Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalliimman kosmetiikan myyjät/esittelijät Estee Lauder, Lancome, Dior jne.

Vierailija
13.02.2020 |

Onko teillä itsellä käytössä näitä kalliimpia ihonhoitotuotteita? Ovatko lähes samaa tavaraa kalliimman brändin alla kuin halvemmat sarjat? Nyt rehellisiä vastauksia. Kannattako panostaa. :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, kertokaa.

Vierailija
2/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat liikesalaisuuksia. Kukaan ammattilainen ei vastaa tuollaiseen kysymykseen rehellisesti.

Ja jos olet valistunut nainen löydät kyllä vastauksen kysymykseesi itsekin, ihan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä tavis ja kokeilin Estee Lauderin seerumia. Olihan se aivan eri luokkaa kuin lumenet. Käyttäisin useamminkin jos olisi varaa.

Vierailija
4/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähes samaa. Lukekaa ainesosaluettelo. Brändi ja mielikuva luksuksesta maksaa.

Vierailija
5/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lähes samaa. Lukekaa ainesosaluettelo. Brändi ja mielikuva luksuksesta maksaa.

'

Löytyykö faktaa tälle? Estee Lauder mainostaa patenttia myydyimmälleen seerumille eli ei voi olla (muka) samaa tuotetta muilla.

Vierailija
6/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä tavis ja kokeilin Estee Lauderin seerumia. Olihan se aivan eri luokkaa kuin lumenet. Käyttäisin useamminkin jos olisi varaa.

Millä tavalla eri luokkaa?

Vierailija
7/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla. Jos on täydellinen iho, niin silloin on se ja sama mitä ihoon laittaa. Mä kyllä sokkonakin tunnistan laadukkaan eli kalliin seerumin ja voiteen. Olen vuosien äikän kokeillut kymmeniä eri tuotteita. Myös Lidlin ja muut halvat. Ne halvat ei mulla toimi. Sen näkee ulkopuolinenkin mun ihosta.

Vierailija
8/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ovat liikesalaisuuksia. Kukaan ammattilainen ei vastaa tuollaiseen kysymykseen rehellisesti.

Ja jos olet valistunut nainen löydät kyllä vastauksen kysymykseesi itsekin, ihan helposti.

No, sitten puskaradio laulamaan. Onko sukulaisia, ystäviä, tuttuja jotka työskentelevät näiden brändien parissa, oletko nähnyt heidän käyttävän näitä kalliinpia tuotteita. Ovatko kehuneet tai suositelleet näitä _siviilissä_?

Vierailija
9/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Löytyykö faktaa tälle? Estee Lauder mainostaa patenttia myydyimmälleen seerumille eli ei voi olla (muka) samaa tuotetta muilla.

Ei löydy faktaa.

Fakta on, että rahalla saa paremman ihon. Kattokaa amerikkailasten näyttelijättärien ihoja.

Vierailija
10/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla eri luokkaa?

Paremmuuden huomaa käytössä. Ja se kyllä vi-tut-taa, koska rahaa ei mulla ole kuin satunnaisesti. T. Eri kuin ton kirjoittaja

Vierailija
11/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyisiä ihmisiä ei olisi olemassa jos joku voide toimisi. ☺

Vierailija
12/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien voitti Kuluttaja-lehden puolueettoman testauksen ja toimii ihan yhtä hyvin kalliimmatkin.  Kalliissa merkkituotteissa maksetaan myös brändin mainoskulut, osastot, pakkaukset, mallien palkat jne.

Vierailija
13/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Ei löydy faktaa.

Fakta on, että rahalla saa paremman ihon. Kattokaa amerikkailasten näyttelijättärien ihoja.

Kuvankäsittelyllä ne tehdään.

Vierailija
14/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla. Jos on täydellinen iho, niin silloin on se ja sama mitä ihoon laittaa. Mä kyllä sokkonakin tunnistan laadukkaan eli kalliin seerumin ja voiteen. Olen vuosien äikän kokeillut kymmeniä eri tuotteita. Myös Lidlin ja muut halvat. Ne halvat ei mulla toimi. Sen näkee ulkopuolinenkin mun ihosta.

Tietenkään yksi ja sama tuote ei toimi kaikilla. Jos yksi toimii sulla se ei välttämättä toimi mulla. Esim. mun iho ei kestä useimpia kalliita tuotteita. Kirvelee, kuivuu, halkeilee ja tulee näppyjä. Lidlin voiteet ei myöskään toimi. Mutta esim. Nivea Soft kasvoveden ja seerumin jälkeen saa ihoni todella kauniiksi, pehmeäksi ja lasimaiseksi. Punoitus vähenee ym.

Se niksi onkin löytää se tuote/sarja, joka toimii itselle. AP kysyi onko tuotteissa suuria eroja eri hintojen välillä, ei ole. Se ei silti tarkoita, että kaikki sopii kaikille. Jotkut kalliimmat tuotteet on myös suoranaisesti vahingollisia iholle ainesosiltaan, en halua nimetä näitä merkkejä ettei viestini poistu. Sen verran sanon, että yksi merkeistä on erään julkimon.

Vierailija
15/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologi-sukulaiseni käyttää itse ainakin chanelia, estee laurelia, filorgaa, lancomea ja joe blascoa

Vierailija
16/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooku joku oikeasti noiden kosmetiikkafirmojen voiteisiin?!! Ihotautilääkärit ovat jo aikoja sitten todenneet, ettei ihon laatuun ja kuntoon voi vaikuttaa pinnallisesti kosmetiikkavoiteilla. Lääkkeelliset tuoteet ovat eri asia.

Vierailija
17/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään yksi ja sama tuote ei toimi kaikilla. Jos yksi toimii sulla se ei välttämättä toimi mulla. Esim. mun iho ei kestä useimpia kalliita tuotteita. Kirvelee, kuivuu, halkeilee ja tulee näppyjä. Lidlin voiteet ei myöskään toimi. Mutta esim. Nivea Soft kasvoveden ja seerumin jälkeen saa ihoni todella kauniiksi, pehmeäksi ja lasimaiseksi. Punoitus vähenee ym.

Se niksi onkin löytää se tuote/sarja, joka toimii itselle. AP kysyi onko tuotteissa suuria eroja eri hintojen välillä, ei ole. Se ei silti tarkoita, että kaikki sopii kaikille. Jotkut kalliimmat tuotteet on myös suoranaisesti vahingollisia iholle ainesosiltaan, en halua nimetä näitä merkkejä ettei viestini poistu. Sen verran sanon, että yksi merkeistä on erään julkimon.

Millaista vahinkoa tarkoitat tuolla? Julkimothan näitä kaikkia kalliita merkkejä mainostavat. Itsekin käytän kalliinpia, olen testaillut aika paljon eri sarjoja, muuten ei löydä "parasta" itselle.

Vierailija
18/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooku joku oikeasti noiden kosmetiikkafirmojen voiteisiin?!! Ihotautilääkärit ovat jo aikoja sitten todenneet, ettei ihon laatuun ja kuntoon voi vaikuttaa pinnallisesti kosmetiikkavoiteilla. Lääkkeelliset tuoteet ovat eri asia.

Ero on silminnähtävä eli ovat väärässä. Ei se tietenkään jatku ikuisuuksiin, mutta siirtää ihon vanhenemista.

Vierailija
19/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäritkin näitä samoja brändejä kyllä ostaa, olen itse nähnyt. Eivät hekään niillä perusrasvoilla kasvojaan hoida.  :) Palkat on niin hyvät ei tietenkään väliä hinnasta.

Vierailija
20/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihon pintaan eli ulkonäköön voi vaikuttaa voiteilla ja hoitotuotteilla todella paljon. Väitän että jokaikisen iho näyttää erilaiselta ilman mitään tuotteita, täysin sopimattomilla tuotteilla ja omalle iholle täydellisesti sopivilla tuotteilla. Ei kukaan kuvittelekaan, että voiteilla saisi rypyt kokonaan pois tai muutettua oman ihotyyppinsä täysin erilaiseksi tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi