Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea toi juttu missä tytär jäi vankiksi auton sisään kun ovet takalukossa. Isä lähti menemään. Onneksi asia puitiin oikeudessa.

Vierailija
14.02.2020 |

On varmaan melkein happikin loppunut jos ei oo saanut ikkunoita auki!

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ollut jokin kehitysvamma tms,niin ei voi olettaa että osaisi tulla itse ulos autosta.

ja ei uusissa autoissakaan ole sellaista ikkunaa mitä ei sais normaali ihminen potkimalla rikki.

Vierailija
82/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin te opitte laittamaan linkin mukaan aloituksiinne? Vai oletatteko että kaikki automaattisesti ovat lukeneet samoja juttuja kuin te?

Päivän lehdet ilmaiseksi luettavissa. Juttu oli jommassa kummassa lehdessä. Isän maksettava tytölleen 4000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi olla sellainen laki, että autoissa on oltava "veivattavat" takaikkunat, niin kuin vanhoissa autoissa on. Itse en kyllä uskaltaisi ostaa autoa, jossa kaikki ikkunat aukeaa sähköisesti. Voihan noihin tulla joku sähkövikakin, kiva jäädä sinne sitten jumiin...

Niin kuin joku sanoikin, onneksi ei ollut hellettä ja tyttö selvisi kaiketi ehjin nahoin.

Kyllä, edes yksi veivattava ikkuna pitäisi olla joka autossa. Vaikkei ikkunasta pääsisi ulos, voisi edes huutaa apua. Kuulemma äänitorvikaan ei nimittäin toimi kaikissa uusissa automalleissa ilman virta-avainta.

Vierailija
84/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kaikissa uusissa autoissa nykyään sähköikkunat? Eikö niitä veivaamalla auki saatavia ikkunoita enää ole? 

Vierailija
85/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin te opitte laittamaan linkin mukaan aloituksiinne? Vai oletatteko että kaikki automaattisesti ovat lukeneet samoja juttuja kuin te?

Päivän lehdet ilmaiseksi luettavissa. Juttu oli jommassa kummassa lehdessä. Isän maksettava tytölleen 4000 euroa.

Jommassa kummassa Suomen kahdesta uutislähteestä?

Vierailija
86/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vanhempi tekee noin?!

Tämmöistä voi tapahtua vain Oulussa! 

Vierailija
87/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ikävä vanhoja aikoja kun auton ovet ja ikkunat sai näppärästi auki sisältä. Ja töötti toimi ilman mitään typerää virtaa. Hyvähän se on kun teknologia kehittyy ja helpottuu ihmisten arki mutta turvallisuuden ja järjenkäytön pitäisi pysyä matkassa insinööreillä.

Vierailija
88/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei isä yrittänyt koko tuona aikana selvittää missä tytär on. Entä sisko tai äiti, eivät ihmettele kun 16-vuotiaaseen ei saa lainkaan yhteyttä? Toivottavasti isä joutui siivoamaan virtsat ja ulosteet. Tuskin se tyttö 17 h pystyi pidättämään.

Tytär olisi voinut kuolla hypotermiaan. Oulussa ei taida olla kovin lämmin helmikuussa.

Voihan olla, että he laittoivat viestejä tai yrittivät soittaa, mutta kun vastausta ei kuulunut niin olettivat että tyttö mököttää ja pitää mykkäkoulua, kun tiet erkanivat riitaisasti. Onneksi ei käynyt pahemmin.

Vierailija
89/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä VTUN VANKIKSI?!

Vierailija
90/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä VTUN VANKIKSI?!

Eläpä ota turhan raskaasti noita kirjotusvirheitä, rakas kielipoliisi. Aattele verenpainettas.

Vierailija
91/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä VTUN VANKIKSI?!

Niinkin voi ilmeisesti käydä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Penis_captivus

Vierailija
92/103 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan se on, että tekonologia kehittyy, mutta samalla monet laitteet tulevat alttiimmiksi toimintahäiriöille ja hajoamiselle. Kaikessa elektronisessa on myös se vika, että se on riippuvaista virrasta ja sähkölaitteet häiriintyvät ja lakkaavat toimimasta huolestuttavan helposti, esim sää, luonnonilmiöt, tulipalot ja jopa käyttöjärjestelmien ikääntyminen aiheuttavat kovin helposti hajoamista ja häiriöitä.

Meidän talossa esim. nykyinen ulko-ovi sekoaa kovilla pakkasilla eikä sitä saa aina auki tai kiinni. Sähköinen palovaroitinjärjestelmä meni rikki sähkövian sattuessa, eivätkä hälyttimet toimineet sen jälkeen enää edes paristoilla. Jos olisi tullut sähkövika ja tulipalo, eipä hälyttimet olisi siitä osanneet kertoa.

Vanhat mekaaniset laitteet on usein suunniteltu luotettavimmiksi ja kestävimmiksi.

Vierailija
93/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin sori, ei me aina muisteta että täällä on porukkaa joka ei osaa tankata kuin Aku Ankkaa.

Vierailija
94/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ainoa mutta ymmärrän kyllä tuota isääkin. Voin aivan hyvin kuvitella, että itse olisin ollut tuollainen teini. Tosin en olisi malttanut olla autossa kuin 45 minuuttia ja olisin rikkonut  molemmilla jaloilla polkaisemalla sivuikkunan murusiksi.

Anteeks.

Vierailija
95/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tämän ilmoitti poliisille? Lapsi, naapuri vai lasten eri osoitteessa asuva äiti? Varmaan äitinä olisin kyllä ilmoittanut

Vierailija
96/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ollut kyseessä mikään pikkulapsi ,vaan kiukutteleva teini. Saipahan opetuksen!

Vierailija
97/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tässä oikeuden tapaan pidän isää syyllisenä teinin kiukuttelusta huolimatta. Käsittämätöntä, että lukitsee lapsen autoon. Pidän myös outona, ettei tuntisi autonsa lukitusta. Vai oliko kyse siitä, et lapsen ois pitänyt soittaa apua paikalle? Joka tapauksessa vastuutonta toimintaa aikuiselta. Itse tiedän, että painaessani lukituksen päälle ovet ei todellakaan aukea kummaltakaan puolelta ikkunoista puhumattakaan. Tööttiä en oo kokeillut silloin, kun virtaa ei ole.

Vierailija
98/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä tyttö oppi että kuka se määrää talossa ja lopetti pissistelyt.

ja ei kukaan normaali jäis autoon loukkuun .

Vierailija
99/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti ainoa mutta ymmärrän kyllä tuota isääkin. Voin aivan hyvin kuvitella, että itse olisin ollut tuollainen teini. Tosin en olisi malttanut olla autossa kuin 45 minuuttia ja olisin rikkonut  molemmilla jaloilla polkaisemalla sivuikkunan murusiksi.

Anteeks.

Saat kympin jos poljet mun auton lasin rikki.

Vierailija
100/103 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ajanut autolla kotiin.

Problem Solved

Zinc