Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maa johon et ikinä matkustaisi ja miksi?

Vierailija
15.02.2020 |

Jätetään nyt koronavirus ottamatta huomioon.

Oletko käynyt, vai onko maan huono maine
syy boiko.ttiisi?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina

Vierailija
42/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät liikuta Afrikan ja muun itäpallon eksoottiset luonnonnähtävyydet niin kauan kun joudun pelkäämään oman, tyttärieni, vaimoni turvallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia, Afrikka, Arabimaat, Venäjä, Etelä-Amerikka, Pohjois-Amerikka, Baltian maat, Kiina.. Oikeastaan parempi pysyä täällä pohjoisessa niin välttää konfliktit muualla.

Vierailija
44/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maat itäpallolla.

Vierailija
45/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Kiina, Slovakia ja Pohjois-Korea

Vierailija
46/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun moni täällä haukkuu Venäjää ja itsellä ihan hyviä kokemuksia niistä ihmisistäkin. Itse en menisi moneenkaan arabimaahan jo ihan sen vuoksi miten siellä kohdellaan naisia ja sotien yms levottomuuksien takia. Muuten minulla ei ole mitään rajoitteita maassa käymiselle. Pakistan, Irak, Saudi-Arabia, Jemen, Oman, Somalia, jotkut muut Afrikan levottomat maat kuten Sudan, rikkaammista maista Arabiemiraatit, Bahrain, Qatar, Kuwait. Sekä muutamat muut kuten  Pohjois-Korea olisivat sellaisia.

Vierailija
47/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Is rael.

Vierailija
48/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabimaihin ja Slovakiaan

Vierailija
49/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin avoin kaikelle, niin kai kuuluukin. Nyt on kriittisempi ja en mene uudestaan tai enään:

-Maat joissa syödään koiria

-islamilaiset maat

-Intia, Pakistan

-Venäjä

Maailmassa on muutenkin niin paljon nähtävää että en löydä yhtään syytä mennä em. maihin.

Vierailija
50/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa oma upea Skandinaviamme ja Eurooppa. En matkusta enää muualla. 

Vierailija
51/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Egyptissä neljästi, enkä ikinä menisi sinne ellen harrastaisi sukellusta. Pyramideja haluaisin mennä katsomaan joku kerta, mutten tiedä kestääkö pää. Vaikka en laittaudu ja pukeudun vähimmillään capreihin ja t-paitaan saan epätoivottua huomiota. Roskia joka paikassa, nainen on kuulemma perheen pää mutta kotona taitaa vaan kököttää, kun ajettiin 4 tuntia Hurghadasta Marsa alamiin niin aika vähän naisia näkyi. Miehiä riitti ja lirkuttelivat kaduilta vaikka istuin liikkuvassa bussissa. Ihaniakin ihmisiä löytyi, mutta harvakseltaan.

Vierailija
52/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabimaihin ja Slovakiaan

Miksi Slovakia? Mitä erityistä siellä on verrattuna muihin Euroopan maihin?  

Vierailija
53/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään maata mihin en menisi. Mielenkiinnosta voisin mennä Pohjois-Koreaan ja Saudi-Arabiaankin. Lähtökohtaisesti kuitenkaan en ole kiinnostunut Lähi-idän maista enkä Afrikasta. Turkki on maa jossa olen kerran käynyt ja sinne en välitä uudestaan mennä ellen saisi koko matkaa kaikkine kuluine ilmaiseksi ja ylimääräistä palkallista vapaata töistä. Omia vuosilomiani en tuhlaisi siihen että menen maahan josta en pidä. Mutta joo, mihin tahansa maahan voisin mennä.

Vierailija
54/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat. Pelottava poliisivaltio jota olen kritisoinut liikaa uskaltautuakseni rajojen sisäpuolelle.

Ei ole poliisit koskaan häirinneet näiden 25 vuoden Yhdysvalloissa asumisen aikana. Liikenteessä ovat pysäyttäneet ylinopeuden vuoksi pari kertaa, ja silloinkin hyvin ystävällisiä olleet ja sakon kirjoittaneet ja joskus antaneet vain huomautuksen. Apuun ovat tulleet välittömästi, kun on jouduttu paikalle kutsumaan nuorison öisen naapurin uima-altaalla tapahtuneen häiriökäyttäytymisen vuoksi. Tervehtivät aina kun ajelevat naapurustossa ja itse sattuu olemaan ulkona tai lenkillä.

Vierailija
55/76 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egyptissä kuulemma ahdistellaan naisia, niin ettei ainakaan yksin haluttaisi lähteä.

"Kuulemma"? Miten tuo Suomesta eroaa? Mua on ahdisteltu täälläkin vuodesta 1977, kun täytin 12 v.

Tuolla mennään ahdistelussa aivan eri fääreille. Kannattaa mennä kokeilemaan, jos vähänkin epäilyttää. 

Vierailija
56/76 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia. Maine.

Vierailija
57/76 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmaalle

Vierailija
58/76 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään arabimaahan, mieluummin vaikka pohjois-koreaan.

Vierailija
59/76 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin, ettei kukaan ole vielä maininnut Pohjois-Koreaa.

Olen käynyt, ja se on todella mielenkiintoinen maa.

Mutta sinne matkustamalla antaa tuen Kimin hirmuhallinnolle, samoin kuin Thaikkuihin matkustamalla antaa tuen prostituutioteollisuudelle, joka toimii maan hallituksen siunauksella.

Vierailija
60/76 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työmaalle

t. Suomalainen poikariepu, joka on syrjäytynyt, kiltti uli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän