. En edes tiennyt, että papa- koe sattuu. Onko se tosiaan kivulias toimenpide?
En ole koskaan tullut ajatelleeksi, mutta sehän olisi hyvä varokeino.
On niin paljon kiinni gynekologista, joskus otettu testi niin, että tuskin edes huomaan, joskus ollut sellainen teurastaja asialla, että tuntunut vielä seuraavana päivänäkin.
En koskaan, varmaan kaksikymmentä papakoetta tähän ikään otettu, eikä koskaan ole sattunut. Älä kiristä lihaksia, ole mahdollisimman rentona. Mummu 70v.
Jos olisi super matala kipukynnys tai jotain muuta, miksi sattuisi ja tietäisin se , niin ottaisin. Muuten en todellakaan ota.
En toki, ja minulle on tehty niitä kymmeniä. Ei se satu, vähän vihlaisee vain. Peanuts.
Mutta pikkuhousunsuojan laitan aina, koska usein tihkuu hiukan verta papan jälkeen.
En. Esim. asetosalisyylijohdannaiset voivat edesauttaa verenvuotoa. Sitäpaitsi miksi pitäisi ottaa? Eihän se mikään kivulias toimenpide ole.
Kannattaa ottaa. Kuten hammaslääkärille mennessä.
No en. Neljä lasta olen synnyttänyt, joten enköhän papa-kokeesta selviä.
En. Yhden kerran on pikkuisen nipistänyt juuri pian synnytyksen jälkeen, mutta sekään ei ollut mitään. Muutoin en ole edes tuntenut koko asiaa muilla kerroilla.
En ole ottanut. Mulla ei ole koskaan sattunut (liikaa), mutta se inhottava invasiivisen toimenpiteen epämiellyttävyyden tunne on paha. Siihen ei vaan buranat auta.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko muka papa?
Joukkotarkastusten papa voi sattua.
Voi hyvänen aika! Otatko särkylääkkeen, ennen kuin niistät nenäsi?
Olen useissa papa-kokeissa käynyt, mutta viimeeksi sattui han saakelisti.
Ei siitä yhdestä buranasta mitään varsinaista haittaakaan ole. Miksi ei ottaisi jos sillä voi ennalta ehkäistä mahdollisen kivun? Mä otan esmes ennen suuhygienistillä käyntiä ja silti sattuu hammaskiven poisto ihan saakelisti, en osaa kuvitella miten sattuisi ilman särkylääkettä.
Tai sitten mun suuhygienisti on juuri sellaista ketjussa mainittua teurastajatyyppiä. Ehkä menen ensi kerralla kokeeksi toiselle.
No en ole ottanut. Ei ottanut kipeää millään tavalla.