Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa saada nesteet kehosta pois?

Vierailija
13.02.2020 |

Jalat ja maha ihan turvoksissa. Koittanut juoda vettä ja välttää suolaa, sekä leipää. Mutta ei kauheasti lähde. Mikä on paras reseptivapaa diureetti?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vedenjuontia. Älä jätä suolaa kokonaan pois. Jätä pasta ja muut viljat pois ruokavaliosta.

Vierailija
2/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas, kahvi, veden juonti, sokerin jättäminen pois, valmisruuat pois - kuidut parantavat aineenvaihduntaa, vaikka jotkut tietyt ruoksa-aineet voivatkin turvottaa.

Liikkuminen, lepääminen riittävästi.

Paasto?

Jos nainen , kyse voi olla hormoneistakin. Tai muusta terveyteen liittyvästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta aktivoi aineenvaihdunnan.

Vierailija
4/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit keräävät nestettä. Jätä hetkeksi ne kaikki pois. Varsinkin peruna, pasta, vaalea leipä, alkoholi ja sokeri pitää unohtaa.

Juo paljon makeuttamatonta vihreää teetä. Monet kasvikset ovat hyviä nesteenpoistajia joten niitä et voi syödä liikaa. Hedelmistä nestettä poistavat ainakin ananas ja vesimeloni.

Vierailija
5/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat poistaa nestettä, samoin kahvi.

Vierailija
6/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetää iso valtimo auki. Lähtee se viisi litraa kerralla.

Tämä, tai mene UUNIIN kulkematta lähtöruudun kautta. Lähtee ne nesteet salettiin.

Vierailija
7/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus. Hyvin tehokkaasti putosi paino 2,5kg, kun koko kroppa kuivui. :P

Vierailija
8/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtisellerin varret ovat tuttuja ns. naisten vihanneksina.  Monet moittii selleriä main vuoksi, koska on aika karvas joten pitää totutella.  Itse käytän moneen, mm. munakkaaseen, moniin keittoihin jopa hernekeittoon, nami.  Nyt on jo vesi kielellä kun odotan sitä, että kotimaiset sellerit tulevat kauppoihin.  Myös kotimaisia paprikoita olen odotellut.  Mikäli joku tietää kotimaisia paprikoita jo löytyvän, jostain kaupasta, (helsingissä) niin anna vinkki.  Minut saavat heti asiakkaakseen.  Kotimaista kurkkua ja tomaattia on koko talven ollut saatavilla kiitettävästi.💙

Vierailija
9/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaaminen

Vierailija
10/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas vierailija 10 💙

Ajattelin vielä kiinnittää huomiosi kehosi tarkempaan tarkkailuun.  Miten aineenvaihdutasi muuten toimii, hikoiletko mielestäsi normaalisti?  Mulla on nuoresta tytöstä lähtien ollut taipumus turvotukseen, parhaiten sen huomasin jaloista.  Koulussa istuttiin paikallaan, työpaikka myöhemmin myös paikallaan istumista.  Kun kengät vaihtui pitkävartisiin saapikkaisiin, niin vetskaria ei meinannut saada kiinni.  Kävelin usein työmatkat.  Muutaman kilometrin kuluessa alkoi saapikkaiden varret hölskyä, siitä tuli koko kehoon kevyempi tunne.  En oikein ymmärtänyt mihin se turvotus haihtui siinä kävellessä, mutta luulen, että hikoilin, vaikken sitä itse huomannut koska vaatteet pysyivät kuivina. Harrastin myös juoksulenkkejä, joten tiesin, miltä hiestä märät vaatteet tuntuivat.  Kokeile joitakin omatoimisia konsteja, mutta itsesi parhaaksi ota tarvittaessa yhteyttä terveyden ammattilaiseen.  Mukavaa kevättä toivotellen. 💙 

Vierailija
11/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannullinen mustaa kahvia, ilman sokeria tietysti

Vierailija
12/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna. Ei liian kovaa löylyä, että jaksaa olla kauan. Makuulle ja jalat ylös.

Vierailija
13/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna. Ei liian kovaa löylyä, että jaksaa olla kauan. Makuulle ja jalat ylös.

Tämä ehdottomasti tehokkain. Pitkä sauna.

Vierailija
14/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile, johtuu varmaan siitä, en edes saunassa. Lääkäri ei syytä keksinyt.

Ap

Vierailija
15/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletan. että lääkäri on ottanut huomioon kilpirauhasen?  Jodin ja seleenin saannista kannattaa pitää huolta.     Niitä saa vapaasti mm. luontaistuotteina.  Jos oma lämmönsäätely ei toimi niin saunan löyilysså istuminen  on todella tukalaa.  Tuntuu kuin olisi ilmapallo joka ei hengitä ulos eikä sisään.  Olen kokenut sen tunteen.  Aloitin omatoimisesti luontaistuotteina jodin ja seleenin syönnin.  Voin vilpittömästi vakuuttaa, että olin todella onnellinen kun ensimmäisen kerran huomasin, että olin saanut takaisin kainalohien.  Kuivat hajuttomat kainalot olivat aluksi mukavat, mutta kuitenkin tajusin, että se on epänormaalia ja jokin merkki sairaudesta.        Uskon, että selviydyt tuosta turvotuksestasi, älä luovuta.  😅

Vierailija
16/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvesauna

Vierailija
17/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletan. että lääkäri on ottanut huomioon kilpirauhasen?  Jodin ja seleenin saannista kannattaa pitää huolta.     Niitä saa vapaasti mm. luontaistuotteina.  Jos oma lämmönsäätely ei toimi niin saunan löyilysså istuminen  on todella tukalaa.  Tuntuu kuin olisi ilmapallo joka ei hengitä ulos eikä sisään.  Olen kokenut sen tunteen.  Aloitin omatoimisesti luontaistuotteina jodin ja seleenin syönnin.  Voin vilpittömästi vakuuttaa, että olin todella onnellinen kun ensimmäisen kerran huomasin, että olin saanut takaisin kainalohien.  Kuivat hajuttomat kainalot olivat aluksi mukavat, mutta kuitenkin tajusin, että se on epänormaalia ja jokin merkki sairaudesta.        Uskon, että selviydyt tuosta turvotuksestasi, älä luovuta.  😅

Joo on otettu, oli normaalit, sekä kaikki hormonaaliset tutkittiin.

Jep kävin 30min saunassa 40-60 asteessa, oli ihan tuskaa yleensä 5min pystyn olemaan. Kuiva iho ja ihoa poltteli, varpaat sekä sääret tulessa seinää vasten kun jalkoja pidin.

Kauanko sulla noi seleenin ja jodin syönnissä meni että auttoi?

Ap

Vierailija
18/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku auki ja riiputus jaloista pää alas päin.

Vierailija
19/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemin on hyvä. Käsikauppatavaraa.

Vierailija
20/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on tietysti lymfaterapia ja kompressiotuotteet.

Toiseksi paras on hydrobic tai vesijuoksu - vesi puristaa imusuonia ja reipas liikunta vedessä pistää nestepumpun kehossa toimimaan. Kaikki liikunta toimii, mutta vesiliikunta on tehokkainta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme