Ville Niinistö tylytti Orpoa ihan raivona EU-parlamemtissa.. đ
En ole koskaan nÀhnyt Ville NiinistöÀ noin vihaisena.. Orpo katsoi hÀntÀ suotastaan ahdistuneen nÀköisenÀ..
KyllÀ saattoi Orpolle bisse maistua tuon tilaisuuden jÀlkeen.
đ
Kommentit (64)
LÀssytys tuli vihervasemmiston suunnalta, voidaan sivuutta merkityksettömÀnÀ ja palataan pÀivÀjÀrjestykseen.
Menikö PetterillÀ vatsa kuralle?
Kun vĂhervasen vinkuu, on politiikan suunta oikea.
Vierailija kirjoitti:
LÀssytys tuli vihervasemmiston suunnalta, voidaan sivuutta merkityksettömÀnÀ ja palataan pÀivÀjÀrjestykseen.
Juuri nÀin. SÀÀli ettÀ tÀmÀ Niinistö on imenyt ymmÀrryksensÀ ja kÀyttÀytymisensÀ vasemmalta toisin kuin arvostettava setÀnsÀ.
Orpo pysyi suoraselkÀisenÀ. Niinistö vaahtosi. Propsit Orpolle.
VihreÀt eivÀt osaa kÀyttÀytyÀ edes maailmalla.
Oropo ei ymmÀrtÀnyt kuuleemaansa
Vihervasemmiston politiikka on pilaamassa kaikki merkittÀvÀt maat tÀssÀ maailmassa. Ei yhteiskuntaa voi rakentaa ideologian mukaan vaan realiteettien. Neuvostoliitto on vihervasemmiston taidonnÀyte. Ideologiat oli kohdallaan mutta toteutus ei kestÀnyt sosialistista heikoimman valtaa.
Vihervasuri ap ei osannut edes aloitusta kirjoittaa oikein. Mee kouluun.
On muuten pitkÀ ja karismaattinen mies. LÀsnÀolon vaistosi, oli mun takana liikennevaloissa, kÀÀnnyin katsomaan vaikka eihÀn mulla ollut aavistustakaan kuka siellÀ oli. Joku juttu siinÀ miehessÀ on
Vierailija kirjoitti:
On muuten pitkÀ ja karismaattinen mies. LÀsnÀolon vaistosi, oli mun takana liikennevaloissa, kÀÀnnyin katsomaan vaikka eihÀn mulla ollut aavistustakaan kuka siellÀ oli. Joku juttu siinÀ miehessÀ on
KenestÀ puhut? Ville Niinistö on 170cm ja risat
HyvÀ Ville! Kaikista köyhimmÀt ajetaan vielÀ suurempaan ahdinkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenestÀ puhut? Ville Niinistö on 170cm ja risat
Ai! EhkĂ€ mulla on nyt muistikuvat vĂ€rittyneet ja pituutta tullut 15cm lisÀÀ đ
Jotenkin on jÀÀnyt mieleen tuo tilanne, vaikea selittÀÀ
Vihreiden ryhmÀllÀ on ylivoimaisesti paras eurovaaliohjelma. Kokoomusta ennen ÀÀnestÀneenÀ vaihdan leiriÀ.
Ville pÀÀsti perintöpedon irti. (On kertonut, ettÀ on tietoisesti yrittÀnyt hillitÀ sukunsa miesten kiivasta luonnetta.) Kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ville Niinistö on tuhkamuna joka kÀrsii lapsettomuudesta.
Vain 3 lasta...
Vierailija kirjoitti:
Siksi ÀÀnestin hÀntÀ nykyiseen virkaansa. EnkÀ ole vihreÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ville Niinistö on tuhkamuna joka kÀrsii lapsettomuudesta.
HÀnellÀ on 3 lasta.
Montas sinulla?
HyvÀ Ville!