Mikä kasvovesi paras 50-vuotiaalle? Suosittele!
Sekaiho, ehkä pintakuiva.
Kosmetologit sanovat kasvoveden olevan tärkeintä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen BTB13-sarja
Juu, mutta heti seuraavana vuonna täytyy vaihtaa tuotesarjaa.
51-vuotiaat käyttävät erilaista kosmetiikkaa.
Kasvovettä käytetään ihonpuhdistuksen jälkeen, viimeistelee, kosteuttaa. Herkkäihoisena viisikymppisenä käytän LV-kasvovettä, suosittelen sopii joka ihotyypille.
Käytän kasvojen pesun jälkeen kosteuttavaa ihovoidetta. Pitäisikö kasvovettä käyttää siis ennen kosteusvoidetta vai sen tilalla? Jos ennen, sehän vähentää kasvovoiteen imeytymistä: ainakin mun kosteusvoide pitää levittää puhtaalle iholle..? T.n50
Samaa mitä 29-vuotiaatkin käyttää !! Eli vanhenevalle ja vanhalle iholle tarkotettuja tuotteita. :D
Näin sanoi mulle muji-kaupan kosmetiikka-osaston myyjä, että 29 vuotiaasta ylöspäin ostetaan ne vanhimmalle iholle soveltuvat tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen BTB13-sarja
Juu, mutta heti seuraavana vuonna täytyy vaihtaa tuotesarjaa.
51-vuotiaat käyttävät erilaista kosmetiikkaa.
Mä oon 56 ja BTB13 on paras sarja tän ikäiselle
NYT OON IHAN YMPYRIÄISENÄ. Meillä kasvojenpesuvesi tulee kraanasta. Ostatteko jotain vesiä kasvojenpesua varten ja onko nyt oikeasti kyse miehistä? Mihin tarkoitukseen ostatte kasvovettä?
Kasvovesi on kosmetiikka-alan hienoimpia huijauksia. Se on tarpeen vain siinä tapauksessa, että puhdistusaine ei huuhtoudu tai pyyhkiydy riittävän hyvin pois tai että kosteusvoide ei kosteuta tarpeeksi. Siis sellainen osta kaksi huonoa ja kolmas kompensoimaan -tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kasvovesi on kosmetiikka-alan hienoimpia huijauksia. Se on tarpeen vain siinä tapauksessa, että puhdistusaine ei huuhtoudu tai pyyhkiydy riittävän hyvin pois tai että kosteusvoide ei kosteuta tarpeeksi. Siis sellainen osta kaksi huonoa ja kolmas kompensoimaan -tapaus.
Onko tää tuote naisille vai miehille tarkoitettu?
Kaikki käyttää jo misellivesiä. Osta kokeeksi.
Pixie Glow tonic, jos oot rikas se unkarilainen suihke omorovitzan(en oo varma kuinka kirjoitetaan) queen of Hungary
Vierailija kirjoitti:
Käytän kasvojen pesun jälkeen kosteuttavaa ihovoidetta. Pitäisikö kasvovettä käyttää siis ennen kosteusvoidetta vai sen tilalla? Jos ennen, sehän vähentää kasvovoiteen imeytymistä: ainakin mun kosteusvoide pitää levittää puhtaalle iholle..? T.n50
Ennen. Ei vähennä kosteusvoiteen imeytymistä vaan itse asiassa auttaa imeytymään paremmin. :) Kasvovesi myös putsaa ja kosteuttaa ihon. Kasvovoide imeytyy paremmin kosteaan ihoon.
Käytän misellivettä. Sen jälkeen laitan hoitotuotteen (esim. ampulli, hoitoneste tms.) Sen jälkeen kosteusvoide tai öljy.
Mitäon misellivesi?
Kuka myy btb13-sarjaa?
Muita suosituksia merkeistä?
Ei noilla vesillä saa aikaiseksi kuin ylimääräistä kemikaalikuormaa iholle.
Huolehdi solujen hyvinvoinnista, eli "hoitoaineet" sisäisesti. Vitamiinit ja hivenaineet riittävälle tasolle niin solut jaksaa voida hyvin. Solun pintaan hierottu kemikaali vain rasittaa ja veltostuttaa.
Mulle suositteli kosmetolohi Clarinsin kasvovettä (samanlainen pintakuiva sekaiho minulla, ikää saman verran): https://www.sokos.fi/fi/sokos/clarins-toning-lotion-combination-to-oily…
Suihkutan puhtaalle iholle Lumenen Lähde-sarjan facial mistiä. Annan kuivahtaa, ja sen päälle laitan kosteuttavan seerumin ja kosteusvoiteen. Iho kiittää!
N 65 v
Kukaan ei tarvitse mitään kasvovesiä.
Kotimainen BTB13-sarja