Jos tuolle ministeri Pekoselle laittaisi Marja Tyrni -asun päälle, niin hän näyttäisi ihan Aku Hirviniemeltä!
Kommentit (19)
Aino-Kaisa Pekonen =Aku Hirviniemi alter ego
Onpa ihme tosiaan. Kun ovat sisaruksia.
Aino-Kaisa Pekonen on Aku Hirviniemen 4 vuotta vanhempi biologinen isosisko. Kai niissä nyt on samaa näköä kun ovat samojen vanhempien lapsia.
Omaa sukua Hirviniemi
Zinc
Aino-Kaisa Ilona Pekonen (o.s. Hirviniemi, s. 24. tammikuuta 1979 Riihimäki) on suomalainen poliitikko. Hän on vasemmistoliiton kolmen kauden kansanedustaja (2011–) ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja (2015–2019).[1] Pekonen on ollut Riihimäen kaupunginvaltuuston jäsen vuodesta 2004.[2] Hänet nimitettiin Suomen sosiaali- ja terveysministeriksi 6. kesäkuuta 2019.
Ai, en tiennytkään, että ovat sisaruksia. Olenkin ihmetellyt yhdennäköisyyttä.
ap
Krista Kiuru näyttää ihan pultsarilta. Kauhistuin kun näin pätkän missä se puhui ministeriaitiossa. Tukka roikkui pesemättömänä, päällä oli joku likainen gollege-pusero. Eikö ministereillä ole mitään siisteysvaatimuksia työssään?
Minusta Krista Kiuru näyttää mukavan räjähtäneeltä. Just siltä kuin kuuluukin näyttää tässä tilanteessa.
Tekeeeekö Hirviniemi instagram live postauksia?
vanhemmat ovat riihimäen kovimpia punikkeja. menihän pekonen koti avustajan kanssa (tutustumis käynnille) palvelu taloon 3.v sitten. avstajan avaimilla nämä pösilöt paukkasvat evp kapteenin kämppään kello kaksi yöllä n.80v kapteeni ajoi molemmat pihalle. ei tullut se avustajakaan enään ikinä saatikka kommunisti ämmä. oli siinä pekonen koittanut selittää minä minä luulin. hyvin itsekeskeinen suku
Vierailija kirjoitti:
Ai, en tiennytkään, että ovat sisaruksia. Olenkin ihmetellyt yhdennäköisyyttä.
ap
Ootko tosissas vai onko noi typerät selittejät ihan typeriä?
Vierailija kirjoitti:
Tekeeeekö Hirviniemi instagram live postauksia?
Tekee. Kattelin tällä viikolla hernekeiton valmistuksen ja Sinuhe egyptiläisen luentaa. Teini pakotti kattomaan ja olihan ne hetkittäin hauskoja.
Nyt huomasin, että Niina Lahtinen on Akua neljä vuotta vanhempi.
Muistan Akun joskus kertoneen, että aloittivat seurustelun, kun Aku oli 16v.
kapteeni olis ampunut hieno mies kirjoitti:
vanhemmat ovat riihimäen kovimpia punikkeja. menihän pekonen koti avustajan kanssa (tutustumis käynnille) palvelu taloon 3.v sitten. avstajan avaimilla nämä pösilöt paukkasvat evp kapteenin kämppään kello kaksi yöllä n.80v kapteeni ajoi molemmat pihalle. ei tullut se avustajakaan enään ikinä saatikka kommunisti ämmä. oli siinä pekonen koittanut selittää minä minä luulin. hyvin itsekeskeinen suku
Muistathan että vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru näyttää ihan pultsarilta. Kauhistuin kun näin pätkän missä se puhui ministeriaitiossa. Tukka roikkui pesemättömänä, päällä oli joku likainen gollege-pusero. Eikö ministereillä ole mitään siisteysvaatimuksia työssään?
Se varmaan vetää sen viinitonkan illassa stressin lievitykseen.
Ei siihen enää mitään asua tarvitse😁