Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytö asuntonäytössä huvikseen?

Vierailija
13.02.2020 |

Käyttekö asuntonäytöissä huvin vuoksi? Itse olen käynyt muutamissa näytöissä tässä naapurustossa, kun kiinnostaa nähdä ihmisten asumisen tyylejä. Naapurissakin pääsin näkemään kuinka he elävät.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tollaset stalkkerit voi estää :)

Vierailija
2/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, miten ajattelit estää? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka silleen, ettei asuntonäyttö ole julkinen ja kaikki halukkaat menee siivilän läpi. :)

Vierailija
4/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan naapuriin ole kehdannut mennä hupikäynnille, mutta silloin kun etsittiin asuntoa, niin käytiin kyllä katsomassa sellaisiakin, joista tiesi jo etukäteen, ettei olla ostamassa. Nyt saattaisin kiinnostavaa kohdetta käydä kurkkaamassa, vaikka ei ole suunnitelmissa muutto ihan lähiaikoina. Toisaalta jos löytyy joku tosi mukavan tuntuinen kämppä niin miksipä ei. Sisustusten takia en jaksa kierrellä kun ne näkee yleensä jo kuvistakin. Musta näytössä on aina ollut vähän vaivaannuttava olo kun tietää olevansa jonkun toisen kotona, eikä tämä ole edes itse paikalla. Jotenkin siinä ylittää sellaisen henkilökohtaisuuden rajan, vaikka myyjä olisikin täysin vieras ihminen.

Muistan myös omaa asuntoa myydessä, että näyttö silloin stressasi kauheasti. Olin onnellinen, että kaupat syntyivät jo ennnen varsinaista yleistä näyttöä, niin hupikatselijoita ei ehtinyt sitten käydä lainkaan.

Vierailija
5/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa käyty, vaikka ei olla lainahakemustakaan tehty. Lähinnä katsellaan minkälaisia murjuja eri hintaluokista saa. 

Muutama vuosi sitten kun olin vielä köyhä opiskelija, kävin huvin vuoksi katsomassa yhtä näköalahuoneistoa, sinne oli yleinen rakennusliikkeen järkkäämä näyttö.

Vierailija
6/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitänkö jonkun rajan, jos käyn vessassa näytön aikana?

Vierailija
7/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :D Joskus osuu sopivasti sunnuntaina kävelyetäisyydelle asuntonäyttö. Ihan kivaa ajanvietettä ja tulee pikku kävely samalla. Tällä alueella on paljon ihania taloja ja vanhoja puutaloja. Olen ajatellut sen niin että välittäjänkin kannalta parempi että asuntonäytössä näyttää siltä että on paljon kiinostuneita ostajia - se voi motivoida jotakuta tekemään tarjouksen!

Vierailija
8/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki halukkaat menee siivilän läpi.

Kuulostaa kivuliaalta.

Vierailija
9/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan miehen kanssa käyty, vaikka ei olla lainahakemustakaan tehty. Lähinnä katsellaan minkälaisia murjuja eri hintaluokista saa. 

.

Me tehtiin tätä myös ennen asunnon ostoa. Tulin uudelle paikkakunnalle töihin, ennen miestä ja oli aikaa, joten aika paljonkin kävin näytöissä. Tosin ajatus oli, että jos huippuhyvä löytyy, niin sitten kutsun miehenkin katsomaan. Ei löytynyt ennen kuin mies tuli myös, sitten kyllä se hyvä löytyi muuten vain mennään katsomaan -näytössä. 

Vierailija
10/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti. Tosin kun harkitsin muuttoa uudelle rakennettavalle alueelle kävin kaikissa mahdollisissa näytöissä ennen päätöksentekoa. Tässä kyseessä uudet asunnot eli ei ihan sama asia kuin mitä ap tarkoittaa. Samoihin naamoihin tuli törmättyä useammassa näytössä :D

Vierailija
11/11 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki halukkaat menee siivilän läpi.

Kuulostaa kivuliaalta.

Älä huoli. Ei tunnu missään. Ja on toiminut erittäin hyvin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä