Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei etuuksia vain hoitajille!

Vierailija
14.02.2020 |

Miksi vain hoitajat saavat etuuksia; lisähenkilöstömitoitus ja jyhkeät palkankorotukset? On myös muita aloja, joissa työntekijät ovat loppu työtaakan alla, esim opettajat, lastentarhanopettajat, poliisit ja lastensuojelussa työskentelevät. Hoitajat eivät edes olisi tarvinneet mitoituslakia, koska nytkin monella on aikaa istua facebookissa puolet työajasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!

Vierailija
2/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joojoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on enemmän vanhuksia kuin lapsia joita pitää opettaa. Kerroisko yhteiskunnan arvostuksesta? Poliisia ja turvaa ei arvosteta niin paljoin huolenpitoa. En tiiä..

Vierailija
4/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut facessa käytyä. Tauko ja ei ehdi pitää. Monta asia pitää tehdä yhtaikaa. Jatkuvaa priorisointia. Töitä jää seuraavalle vuorolle, kun ei vain ehdi. Ylipaikalla potilaita koko ajan vuodeosastolla. Mitoitukset ei pidä paikkaansa. Ylityötä koko ajan. Ei näy palkassa muuten kuin silloin kun menee tunnit yli.

Vierailija
5/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut facessa käytyä. Tauko ja ei ehdi pitää. Monta asia pitää tehdä yhtaikaa. Jatkuvaa priorisointia. Töitä jää seuraavalle vuorolle, kun ei vain ehdi. Ylipaikalla potilaita koko ajan vuodeosastolla. Mitoitukset ei pidä paikkaansa. Ylityötä koko ajan. Ei näy palkassa muuten kuin silloin kun menee tunnit yli.

Sama meno mun työpaikalla. Paitsi ylimenevistä tunneista ei saa edes palkkaa. En ole hoitaja mutta työni on tärkeä ja vaativuuteen nähden alipalkattu. Missä on minun tuleva palkankorotus.

Vierailija
6/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua tätä valitusta hoitajien huonosta palkasta. Opiskelen terveysalaa (en kuitenkaan hoitajaksi) ja olen tehnyt sijaisuuksia hoitoapulaisena.

Mielestäni hoitajilla on hyvä palkka. Koulutus kestää kuitenkin vain sen 3 vuotta ja lopulta isoissa osissa tapauksia lääkäri kantaa potilaan hoidosta lopullisen vastuun.

Sairaaloissa on ammattiryhmiä, joilla todella on huono palkka esim. laitoshuoltajat. Mielestäni hoitajien palkkaus on kohdillaan koulutuksen ja työn vaativuuteen nähden.

Vierailija
7/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meno mun työpaikalla. Paitsi ylimenevistä tunneista ei saa edes palkkaa. En ole hoitaja mutta työni on tärkeä ja vaativuuteen nähden alipalkattu. Missä on minun tuleva palkankorotus.

Miksi et saa palkkaa ylitunneista. Sinulla on oikeus saada.

Kiire tarkoittaa hoitotyössä sitä, että yhtaikaa potilas haluaa wc:hen, vuodepotilaalla on ripulit niskassa asti ja yksi haluaa kipulääkettä. Tuo tapahtuu sillä hetkellä, kun muuten olisi mahdollisuus mennä syömään, mutta kun nuo työt on tehty niin enää ei ole aikaa omaan ruokailuun. Sitten pitää jo viedä päivälääkkeet ja antaa raportti iltavuorolle, jotta ei mene ylityöksi. Syön työlounaan kotona sitten. Ihan arkipäivää ettei ehdi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi