Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on naapuri muuttanut jo yli vuosi sitten pois ja uusi muutti tilalle mutta tuon vanhan asukkaan nimi on yhä ovessa!

Vierailija
14.02.2020 |

Miksihän näin? Voi tietysti olla harvinainen sattuma että ovat samannimisiä mutta vähän tietysti epäilen. Kun ei ole mikään Virtanen kyseessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mä en edes tiedä mitkä meidän naapureiden sukunimet on ja kyllä, olen tosissani. En katsele toisten postiluukkuja kun ei kiinnosta.

Vierailija
2/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen esim.perinyt asunnon tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmoittanut huoltoyhtiölle?

Vierailija
4/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri asui melkein 10 vuotta asunnossa, jossa oli edellisen asukkaan nimi ovessa. Hän ei koskaan ilmoittanut huoltoyhtiölle, että asukas on vaihtunut. Hän halusi tietyistä syistä suojella yksityisyyttään; hän ei halunnut, että kukaan saa tietää hänen sukunimeä. Edelliselle asukkaalle ei tullut koskaan postia, ja kaverin postit tulivat luukusta sisään normaalisti, joten asiassa ei ollut ongelmaa. Mielestäni hän olisi kuitenkin voinut poistaa nimen ovesta ja elää ilman nimeä. Itseäni nimittäin ärsytti, että edellisen asuntoni uusi asukas ei vaihtanut minun nimeä pois siitä luukusta. Muutaman kuukauden sinne meni vahingossa postia. En tiedä, vaihtoiko sen jälkeen. Varmaan ei, koska huono elämänhallinta. Tunnen erään poliisin, joka ei halunnut mitään nimeä oveensa. Turvallisuussyistä.

Vierailija
5/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen esim.perinyt asunnon tmv.

Ei, kumpikin olivat sellasia melkein-keski-ikäisiä miehiä. Ekalla jotain rahaongelmaakin kenties kun näin joskus dyykkaamassa pullojakin ja tästä jälkimmäisestä tulee kans vähän MT-viboja, polttaa kai sisälläkin tai ainakin välillä haisee tosi pahasti tupakka rappukäytävässä.

Vierailija
6/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri asui melkein 10 vuotta asunnossa, jossa oli edellisen asukkaan nimi ovessa. Hän ei koskaan ilmoittanut huoltoyhtiölle, että asukas on vaihtunut. Hän halusi tietyistä syistä suojella yksityisyyttään; hän ei halunnut, että kukaan saa tietää hänen sukunimeä. Edelliselle asukkaalle ei tullut koskaan postia, ja kaverin postit tulivat luukusta sisään normaalisti, joten asiassa ei ollut ongelmaa. Mielestäni hän olisi kuitenkin voinut poistaa nimen ovesta ja elää ilman nimeä. Itseäni nimittäin ärsytti, että edellisen asuntoni uusi asukas ei vaihtanut minun nimeä pois siitä luukusta. Muutaman kuukauden sinne meni vahingossa postia. En tiedä, vaihtoiko sen jälkeen. Varmaan ei, koska huono elämänhallinta. Tunnen erään poliisin, joka ei halunnut mitään nimeä oveensa. Turvallisuussyistä.

Posti jaetaan osoitteen mukaan. Aivan sama mitä ovessa lukee. Sain varmaan kuusi vuotta edellisen asukkaan postia.

Vierailija
7/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin ekaan omaan kämppään asuin yli vuoden niin että mulla oli vanhan asukkaan nimi ovessa. En vaan jaksanut selvittää mikä huoltoyhtiö on kyseessä ja mitä pitäisi tehdä asialle (tää oli kauan sitten, aikaa ennen nettiä). Sitten kämpässä alettiin tehdä ikkunaremonttia ja vuokraisäntä kävi kylässä ja sanoi että kantsis vaihtaa niin vaihdoin.

Eipä tuo nyt muuhun kauheesti vaikuta kuin että jos jää joskus avaimet sisälle niin ei saa huoltoyhtiöstä apua kun ei tavallaan ole asunnossa "virallisena" asukkaana. MAistraattiin ja postiin toki ilmotin tiedot normaalisti eli postit tuli ihan oikeeseen osotteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä