Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittele siro nainen! (erityisesti jos olet mies)

Vierailija
14.02.2020 |

Haluaisin kirjoittaa treffilmoitukseen olevani siro ruumiinrakenteeltani, mutten tiedä oikeastaan olenko sitä muiden/miesten mielestä.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI 19. Normaalipaino. Ei siro. Vanttera pikemminkin:reiden ympärys puoli metriä.... ja lantiossakin mittaa

Sun mielestä bmi 19 on tukeva...tuohan on melkein alipainoinen.

Vierailija
82/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm/47kg.

83-59-85, 60E.

Ranteen ympärys 11.5cm.

.. jalka sitten onkin 38 mikä on omaan silmään aivan liian iso. Raajat on pitkät ja kapeat samoin kuin kaula, kun taas selkä todella lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI 19. Normaalipaino. Ei siro. Vanttera pikemminkin:reiden ympärys puoli metriä.... ja lantiossakin mittaa

Mulla on silti "thigh gap" :)

-ap

Kun on noin leveä lantionympärys, ja jos on litteä, niin on Thig Gap - leveä ja litteä lantio.

Mitäköhän tarkoitat litteällä lantiolla?  Mielestäni en omista erityisen leveää lantiota, kuten vaikkapa Shakiralla, jolla lantion kaari on tosi kaareva ja kaunis. Mulla se kaari on enemmänkin selän ja pepun välissä sivusta päin katsottuna ja edestä lantio on aika normaali ellei jopa hieman liian kapea.

-ap

Vierailija
84/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
85/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanovat lääkärit siroksi, hentoiseksi ja pikkuiseksi. Olen 168 cm pitkä ja painan 47 kiloa. Se on alipaino, mutta sellainen olen aina ollut. Balettiopettajat pitivät ruumiinrakennettani täydellisenä baletille. Minulla on pitkät sääret, thigh gap, kapeat ranteet, pitkät sormet, kapeat nilkat ja kapea vyötärö. lantio ei ole mikään älyttömän kapea, ehkä sellainen 88 cm. Se, mikä muuttaa vartalon kokonaisuutta ovat leveät hartiani. Eli kropassa on sellaista nuoren miehen atleettisuutta, kun rinnatkin ovat pienet (A70). 

Vierailija
86/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja pienikokoinen.

Vierailija
87/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sanovat lääkärit siroksi, hentoiseksi ja pikkuiseksi. Olen 168 cm pitkä ja painan 47 kiloa. Se on alipaino, mutta sellainen olen aina ollut. Balettiopettajat pitivät ruumiinrakennettani täydellisenä baletille. Minulla on pitkät sääret, thigh gap, kapeat ranteet, pitkät sormet, kapeat nilkat ja kapea vyötärö. lantio ei ole mikään älyttömän kapea, ehkä sellainen 88 cm. Se, mikä muuttaa vartalon kokonaisuutta ovat leveät hartiani. Eli kropassa on sellaista nuoren miehen atleettisuutta, kun rinnatkin ovat pienet (A70). 

Saako udella miten syöt päivittäin? tai oletko urheilullinen? Meinaan balleriinan ruumiinrakenne kuulostaa aika täydelliselle.

Vierailija
88/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja pienikokoinen.

Ja hoikka on...? tai pienikokoinen on...?

Vierailija
89/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käsittänyt, ettei sirous liity esim. rintojen kokoon tai välttämättä edes erityiseen hoikkuuteen, vaan luuston sirouteen.

Kapeat ranteet ja nilkat, kapeat kauniin muotoiset sormet, sievä niska, ohut kaula, erottuvat solisluut, sopusuhtaisuus ja kevytrakenteisuus.

Sirous on sellaista keijumaisuutta ruumiinrakenteessa, tai stereotypisen ballerinamaista (nimenomaan stereotypia, oikeasti ballerinat on usein liian lihaksikkaita ja reiteviä ollakseen siroja).

Tyttäreni on siro.

Sanottiin jo ultrassa että todella siroluinen vauva. Tyttö painoi syntyessään 4210kg ja oli 51cm pitkä (syntyi rv42+2) ja vielä muutamaa päivää ennen synnytystä sanottiin ettei ole yli neljää kiloa kun on niin siroluinen.

No, syntymäpaino oli mitä oli. Nyt on 10-vuotias ja 126cm pitkä ja 26kg. Ihan ihannepainossa siis mutta aina kuulee kuinka laiha tyttö on ja pieni. Ei ole ollenkaan liian laiha mutta sirous hämää. Jalan koko on 29-30. On pieni ja kapea jalka. Tyttö on sellainen keijukainen. Ja nytkin kun on saanut vähän painoa lisää niin on edelleen siro.

Oma ruumiinrakenne ei ole siro. Olen 164cm pitkä enkä ollut siro edes 52 kiloisena.

Sirous on todellakin luustosta kiinni. Ei painosta.

Vierailija
90/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako udella miten syöt päivittäin? tai oletko urheilullinen? Meinaan balleriinan ruumiinrakenne kuulostaa aika täydelliselle.

Olen aina ollut urheilullinen enkä oikeastaan osaa istua paikallani hetkeäkään. Jostain syystä myös aineenvaihdunta on nopeaa kuin oravalla. Syön paljon kasviksia ja vähärasvaisia lihoja.

Vierailija
91/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käsittänyt, ettei sirous liity esim. rintojen kokoon tai välttämättä edes erityiseen hoikkuuteen, vaan luuston sirouteen.

Kapeat ranteet ja nilkat, kapeat kauniin muotoiset sormet, sievä niska, ohut kaula, erottuvat solisluut, sopusuhtaisuus ja kevytrakenteisuus.

Sirous on sellaista keijumaisuutta ruumiinrakenteessa, tai stereotypisen ballerinamaista (nimenomaan stereotypia, oikeasti ballerinat on usein liian lihaksikkaita ja reiteviä ollakseen siroja).

Tyttäreni on siro.

Sanottiin jo ultrassa että todella siroluinen vauva. Tyttö painoi syntyessään 4210kg ja oli 51cm pitkä (syntyi rv42+2) ja vielä muutamaa päivää ennen synnytystä sanottiin ettei ole yli neljää kiloa kun on niin siroluinen.

No, syntymäpaino oli mitä oli. Nyt on 10-vuotias ja 126cm pitkä ja 26kg. Ihan ihannepainossa siis mutta aina kuulee kuinka laiha tyttö on ja pieni. Ei ole ollenkaan liian laiha mutta sirous hämää. Jalan koko on 29-30. On pieni ja kapea jalka. Tyttö on sellainen keijukainen. Ja nytkin kun on saanut vähän painoa lisää niin on edelleen siro.

Oma ruumiinrakenne ei ole siro. Olen 164cm pitkä enkä ollut siro edes 52 kiloisena.

Sirous on todellakin luustosta kiinni. Ei painosta.

Tässä ehkä paras määritelmä. Siro on siron näköinen normaalipainoisenakin.

Vierailija
92/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä osuva esimerkki sirosta: https://i.pinimg.com/564x/de/a4/c0/dea4c05335f3247075264c43ca1c783a.jpg Kuvan naisella on kauniit ja sirot reidet, jotka eivät kuitenkaan ole laihat, vaan kauniin naiselliset

Vierailija
93/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
94/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa, että näin yleisellä sanalla on noinkin monta määritelmää. Mun mielestä siro nainen on keskivertoa lyhyempi ja hoikempi. Eli alle 165 cm ja normaalipainon alarajalla tai jopa vähän alipainoinenkin. Pienet rinnat, kapeat ranteet jne. Semmonen keijukainen. Mutta ei kuitenkaan näytä sairaalta, vaan on vain luonnostaan laiha. Eli luut eivät törrötä kauheesti. Liikkuu sulavasti ja kevyesti. Nainen olen, mutta vastasin silti.

Vierailija
95/99 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksu Lignell

Vierailija
96/99 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa kuvailisit ruumiinrakenteesi niin me kerromme sinulle oletko siro vai et.

156cm ja 45kg

rinta: 80cm 65A, vyötärö:58cm ja reisi: 49cm[/

Jalan koko?

36 yleensä

Tämä siis ap ja nuo edeltävät mitatkin :)

Mullakin on jalka 36 mutta olen sua 15 cm pitempi nainen. 171/57 ikää 44. Minulla on siro jalka.

Vierailija
97/99 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa kuvailisit ruumiinrakenteesi niin me kerromme sinulle oletko siro vai et.

156cm ja 45kg

rinta: 80cm 65A, vyötärö:58cm ja reisi: 49cm

No ihan sama. Kelpaa!

M

Olen transitiossa naiseksi, kai se kelpaa. Kikuli löytyy.

Vierailija
98/99 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siro = laiha ja pienet luut

Itseasiassa luiden paksuus tai koko ovat samat samanpituisilla ihmisillä. Lihavalla ja laihalla samanpituisella on samankokoiset luut.

No ei oo. Esim. erilaisen urheilulajit muokkaa ihmisen luustoa. Jos otetaan kaksi samanpituista naista, joista toinen on voimanostaja ja toinen balettitanssija, niin luustossa on eroa. 

Vierailija
99/99 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan pitkä nainen olla siro??