Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittele siro nainen! (erityisesti jos olet mies)

Vierailija
14.02.2020 |

Haluaisin kirjoittaa treffilmoitukseen olevani siro ruumiinrakenteeltani, mutten tiedä oikeastaan olenko sitä muiden/miesten mielestä.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim ite oon joistai kohtii kapeeluustonen, varsinki sivulta päin, mut esim lantioo on jne. Ja mua on aina sanottu hennoks, paitsi sillon jos oon tosi paljon ylipainonen.. :D

Mut jalan koko on kuitenki 37, ja pituutta 161 ja jo 55 kilosena kaikki sanoo mua keijuks. Vaikka joillain vaatii toi 161cm et painoo on joku 50 et sanotaan keijuks, nii mua on sanottu vöähän painavampanakin...

Kasvot on sirot yms, mut pää on kuitenkin iso. :D

Siro voi olla vaikee määritellä, mut ainakin sen näkee kuka Ei oo siro. Ne on sellasia joilla hoikkinakin on jotenki tiivistä massaa paljon ja leveät hartiat etenkin tekee olemuksen rotevaks. 

Mulla kertyy lihas helposti etenki reisiin ja jos treenaan, niin en näytä niin sirolta ku sillon jos en treenaa.

Vierailija
62/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan näkee silmällä, en osaa sitä selittää. Esim. Paula Vesala on mielestäni aika siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukaan suomalainen nainen siro? Paula Vesala?

Vesala on lyhyt. Ei erityisen siro.

Kirsi Piha[/

Amanda Harkimo

Jaana Pelkonen

Metti Forssell

Kiira Korpi

Karita Tykkä

Yleensäkin naiset, jotka ovat luonnostaan ja pinnistelemättä hoikkia urheilemisesta ja lihaksista huolimatta. Sieppi, kulju, Mailis Penttilä,Kylli Kukk voi olla hyvässä kunnossa,mutta siroiksi aina liian rotevia.Samoin pitkät laiheliinit,joilla on jalat kokoa 42 jne eivät ole siroja.

Jos katsoo tuon Kirsi Pihan kuvia, niistäkin huomaa sen LUONTAISEN sirouden. Hoikat sopusuhtaiset kädet ja koko olemuksessa keveyttä. Samoin Karita Tykkä. Näistä ei saa mitään karjakko- kuvia, kuten esim Vappu Pimiästä. Vaikka Vappu laihduttaisi kuinka, ei ole ikinä siro.

Vierailija
64/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audrey Hepburn, Twiggy, Emma Watson on siroja.

Sitten taas esim. Marilyn Monroe, Sophia Loren ja Jennifer Lopez on rehevämpiä tapauksia, ei siroja, mutta ei missään nimessä liian pulskiakaan.

T: m42

Twiggy ei ollut nuorena siro, vaan pitka ja langanlaiha. Emma Watson ei myoskaan ole siro, vaan atleettinen laiha. Ainoastaan muodokkaiden ja Hepburnin kohdalla kuvailit oikein.

Vierailija
65/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuva sirosta naisesta https://www.google.fi/search?q=keira+knightley+body&tbm=isch&ved=2ahUKE…

Johan vitsin murjasit. Sirous ei tarkoita laihuutta.

Keira on langanlaiha, isoluinen ja melko pitka. Kaukana sirosta.

Vierailija
66/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku siro nainen laittaa sitten tänne omia mittojaan verrattavaksi? Tai jos on jonkun sirona pidetyn julkkiksen mittoja tiedossa

Vierailija
67/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei oo mittaa nyt millä mitata mutta oon 173 cm/54 kg, kuppikoko 65B, jalka 39, paitojen koko xs, housut s.  Kapeat hartiat ja todella kapea lantio. 

Molemmat lapset on syntynyt sektiolla lantion vuoksi.

Vierailija
68/99 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei oo mittaa nyt millä mitata mutta oon 173 cm/54 kg, kuppikoko 65B, jalka 39, paitojen koko xs, housut s.  Kapeat hartiat ja todella kapea lantio. 

Lisää näitä

Vierailija
69/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

156cm ja 45kg

rinta: 80cm 65A, vyötärö:58cm ja reisi: 49cm[/quote]

Olet lyhyt ja normaalipainoinen. Sun BMI on normaali. Ja et todellakaan ole siro.

Vierailija
70/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 19. Normaalipaino. Ei siro. Vanttera pikemminkin:reiden ympärys puoli metriä.... ja lantiossakin mittaa

Vierailija
71/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 160 cm, 53 kg. 90-62-85. Lihaksikas ja atleettinen. Kurvikas. En siro

Vierailija
72/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla tiedoilla kuvailisin laihaksi kyllä.

Koska sinä ja peukuttajat kuulutte niihin, joiden käsitys normaalipainosta on vääristynyt. Hyvin yleistä nykyään, kun niin monet ovat ylipainoisia. Ap:lla on tuon pituiselle täysin normaalipaino ja mitat.

Vierailija
73/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen kun näen sen.

Vierailija
74/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut tälle? Lihavatko ne siellä suuttu nyt tästä? 

Vierailija
75/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, hoikka, pikku peppu, pienet kasvot.

Ja ennenkaikkea reidet ei ota pimpun maisemissa yhteen kun seisoo normaalisti.

Vierailija
76/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey Hepburnin kengänkoko oli 41... Eli ilmeisesti voi olla siro vaikkei olisi pieniä jalkoja?

Vierailija
77/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI 19. Normaalipaino. Ei siro. Vanttera pikemminkin:reiden ympärys puoli metriä.... ja lantiossakin mittaa

Mulla on silti "thigh gap" :)

-ap

Vierailija
78/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nam!

Vierailija
79/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta sanoisin että Black Swanissa Mila ja Natalie. Molemmat siroja naisia!

Vierailija
80/99 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kun on noin leveä lantionympärys, ja jos on litteä, niin on Thig Gap - leveä ja litteä lantio.