Haluaisin olla sellainen herkkä, hillitty nainen, tyylikäs ja kaunis, mutta
olen varsinainen maatalon emäntä, luonteelta ja ulkonäöltä.
Kommentit (31)
Haluaisin olla 35 v, mutta olen 50 v.
Miksi et yritä olla sellainen kuin haluat? Jos olet täysi vastakohta, et nimittäin edes yhtään yritä.
Tämä EI OLE veetuilua. Mikset menisi jonnekin ison tilan emännäksi?
Haluaisin olla erilainen, mutta en voi sellaiseksi hillityn tyylikkääksi enää nelikymppisenä muuttua ja jos yrittäisin, niin tutut pitäisi feikkinä. Pakko vaan tyytyä olemaan reipas täti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla erilainen, mutta en voi sellaiseksi hillityn tyylikkääksi enää nelikymppisenä muuttua ja jos yrittäisin, niin tutut pitäisi feikkinä. Pakko vaan tyytyä olemaan reipas täti.
Elät siis mieluummin jopa 40-50 vuotta toisenlaisena kuin mitä haluaisit olla. Aika pitkä aika...ja aika surullista jos ajattelet että nelikymppisenä pitää olla jämähtänyt.
Nekin roolit voi tavallaan yhdistää. Mä olen herkkä, tarvittaessa tyylikäs ja kauniskin. Kotityyli onkin sit välillä emäntä/renki tyyliä, enkä edes kirosanoja säästele. T: Maatalon tytär
Haluaisin olla 26 ja haluaisin sen miehen joka mulla oli silloin.
Mä olen kaikkia noita, mutta en saanut sitä miestä jonka halusin.
Hän halusi varmaankin sen rempseän emännän.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan olla vakavasti otettava, mutta olen ujo ja hiljainen, sekä näytän lapselta.
Näen nuo vain positiivisina seikkoina.
Mä en haluis olla hillitty.... :D Vaikka se tekis ehkä hyvääki. Mut hillitty on just se piirre mistä en oo koskaan tykänny... :p
ite oon sekotus maatalon emäntää, ujoa ja herkkää, ja ties mitä kaikkee.
Minä tahtoisin pillua mutten jaksa sen takia baareissa hillua.
M
Vierailija kirjoitti:
M
Runosuonesi ihan sykähtelee.
Tyylikkäitä ja hillittyjä ihmisiä ihaillaan kaukaa, iloisia ja vähän höppänöitä hölöttäjiä sen sijaan on helppo lähestyä ja he ovat ystävinä ihania. Minä ainakin hakeudun herkemmin iloisten ja välittömien ihmisten seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Taitaa sykähdellä vähän jokin muukin kuin runosuoni...
Mä kans haluaisin olla oikein elegantti ja vetovoimainen lady, mutta olen koheltava, hiukan maskuliininen peikkotyttö, enkä osaa pukeutua.
Näytän myös teiniltä, en sellaiselta keijukasmaiselta neidolta, josta ihmiset ajattelevat, että onpa tuo kadehdittavan hyvin säilynyt, vaan enemmän ehkä isolta vauvalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Taitaa sykähdellä vähän jokin muukin kuin runosuoni...
Ei SE juuri nyt sykähtele kun kaikki veri on vatsassa. Söin juuri jotain marokkolaiskanaa riisin ja suppilovahveropaistoksen kera. Ramasee, taidan mennä nokosille...
M
Vierailija kirjoitti:
Mä kans haluaisin olla oikein elegantti ja vetovoimainen lady, mutta olen koheltava, hiukan maskuliininen peikkotyttö, enkä osaa pukeutua.
Näytän myös teiniltä, en sellaiselta keijukasmaiselta neidolta, josta ihmiset ajattelevat, että onpa tuo kadehdittavan hyvin säilynyt, vaan enemmän ehkä isolta vauvalta
Rohkiasti vaan omaa tyyliä etsimään. Älä mieti mitä muut ajattelee vaan katso mikä sinusta sopii sinulle :)
Minustakin olisi kiva olla tyylikäs, hillitty ja elegantti.
Sen sijaan olen homssuinen koheltaja.
No can do. Minkäs itselleen voi.
Olen luonteeltani herkkä ja käytökseltäni hillitty nainen. Tyylikkääksi on haukuttu ja kauneuskin on ollut aina katsojan silmissä, mutta pidän itseäni kuvaukseen sopivana. Olen myös rakenteeltani pienehkö ja siro. En kuitenkaan koskaan ole ollut mikään ihmismagneetti, vaan aina on lähinnä tyydytty katselemaan kauempaa. Kaverini ovatkin sanoneet vaikeasti lähestyttäväksi, jos ei tunne entuudestaan. Hillitty ja hallittu olemus kuulemma antaa kylmän vaikutelman.
Haluaisin ennemminkin olla juuri helposti lähestyttävä, positiivisia fiiliksiä herättävä, reippaan ja rempseänkin oloinen nainen!
Itse haluan olla vakavasti otettava, mutta olen ujo ja hiljainen, sekä näytän lapselta.