Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman hevi-osaston laatu

Vierailija
14.02.2020 |

Onko vain oma perstuntuma, mutta viime aikoina tullut useammin kotona huomattua Prismasta ostettujen kasvisten joko olleen valmiiksi pilalla tai menneen nopeasti kotona pilalle. Kaupassa pitää huolella syynätä jokainen ostos. Onko halpuuttaminen iskenyt vai halutaanko vähentää hävikkiä siirtämällä sutta ja sekundaa asiakkaille? Itselläni on valitettavan uein mennyt kasviksia roskikseen viime aikoina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismassa ei ole enää musiikkiosastoa ollenkaan, hevi-osastosta nyt puhumattakaan.

Vierailija
2/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin prismassa on paras heviosasto. Ja talvella hevit on muutenkin huonompi laatuisia.

Ootko ajatellut että voisit palauttaa ostoksesi?

Ainakin täällä annetaan pilaantuneista elintarvikkeista rahat tuplana takaisin. Oon tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa antaa palaute suoraan sinne. Samoin itse olen saanut hyvitystä👍

Vierailija
4/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkana saa olla kaikissa kaupoissa mitä ostaa. Valitusrumbaan ei kukaan normaali jaksa tuhlata aikaansa.

Vierailija
5/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkana saa olla kaikissa kaupoissa mitä ostaa. Valitusrumbaan ei kukaan normaali jaksa tuhlata aikaansa.

en tiedä miten paljon kauemmin se vie laittaa sinne s-kaupalle palaute, kun kirjoittaa nettiin ketjua asiasta🤔

Vierailija
6/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Lidlistä mitä mieltä tahtojaan, mutta....olen vuosia säännöllisesti asioinut siellä ja yhtään huonolaatuista hevi-tuotetta ei ole ollut.

Kasvissyöjänä olen kasvisten ja juuresten suurkuluttaja.

Vierailija
7/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä miten paljon kauemmin se vie laittaa sinne s-kaupalle palaute, kun kirjoittaa nettiin ketjua asiasta🤔

Ollut 2-5 kertaa kuussa jotain huomautettavaa ja jaksanko sitten mennä kuitin kanssa kauppaan, että euron paprika oli mätä tai kirjoittaa nettisivun kautta palautetta. Ennemmin olen nyt pohtinut kaupan vaihtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän