Haluaisin olla sellainen herkkä, hillitty nainen, tyylikäs ja kaunis, mutta
olen varsinainen maatalon emäntä, luonteelta ja ulkonäöltä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan olla vakavasti otettava, mutta olen ujo ja hiljainen, sekä näytän lapselta.
Näen nuo vain positiivisina seikkoina.
Miten lapselta näyttäminen on positiivista? Ellei halua seurustella pedofiilin kanssa.
Sama täällä, maatalon emäntä ilman maataloa. Olisi kiva olla näpsäkkä ja kaunis, mutta ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan olla vakavasti otettava, mutta olen ujo ja hiljainen, sekä näytän lapselta.
Miten lapselta näyttäminen on positiivista? Ellei halua seurustella pedofiilin kanssa.
Arvasin että joku takertuu tähän. Sanoin sen tarkoituksella hieman provosoivasti. Kaikki vanhenee ja sitä vastaan meikkaamisella suurelta osin taistellaan, halusi sen myöntää itselleen tahi ei. Kun ikää tulee, iho huononee ja meikkaaminen palauttaa osan nuorekkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että joku takertuu tähän. Sanoin sen tarkoituksella hieman provosoivasti. Kaikki vanhenee ja sitä vastaan meikkaamisella suurelta osin taistellaan, halusi sen myöntää itselleen tahi ei. Kun ikää tulee, iho huononee ja meikkaaminen palauttaa osan nuorekkuudesta.
Imo meikki yleensä vanhentaa naista.
Mä oon maatalon emäntä.
Minkähänlainen oletetaan emännän olevan?
Pituutta on 155 cm sulka päässä, ja painoa 45 kg. Kekseliäisyyttä saa käyttää monissa asioissa kun isojen koneiden ja eläinten kanssa työskentelee.
Mutta mutta. En tykkää sellaisesta stereotypiasta, että maatalon emännältä näyttäminen olisi huono asia.
Siinähän sitten haluatte. En kyllä ymmärrä miksi naiset tekevät itselleen tuollaisia ongelmia, koska suurin osa miehistä nyt työntää vehkeensä vaikka tikankoloon metsässä tilaisuuden tullen.
Mutta mitä vikaa on tuossa. Herättää positiivisia mielikuvia maatalon emäntä, ahkera, pystyvä, käytännönläheinen ja pärjää elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonteeltani herkkä ja käytökseltäni hillitty nainen. Tyylikkääksi on haukuttu ja kauneuskin on ollut aina katsojan silmissä, mutta pidän itseäni kuvaukseen sopivana. Olen myös rakenteeltani pienehkö ja siro. En kuitenkaan koskaan ole ollut mikään ihmismagneetti, vaan aina on lähinnä tyydytty katselemaan kauempaa. Kaverini ovatkin sanoneet vaikeasti lähestyttäväksi, jos ei tunne entuudestaan. Hillitty ja hallittu olemus kuulemma antaa kylmän vaikutelman.
Haluaisin ennemminkin olla juuri helposti lähestyttävä, positiivisia fiiliksiä herättävä, reippaan ja rempseänkin oloinen nainen!
Mistä tällaisia naisia löytäisi Suomessa? Itseäni vetää puoleensa länsieurooppalaisten naisten edustama ajaton tyylikkyys, jossa on ripaus eleganttisuutta.
Itsellä ihan sama ja siis sinänsä olenkin luonteeltani hillitty ja rauhallinen romantikko, mutta oma ulkomuoto pilaa kaiken. Tai siis se kontrasti mikä mun kropalla on luonteeseeni nähden. Varsinkin kun ylipainoakin on kertynyt n 20 kiloa niin näytän jotenkin kamalan maskuliiniselta tynnyriltä sen naisellisen keijukaisen sijaan joka olen sisäisesti. Rakastan mekkoja ja hameita, mutta mä näytän niin koomiselta sellaisissa ettei niihin voi edes harkita pukeutuvansa.. Pitäisi osata liikkua, elehtiä ja kävelläkin nätisti eikä rontostaa menemään.
Aaaargh.
öööhhh mun mielestä pyöreille ihmisille sopii romanttisuus paremmin ku laihoille, ne on niin kovan näkösiä. :D
Miksi ihmeessä? Yleensä meitä pidetään tylsinä ja aivottomina.