Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, joka olisi töissä asiantuntijana KANSAINVÄLISESSÄ yrityksessä ja äänestäisi Vasemmistoliittoa?

Vierailija
15.02.2020 |

Ei ole sellaista ihmistä olemassa. Koska ihminen joka on päässyt tuonne asti ymmärtää, että se ei olisi koskaan tapahtunut Vasemmistoliiton opein. Sosiaalinen nousu tapahtuu vain omin ponnistuksin, ei yhteiskunnan pökkäysyrityksin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ap, mitkä ammatit luokitellaan asiantuntija ammateiksi

Onko lääkärikin vain puuhastelija? Entä kaupungin lakimies? jne.

Ota selvää asioista ennekuin virnuilet.

Vierailija
22/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Minä uskon sinua. Mutta tahtoisin kuulla miksi näin?

Itse olen varmaan juuri siihen ryhmään kuuluva, jonka olisi itsensä vuoksi järkevää äänestää vasemmistoa. Mutta vähän pelottava ajatus se politiikka mitä vasemmisto ajaa. Jossain vaiheessa kuitekin heidän ajamansa asia on maksettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tässä on niin suurta korrelaatiota kuin AP yrittää uskotella. Yhtään asiantuntijoiden osaamista vähättelemättä, moni asiantuntija ei ymmärrä kuin oman erityisosaamisalueensa, koska se on nimenomaan se mitä heiltä vaaditaan. Työssäkäyvänä aikaa ei ole sen kummemmin seurata politiikkaa. Töihin on menty sinne mistä sitä on saatu, koska rahaa tarvitsee. Ei kaikkia asiantuntijoitakaan loppujen lopuksi niin paljoa edes kiinnosta se missä on töissä, jos oman elämän tarkoitus löytyy muualta, kuten perheestä tai harrastuksista ja työssä on ihan siedettävää olla.

Vierailija
24/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan asiantuntijana työskenteleviä ole, mutta VAATIVAA asiantuntijatyötä tekeviä täällä on palsta pullollaan. Huomaa ero.

Vierailija
25/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saattaa vaaleissa äänestää miestään "hyvää tyyppiä" melkein riippumatta minkä puolueen listoilla henkilö on.

Vierailija
26/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö ap, mitkä ammatit luokitellaan asiantuntija ammateiksi

Onko lääkärikin vain puuhastelija? Entä kaupungin lakimies? jne.

Ota selvää asioista ennekuin virnuilet.

Parhaat lääkärit ovat sekä yleisellä että yksityisellä puolella. Yleisellä puolella ovat siksi, että se mahdollistaa tuon yksityisellä puolella seikkailun. Hyksissä jopa sairaalan omissa tiloissa (Hyks Oy).

AP

Vierailija
27/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alan töissä on muuten perinteisesti ollut jonkun verran ihan ideologista vasemmistohenkisyyttä. Erityisesti Linux-piireissä.

Vierailija
28/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisten organisaatioiden asiantuntijoina on paljon, yksityisellä toki melko vähän. Jossain rahoitusalan yrityksissä ei välttämättä ollenkaan, niissä on lähes pelkästää kokoomuslaisia.

Julkisen alan asiantuntijat aina epäilyttävät minua. Ovatko he oikeita asiantuntijoita?

AP

On paljon asioita tunnettavaksi ja jotkut niistä kuuluvat julkisen sektorin rooteliin.

Vierailija
29/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta todella pienessä vähemmistössä ovat.

Vierailija
30/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. YTM, päällikkönä asiantuntijaporukassa, kv-työnantaja. Äänestään vähän ehdokkaasta riippuen joko Vihreitä tai Vasemmistoliittoa.

Ei tuo ole alasta kiinni, ap hyvä. Itse asiassa molempien mainitsemieni puolueiden kannattajat ovat erittäin koulutettua sakkia, Vihreissä on eniten akateemisesti koulutettuja kannattajia. Ja ei pelkästään julkisten sektorien työntekijöitä.

Enemmän se on koulutuskysymys, fiksu tietää, että yhteiskuntaluokalla ja yhteiskunnan verorahoitteisilla palveluilla on iso merkitys sille, miten ihmiset menestyvät. Todella lahjakas toki pärjää aina, mutta heitä on jotain promilleja väestöstä. Keskivertotallaajan on paljon helpompi edetä elämässä, jos on sattunut syntymään hyvätuloiseen perheeseen.

Ja tulperojen kasvun tunnustaa jopa pataporvarillinen OECD haitalliseksi, myös talouden kannalta. Siksi verorahoitteinen hyvinvointiyhteiskunta on paras vaihtoehto.

Vierailija
31/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin koulutus on niin pitkä ja kallis ja siihen vielä erikoistuminen vuosikausia, että olisi suuri vääryys jos julkisella toimivat lääkärit eivät pitäisi  yksityisvastaanottoa.

Julkinen puoli voi myös vuokrata tiloja lääkäreille yksityisvastaanottoa varten.

Vierailija
32/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sotii vastaan muka? Olen vasemmistolainen ja työväenpuolueen arvojen mukaisesti paiskin kovasti töitä yhteiskunnan hyväksi. Työskentelen ylempänä toimihenkilönä asiantuntijatehtävissä kansainvälisessä organisaatiossa, jolla on toimintaa joka mantereella.

Joillakin pataoikeistolaisilla on kai luulo, että jos kannatan hyviä työehtoja sekä sosiaaliturvaa, en halua tehdä töitä. Vai mikä aloittajan pointti on?

Vierailija
33/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisten organisaatioiden asiantuntijoina on paljon, yksityisellä toki melko vähän. Jossain rahoitusalan yrityksissä ei välttämättä ollenkaan, niissä on lähes pelkästää kokoomuslaisia.

Julkisen alan asiantuntijat aina epäilyttävät minua. Ovatko he oikeita asiantuntijoita?

AP

Perustelehan epäilysi.

Vierailija
34/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sotii vastaan muka? Olen vasemmistolainen ja työväenpuolueen arvojen mukaisesti paiskin kovasti töitä yhteiskunnan hyväksi. Työskentelen ylempänä toimihenkilönä asiantuntijatehtävissä kansainvälisessä organisaatiossa, jolla on toimintaa joka mantereella.

Joillakin pataoikeistolaisilla on kai luulo, että jos kannatan hyviä työehtoja sekä sosiaaliturvaa, en halua tehdä töitä. Vai mikä aloittajan pointti on?

Huomaa, että ap ei ainakaan ole kovin asiantuntija yhteiskunnallisissa asioissa, koska hän kuvittelee, että kaikki Kepusta vasemmalle ovat "kommunisteja". Kannattaisi joskus vaikka vähäm vilkaista Vasemmistoliiton tavoiteohjelmaa.

https://vasemmisto.fi/tavoitteet/periaateohjelma-tavoitteet/vasemmiston…

Vierailija
35/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Perustelehan epäilysi.

Niin se vaan on, että julkinen sektori on Suomessa aivan liikaa pöhöttönyt. Koska valtiolla ei nykyään työskentele käytännössä lainkaan siivoojia tai vahtimestareita jne., on tämä sakki juuri näitä "asiantuntijoita". Heidän pitäisi testata, löytyykö heidän "asuantuntemukselleen" kysyntää yksityisellä puolella. Ei löydy.

Ap

Vierailija
36/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyden kympin kirjoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä