Mistä johtuu että miehenä tasoni on tinderissä paljon huonompi kuin livenä?
Kun menin tinderiin, swaippailin oikealle vain niitä joista pidän, (ja jollaisten kanssa myös tulee livenä juttua)
mutta aloin ihmetellä kun matcheja ei syntynyt päiväkausiin vaikka Tinder näytti minulla olevan 99+ tykkäystä.
Sitten kokeeksi vedin kaikki vastaantulevat oikealle, ja minulle selvisi miksi tykkäyksiä oli paljon, mutta matcheja ei lainkaan. Kaikki tykkäykset nimittäin olivat sellaisilta jotka minua eivät oikeasti juurikaan kiinnosta. Sellaisia joita en oikeassa elämässä ikinä menisi iskemään.
Mistä tällainen kummallinen epätasapaino johtuu?
T: M33, komea, mukava, huumorintajuinen, 185/90, lihaksikas, korkeakoulutettu, hyvin tienaava
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Netissä ysin miestä vastaa kutosen nainen...Tämä johtuu siitä, että siellä naiset saavat niin valtavasti huomiota kun miehet yrittävät ihan jokaista naista.
Kysyntä vs. tarjonta.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Netissä ysin miestä vastaa kutosen nainen...Tämä johtuu siitä, että siellä naiset saavat niin valtavasti huomiota kun miehet yrittävät ihan jokaista naista.
Kysyntä vs. tarjonta.
Miksi tuo olisi noin eri tavalla netissä?
Kysyntä vs. tarjonta.