Ostan sähköauton
seuraavaksi autokseni. On se vaan niin ylivoimainen auto.
Kommentit (10)
Voit ladata autosi omasta töpselistä. Voit hurauttaa Lidliin sähköautolla. Nouset autosta ja kaikki katsoo että tuossa on menestynyt ja fiksu hemmo. Ajassa kiinni, kun ajaa sähköautolla.
Vierailija kirjoitti:
Voit ladata autosi omasta töpselistä. Voit hurauttaa Lidliin sähköautolla. Nouset autosta ja kaikki katsoo että tuossa on menestynyt ja fiksu hemmo. Ajassa kiinni, kun ajaa sähköautolla.
Vihainen kommentti. Oisko sulla jotain ei-vihaista sanottavaa tähän?
Voit Lidlin pihassa aurinkolasiesi takaa huiskauttaa kättäsi, että "pientähän tämä on" ja on vaan nyt "tämmmöstä", heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet ap niin vosit itsekin ottaa kunnon tärskyt sähköä päähäsi?
Miksi ostaa? Ota yksityisleasing ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet ap niin vosit itsekin ottaa kunnon tärskyt sähköä päähäsi?
En ole. Olen sivusta seuraajan talliainen joka reagoi äänensävyysi. :I
Mä oon päättäny odotella että kehittyvät vielä himppasen ja latauspisteet yleistyy/lataus nopeutuu. Siihen asti dieselillä, kun joutuu pitkää matkaa ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon päättäny odotella että kehittyvät vielä himppasen ja latauspisteet yleistyy/lataus nopeutuu. Siihen asti dieselillä, kun joutuu pitkää matkaa ajamaan.
Diesel on järkevin vaihtoehto vielä pitkään, bensa-autot saattavat hävitä ensin. Tosin uudet bensamoottorit rupeavat lähestymään dieseleitä ja kuka ties syntyy joku uusi moottorityyppi jossa on molempien hyviä puolia. Mutta sähköautojen ongelmana voi olla että sikäli kuin lataus nopeutuu ja akkujen kapasiteetti kasvaa (mihin kovasti pyritään), akuista tulee vielä nykyistäkin enemmän palopommeja, ellei sitten keksitä jotain aivan uutta mullistavaa, mitä ei liene näköpiirissä.
Tankillinen dieseliä on loppujen lopuksi niin kompakti ja turvallinen keino varastoida energiaa että vaikea on laittaa paremmaksi. Ei ainakaan nykyakuista ole kilpailijaksi.
Maanpetturi laittaa rahaa kiinalaisakku-autoon
Osta ihmeessä.
Toivon että mahdollisimman moni ostaisi.