Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras tapa saada nesteet kehosta pois?

Vierailija
13.02.2020 |

Jalat ja maha ihan turvoksissa. Koittanut juoda vettä ja välttää suolaa, sekä leipää. Mutta ei kauheasti lähde. Mikä on paras reseptivapaa diureetti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hikoile, johtuu varmaan siitä, en edes saunassa. Lääkäri ei syytä keksinyt.

Ap

Oletan. että lääkäri on ottanut huomioon kilpirauhasen?  Jodin ja seleenin saannista kannattaa pitää huolta.     Niitä saa vapaasti mm. luontaistuotteina.  Jos oma lämmönsäätely ei toimi niin saunan löyilysså istuminen  on todella tukalaa.  Tuntuu kuin olisi ilmapallo joka ei hengitä ulos eikä sisään.  Olen kokenut sen tunteen.  Aloitin omatoimisesti luontaistuotteina jodin ja seleenin syönnin.  Voin vilpittömästi vakuuttaa, että olin todella onnellinen kun ensimmäisen kerran huomasin, että olin saanut takaisin kainalohien.  Kuivat hajuttomat kainalot olivat aluksi mukavat, mutta kuitenkin tajusin, että se on epänormaalia ja jokin merkki sairaudesta.        Uskon, että selviydyt tuosta turvotuksestasi, älä luovuta.  😅

Joo on otettu, oli normaalit, sekä kaikki hormonaaliset tutkittiin.

Jep kävin 30min saunassa 40-60 asteessa, oli ihan tuskaa yleensä 5min pystyn olemaan. Kuiva iho ja ihoa poltteli, varpaat sekä sääret tulessa seinää vasten kun jalkoja pidin.

Kauanko sulla noi seleenin ja jodin syönnissä meni että auttoi?

Ap

Hei Ap.  En tarkemmin muista kauanko kesti.  Pelästyin, että mulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa, kun hikoilu loppui.  En ollut vuosiin lisännyt ruokiin suolaa, käytin muita mausteita.  Oletin saavani tarpeeksi suolaa valmistuotteista, juustoista, leivästä, leikkeleistä ja muista vastaavista.  Sitten kerran luin artikkelin jossa oli tarkempaa tietoa asiasta, elikkä valmisruoissa ei käytetäkään jodioitua suolaa, mieleeni hiipi suuri huoli.  Tutkin asiaan liittyvää tietoa netistä ja päädyin kokeilemaan antioksidanttivalmisteita.  Aluksi käytin valmistetta jossa oli kaikki mahdollinen vajaatoiintaa tukeva samassa.  Valmistetta oli kehittäneet alan lääkärit.  Nyt mulla on seleeni ja jodi erikseen, mutta otan ne samaan aikaan.  Eri valmisteisiin jouduin kun alussa käyttämääni valmistetta ei sillä erää löytynyt kaupasta.  Nykyisin en ota niitä päivittäin, mutta kuitenkin noin pari kertaa viikossa.  Kehon normaali lämpö ei saisi olla alle 36,5 asteen.  Kehon lämpö on kuulema tärkeä tieto myös hoitohenkilökunnalle, jos epäilee kilpparin vajaatoimintaa.                                        

Voin nyt vain antaa lohduttavaa tietoa, että jossain vaiheessa havahduin siihen, että voin paremmin ja pinkee olo loppui.  😅 

Vierailija
22/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivunlehtitabletit poistaa nestettä ja on edullisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, persilja, tee, kahvi.