Gallup:Kenellä ulkomaalainen mies?
Kommentit (8)
olen asunut miehen maassa kauan joten ei ole kyse vieraan kulttuurin miehestä kun kerran se kulttuuri on minulle tuttu.
Taitaa aika monella ulkomaanelävän vaimolla/tyttöystävällä olla tämä kone ainoa yhteys ulkomaailmaan.
Tarkennus edelliseen: pätee jos mies kotoisin akselita Afrikka-Aasia.
me asumme maassa jossa ei ole tänään juhannusaatto... Ihan tuikitavallinen perjantai ja mies on lukemassa lapsille iltasatua. Hyvä jätkä, ei voi muuta sanoa.
Meillä muilla on ihan tavallinen perjantai:-)
Vierailija:
Taitaa aika monella ulkomaanelävän vaimolla/tyttöystävällä olla tämä kone ainoa yhteys ulkomaailmaan.Tarkennus edelliseen: pätee jos mies kotoisin akselita Afrikka-Aasia.
No niin, mies onkin eurooppalainen ja syy koneen ääreen olemisessa (myös miehellä): MINÄ olet töissä jussina joka päivä! :)
ukkos makaa sammuneena niin sun piti tulla tänne viihdyttään itteesi tai se hukku jo järveen. Tai meni pökkiin naapurin akkaa, se on sitä suomalaista juhannusperinnettä.
Vierailija:
Taitaa aika monella ulkomaanelävän vaimolla/tyttöystävällä olla tämä kone ainoa yhteys ulkomaailmaan.Tarkennus edelliseen: pätee jos mies kotoisin akselita Afrikka-Aasia.
Ja aika monella miehen kavereiden vaimoilla/tyttöystävillä! ;)