Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saada voimaa riuhtaista itsensä irti rakkaasta ihmisestä?

Vierailija
01.12.2024 |

En pääse elämässäni eteenpäin. Luen meidän vanhoja viestejä ja kidutan sillä tavalla itseäni. Pidän toivoa yllä ja odotan, että ottaa taas yhteyttä. Tiedän, ettei ota. 

Mistä saada voimia ja rohkeutta poistaa viestit ja koko puh.numero? Estot jo on, mutta kidutan itseäni niillä viesteillä ja sillä, kun näen nimen yhteystiedoissa. Toivon vain yhteenpaluuta, vaikka tiedän, että se on turhaa. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen. Tunnista itsesi.

Vierailija
2/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna viestien olla, laita vaikka arkistoon. Anna yhteystiedon olla. Poista esto. Vähitellen tajuat, että hän ei ikinä ota yhteyttä. Kun aikaa on kulunut tarpeeksi, voit poistaa ne ja poistatkin ihan hyvillä mielin. Näin toimimalla näet, että hän ei todellakaan ikinä lähestynyt uudestaan. Jos poistat ne, kelaat vaan koko ajan että jos ja jos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä läheisriippuvuutta se on, kun ko. henkilö ei ole läheinen? Eiväthän he ole edes tekemisissä

Vierailija
4/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on niin rakas niin mikä johti eroon ja miksi paluu ei ole mahdollinen? 

Vierailija
5/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa yhteenpaluun toivomisessa on? Miksi luopumista pitäisi nopeuttaa? Kyllä se sitten aikanaan tapahtuu. Anna itsellesi lupa toivoa ja odottaa, jos niin kerran tunnet. Omien tunteiden hyväksynnän kautta saa rauhan. Nykyään kiirehditään ja vaaditaan itseltä aivan epärealistisia asioita. Luopuminen vie aikaa.

Vierailija
6/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna viestien olla, laita vaikka arkistoon. Anna yhteystiedon olla. Poista esto. Vähitellen tajuat, että hän ei ikinä ota yhteyttä. Kun aikaa on kulunut tarpeeksi, voit poistaa ne ja poistatkin ihan hyvillä mielin. Näin toimimalla näet, että hän ei todellakaan ikinä lähestynyt uudestaan. Jos poistat ne, kelaat vaan koko ajan että jos ja jos.

Esto on sen toisen laittama minun pyynnöstäni. Jos olisin itse laittanut, niin ei se olisi päivääkään pysynyt ja olisin viestiä laittanut. En siis voi ottaa sitä pois. 

Vierailija
7/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä itse tuohon henkilöön. Pyydä vaikka kahville. 

Vierailija
8/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yhteenpaluun toivomisessa on? Miksi luopumista pitäisi nopeuttaa? Kyllä se sitten aikanaan tapahtuu. Anna itsellesi lupa toivoa ja odottaa, jos niin kerran tunnet. Omien tunteiden hyväksynnän kautta saa rauhan. Nykyään kiirehditään ja vaaditaan itseltä aivan epärealistisia asioita. Luopuminen vie aikaa.

Koska se vain kuluttaa enkä pääse elämässäni eteenpäin. Turhia toiveita, mutta silti sitä vain toivoo. 

Vierailija
9/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa oloani parantaa, kun uskottelen itselleni kaikkien ihmisten ihailevan minua :D Älä etsi todisteita väittämälle 3D-maailmasta, vaan usko itseäsi vain.

Voimia sinulle ihana ihminen!

Vierailija
10/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmää kiusata itseään!

Vierailija
11/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella ikävä tunne, yritä ainakin viettää aikaa muiden kivojen ihmisten kanssa jotta saat ajatuksia muualle :)

Vierailija
12/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on niin rakas niin mikä johti eroon ja miksi paluu ei ole mahdollinen? 

Ehkä AP teki jotenkin tyhmästi?

Vierailija
13/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP teki jotenkin tyhmästi?

Hyvin usein juuri noin.

Vierailija
15/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävällä diagnosoitiin rintasyöpä ja minä jätin hänet. Jostain se voima vaan tuli. 

Vierailija
16/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suostu hyväksymään tosiasioita ja haluat elää mielikuvituskuplassa. Kai tuohon jotain ammattiapua tarvis.

Vierailija
17/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävällä diagnosoitiin rintasyöpä ja minä jätin hänet. Jostain se voima vaan tuli. 

Hyvä. Eikös somessakin jotkut miehet opeta että jätä se sairas puoliso!!!

Vierailija
18/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat taas trollata kännissä, eikö tuo ole jo vähän säälittävää itsesikin mielestä.

Vierailija
19/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä läheisriippuvuutta se on, kun ko. henkilö ei ole läheinen? Eiväthän he ole edes tekemisissä

En ymmärrä? Käsitin ap:n viestistä, että suhde on päättynyt? En ymmärrä mitä tarkoitat?

Vierailija
20/20 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuollaisessa tilanteessa. Sitten se toinen osapuoli yllättäen kuoli. Ei voi sanoa että kuolema olisi ratkaissut ongelman, mutta kieltämättä muutti sen toisenlaiseksi.