Koronavirusturisti kuoli Ranskassa
Kommentit (29)
Onko koronavirusturisti vähän sama kuin kulttuurituristi. Eli oli hakemassa coronaviruskokemusta? Ranska huono vaihtoehto siihen mutta näköjään onnisti.
Korona on tervetullut kansan puhdistaja/vähentäjä. Näin ilmaston muutoksen aikana porukkaa pitää vähentää reilusti ja korona on tähän hyvä ratkaisija. Ei tarvitse käyttää aseita tai muita epäeettisiä keinoja.
Koronan hyvänä puolena voidaan pitää, että tap paa lähinnä huonokuntoisia ja vanhuksia joiden hoitoon menisi muutenkin rahaa ja aikaa.
Kuolleisuusprosentti Ranskassa nyt sitten 9%.
Nyt alkaa pelottamaan eteläsuomessa asuvien omaisten puolesta:(
Vierailija kirjoitti:
Korona on tervetullut kansan puhdistaja/vähentäjä. Näin ilmaston muutoksen aikana porukkaa pitää vähentää reilusti ja korona on tähän hyvä ratkaisija. Ei tarvitse käyttää aseita tai muita epäeettisiä keinoja.
Koronan hyvänä puolena voidaan pitää, että tap paa lähinnä huonokuntoisia ja vanhuksia joiden hoitoon menisi muutenkin rahaa ja aikaa.
Huonosti toimii, koska virukseen kuolee vanhat ja sairaat, jotka eivät muutenkaan lisääntyisi. Nuoremmat sukupolvet selviävät sairaudesta ja jatkavat maapallon liikakansoittamista.
Mahdatkohan vielä pitää tautia hyvänä asiana kun joku läheisesi sairastuu ja kuolee siihen tai makaat itse sairaalapedillä tukehtumaisillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan hyvänä puolena voidaan pitää, että tap paa lähinnä huonokuntoisia ja vanhuksia joiden hoitoon menisi muutenkin rahaa ja aikaa.Huonosti toimii, koska virukseen kuolee vanhat ja sairaat, jotka eivät muutenkaan lisääntyisi. Nuoremmat sukupolvet selviävät sairaudesta ja jatkavat maapallon liikakansoittamista.
Mahdatkohan vielä pitää tautia hyvänä asiana kun joku läheisesi sairastuu ja kuolee siihen tai makaat itse sairaalapedillä tukehtumaisillasi?
Jos läheiseni pitää mennä, niin näen sen uhrautumisena kansakunnan vuoksi.
Jos minulle tauti tulee ja olen tukehtumassa niin teen kunnia itsemu rhan muiden hyväksi.
Kaikki ilmaston vuoksi!!
Ei riitä mihinkään tämä korona. Pitäis kuolla about 6 miljardia pois, niin olis planeetalla pian paremmat oltavat ja luonto elpyis kun ei tartte jatkuvasti tuhota luontoa pelloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta eläkepommi purkaantuu
Tästä koronaviruksesta paljastuu koko ajan vain hyviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule ainakin täällä Etelä-Suomessa on menossa vaikka mitä kaikkea lenssua. Itsekin kaksi viikkoa ollut jo kipeä. Jos omaisesi ovat huonokuntoisia niin ilman koronaakin kannattaa pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä mihinkään tämä korona. Pitäis kuolla about 6 miljardia pois, niin olis planeetalla pian paremmat oltavat ja luonto elpyis kun ei tartte jatkuvasti tuhota luontoa pelloiksi.
Tämä voi olla mahdollista, toivotaan parasta. Paras olisi jos jäisi vain kourallinen nuoria jatkamaan elämää.
Toivon, että korona leviää laajemmalle kuin nyt on.
On hyvä muistutus kansoille ja varsinkin kulutuskeskeisille ja pinnallisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule ainakin täällä Etelä-Suomessa on menossa vaikka mitä kaikkea lenssua. Itsekin kaksi viikkoa ollut jo kipeä. Jos omaisesi ovat huonokuntoisia niin ilman koronaakin kannattaa pelätä.
Jep työkseni vierailen useilla eri yrityksillä viikon aikana ja joka paikassa kunnon saikkuaalto menossa. Ja kyllä, olen myös itse ollut tässä kipeänä, joku pitkittynyt tauti ainakin jyllää.
Korona on matkalla express-kyydillä Suomeen.
Mitäpä sanotte te, joiden mielestä virus ei tänne enää tule, kun on jo Lapissa käväissyt?
Ei kannattaisi vähätellä sairautta, voi olla vaarallinen kenelle tahansa, ei sitä etukäteen tiedä.
Ei ole vielä vahvistettu. Saattaa olla kausi lentsu.