Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö silmälasien kanssa korvakorut samaan aikaan?

Vierailija
14.02.2020 |

Esim. Jos lasit on melkein hengettömät...ohuet ruusukultaiset metalliset sangat. Ja miten pitää olla hiukset jos on korvakorut?

Haluaisin oppia pitämään kivoja korvakoruja, mutta minulla on lasit päivittäin.

Esim. Miia Johansson:lla kivoja korvakoruja, värikkäitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin kysymys ikinä.

Vierailija
2/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät mikä itsestä tuntuu hyvältä, niin yleensä se näyttääkin hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein. Ei ainakaan jotkut roikkuvat killuttimet. Se on vähän tårta på tårta.

Vierailija
4/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut korvareiät 7-vuotiaasta ja lasit 12 vuotiaasta. Olen 40 vuotias eli 28 vuotta olen erilaisia korvakoruja lasien kanssa käyttänyt. En ole ajatellutkaan ettei muka voisi käyttää! 😂

Vierailija
5/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käy! Tukka kiinni ponnarille, niin pitkät korvakorut näkyvät!

Vierailija
6/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käy. Erikoinen kysymyskin.

Vierailija
7/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on AINA korvikset. Ja rillit.

Korvikset ovat mahdollisemman isot.

Vierailija
8/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too much. Less is more.

Vierailija
9/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käy! Jos haluat pitää korviksia, hanki piilarit! Ikinä en ole nähnyt tyylikästä silmälasit-korvakorut -yhdistelmää. Yksinkertaisesti mahdoton yhtälö.

Vierailija
10/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappikorvakorut käyvät hyvin silmälasien kanssa.

Vierailija
11/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi riskiä, näkyvillä olevien korujen kanssa käyttäisin piilareita. Jos haluaa käyttää tavallisia silmälaseja, suosittelen nännirenkaita tai genitaalialueen lävistystä, edellyttäen että pidät vaatteet ylläsi, kun käytät silmälaseja.

Vierailija
12/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein yhdistelmä: silmälasit, hääpuku, bling bling korvakorut, bling bling kaulakoru ja vielä joku bling bling diadeemi hiuksissa. Ja nimenomaan ne silmälasit pilaa kaiken.

Vierailija
13/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy.

Vierailija
14/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl. Ei välttämättä mitään älyttömiä killuttimia mutta asia selviää peiliin katsomalla. Riippuu paljon rilleistäkin.

Vierailija
15/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien kanssa voit pitää kelloa, sormuksia, rannekoruja tai selkeälinjaista kaulakorua, mutta en suosittele korvakoruja (etenkään roikkuvia!!), koska silloin on samalla linjastolla jo liikaa helyä ja vaikutelmana on hyvin herkästi tuhruinen ja mauton täti-/joulukuusilook.

Vierailija
16/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhein yhdistelmä: silmälasit, hääpuku, bling bling korvakorut, bling bling kaulakoru ja vielä joku bling bling diadeemi hiuksissa. Ja nimenomaan ne silmälasit pilaa kaiken.

Tämä on niin totta!! Mielummin vaikka puolisokea hääpäivä kuin rillit ja blingit samalla kertaa. Yleensä näillä rillimorsiamilla on muuten myös hääpäivää varten - ehkä just hääpäivän aattona - värjätty räväkkä uus hiusväri sekä vino liuta "seksikkäästi vilkkuvia" tatuointeja. Ja hääpuvussa tietty punainen, violetti tai pinkki nyöritys.

Vierailija
17/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. On paljon elegantimpaa törmätä ovenpieleen.

Vierailija
18/19 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen rillipää ja minusta roikkuvat korvikset ei yleensä oikein käy silmälasien kanssa. Itselleni tulee sellainen fiilis, että on jotain liikaa. Nappeja sen sijaan käytän joka päivä. Korvakoruja on niin monenlaisia. 

Tietysti asia riippuu kokonaisuudesta. Sanoisin, että jos silmälasit ja korvikset eivät riitele tai kilpaile keskenään visuaalisesti, asia on ok. 

Vierailija
19/19 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. On paljon elegantimpaa törmätä ovenpieleen.

Piilolinssit on keksitty jo aikapäiviä sitten. Jättää muutaman röökiaskin ostamatta, niin saa jo kertakäyttölinssit hääpäiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän