Voiko tämmöistä oikeasti tapahtua vai toimiiko joku huijari näin?
Eilinen oli ihmeellinen päivä. Olin pienessä kaupassa asioimassa ja siellä oli mies, joka kiinnitti huomioni. Miehessä oli sitä jotain. Mietin kaupassa lähtiessä, että jännä miten jotkut ihmiset tekevät vaikutuksen pelkällä olemuksella.
Pääsin kotia ja rupesin laittamaan ruokaa. Puhelimeeni tuli viesti, jossa tuo mies kysyi olinko juuri äsken kaupassa.. oli selvittänyt auton rekkarin perusteella kuka olen ja laittoi viestiä. Mystistä.. nyt en tiedä mitä tehdä? Mies haluaisi nähdä.
Kommentit (21)
Suostuisin näkemään mutta vain julkisella paikalla ja olisin varovainen. Jos alkais tulla juttua "heti tiesin että olet elämäni rakkaus, oi kulta" juoksisin ja lujaa.
Ilmeisesti myös sinä teit vaikutuksen häneen. Voi olla vuosisadan rakkaustarina tai stalkkeri.
Sovi treffit jossain julkisella paikalla äläkä heti anna kotiosoitetta. Tarkkaile stalkkeriuden merkkejä, esim. alkaako heti puhua että on rakastunut sinuun, olette ikuisesti yhdessä jne. Haluaako edetä supernopeasti suhteeseen, vai malttaako odottaa.
Kerro sitten miten meni, tämä on oikeasti kiinnostava tarina.
Lähestymiskielto äkkiä. Muutenkin Suomi taas jälleen vauhdissa kun rekisterikilvillä pystyy doxaamaan
Arvattavasti mies on erittäin komea pelimies. Huomasi että kiinnostuit, ja arvasi että olisi tilaisuus päästä jalkoväliisi. Kannattaa antaa sille, saatat päästä vaikka vakipanoksi.
Olin kerran huoltiksella tankkaamassa ja jonkin ajan päältä tuli viesti "Näin sut nesteellä ja halusin kysyä, että onko kaikki hyvin?" Muistaakseni olin tosi väsynyt ja hieman ahdistunut juuri sillä hetkellä ollut, mutta en tiennyt että se näkyisi ulospäin kovin hyvin. Tai oliko tyypillä joku taka-ajatus, en tiedä millaisen vastauksen tohon olis pitänyt laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto äkkiä. Muutenkin Suomi taas jälleen vauhdissa kun rekisterikilvillä pystyy doxaamaan
Rekkaristalkkerit alapeukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran huoltiksella tankkaamassa ja jonkin ajan päältä tuli viesti "Näin sut nesteellä ja halusin kysyä, että onko kaikki hyvin?" Muistaakseni olin tosi väsynyt ja hieman ahdistunut juuri sillä hetkellä ollut, mutta en tiennyt että se näkyisi ulospäin kovin hyvin. Tai oliko tyypillä joku taka-ajatus, en tiedä millaisen vastauksen tohon olis pitänyt laittaa.
Minullekin kävi nuorena vähän samalla tavoin. Eli pysähdyin tankkaamaan matkalla isoäidiltä kotiin ja kävin samalla kahvilla huoltoasemalla. Jonkin ajan kuluttua kännykkään tuli viesti, että olinkin käynyt kyseisellä huoltiksella pari tuntia sitten ja ajanut sen ja sen väristä autoa merkkiä se ja se. Ajattelin jo, että joku yrittää syyttää minua autonsa kolhimisesta tai vastaavasta, mutta kävikin ilmi, että oli huoltoaseman työntekijä, joka oli iskenyt minuun silmänsä ja halusi treffeille. Käytiin kerran kahvilla, mutta ei siitä sitten mitään tullut sen enempää. Mutta ihan hauska kokemus tuo oli.
Ja se on amerikkalainen kenraali joka tarvitsee 10 000 saadakseen miljoonaperintönsä. Ja odotellessa voidaan paneskella sun kämpällä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti myös sinä teit vaikutuksen häneen. Voi olla vuosisadan rakkaustarina tai stalkkeri.
Sovi treffit jossain julkisella paikalla äläkä heti anna kotiosoitetta. Tarkkaile stalkkeriuden merkkejä, esim. alkaako heti puhua että on rakastunut sinuun, olette ikuisesti yhdessä jne. Haluaako edetä supernopeasti suhteeseen, vai malttaako odottaa.
Kerro sitten miten meni, tämä on oikeasti kiinnostava tarina.
Jonkun vaikutuksen ilmeisesti tein tai sit hän huomas mun kiinnostuksen, vaikka yritinkin peittää sen. Ilmeisesti hän tietää osoitteenikin? Ainakin jostain luin, että rekkarin perusteella saa myös sen tietoon. Ap
hVierailija kirjoitti:
Vastasitko mitään viestiin? Ap
Vierailija kirjoitti:
hVierailija kirjoitti:
Vastasitko mitään viestiin? Ap
Vastasin viestiin. Utelin tietty, että oliko hän se miksi häntä luulin ja nimeä. Tänään mies laittoi, että olisi kiva nähdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyiii. Puistattavaa hrrr.
Mulle tulee kans creepy fiilis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyiii. Puistattavaa hrrr.
Mulle tulee kans creepy fiilis!
Itellä kans ristiriitaiset tunteet. Se, että mies tietää musta jo vaikka mitä ei oo kiva fiilis. Mustakin löytyy valitettavan paljon kaikkea netistä nimen perusteella (harvinainen nimi).
Toisaalta, jos miehelle tuli sama fiilis, kun itselle niin tuntuis hullulta olla näkemättä. Ap
Pelottavaa minusta. Toivottavasti koskaan ei tule tuollaista tilannetta. Ventovieras ihminen tietäisi nimeni ja osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Kysyppä av-mammoilta mitä tehdä. Tietoa on.
Todellakin lähinnä creepyä ja pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä av-mammoilta mitä tehdä. Tietoa on.
Kannattaa varmaan vastata saako miesystävä tulla lapsensa kanssa mukaan, kun sillä on isäviikonloppu.
Up