Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanssatyöntekijä ei suostunut myymään tupakkaa miehelle, jolla oli alle vuoden ikäinen vauva mukana

Vierailija
13.02.2020 |

Myyjä osoitti vaunuihin ja kysyi, että onko hänellä paperit. Tämä mies luuli asiaa vitsiksi, mutta myyjä oli tosissaan eikä myynyt tupakkaa. Mielestäni jotain maalaisjärkeä saisi käyttää näissä tilanteissa. Vai uskovatko he, että mies saattaa säästää askia 15 vuotta ja sitten luovuttaa sen lapselleen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökimuijat alapeukuttamassa?

Vierailija
22/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ei voi noin tyhmää myyjää ollakaan.

Kyllä näitä on. Mulle ei myyty paria kaljaa koska mukana oli mun viisivuotias lapsi :D

Niin no johtuisko siitä että lasten aikana EI kuulu juoda alkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ei voi noin tyhmää myyjää ollakaan.

Kyllä näitä on. Mulle ei myyty paria kaljaa koska mukana oli mun viisivuotias lapsi :D

Niin no johtuisko siitä että lasten aikana EI kuulu juoda alkoa!

Mistäs se myyjä tietää, milloin minä kaljani juon?

Vierailija
24/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon. Kyllä näitä idiootteja on kassalla nähty. Pieni ihminen tuntee hetken olevansa suurempi kun saa kiusata muita.

Vierailija
25/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumankauta mitä paksua kuraa. En usko hetkeäkään. t. kaupan kassa

En minäkään enne uskonut näitä juttuja, mutta nyt sitä itse todistaneena uskon. Kyllä siinä kaikki jonossa olijat katselivat hämmentyneenä miestä. Mies otti asian ihan huumorilla, eihän tuossa tilanteessa voi kun nauraa.

Vierailija
26/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokaiselta syöpäkääryleiden polttajalta ja syövän levittäjältä tulisi ottaa lapset huostaan.

Sulta voisi ottaa lapset huostaan syöttämäsi páskaruuan takia. Ja pitkä pätkä kuritushuonetta vammaisesta someriippuvuudesta.

Vierailija
27/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näitä tapauksia on useita.

- ei myydä liköörikarkkeja koska ostajalla ei ole papereita mukana. Mielenkiintoinen veto kun kyseisissä konvehdeissa ei viinaa ole ollut vuosikymmeniin, jos silloinkaan

- ei myydä siideriä/bisseä kun asiakkaalla omat alaikäiset lapset mukana. Harvempi omia saunakaljojaan alaikäisille lapsilleen antaa

- ei myydä koska kassahenkilöllä nyt vaan sattuu olemaan huono päivä ja asiakkaille on mukava veetuilla. Kenen sairasta huumoria oli laittaa ikärajaksi 30 vuotta?!?! Siis oikeesti, 30v ei osaa muka itse arvioida viinankäyttöään?

Only in Finland.

Vierailija
28/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan paperit saa kysyä, jos oluen ja savukkeiden ostaja näyttää tietyn ikäiseltä, siis nuoremmalta kuin täysi-ikäinen.

Naisilta kysytään useinkin paperit.

Tuota myös toisinaan valvotaan. Jos papereita ei kysy, ja tarkistus käynnissä, se on paha juttu kassalle ja kaupalle.

Kassahan on toiminut lain mukaan, turha häntä on haukkua.

Vierailija
29/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa on toiminut oikein.

Vierailija
30/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilötietojen tarkistamisesta ilmoitetaan kirjallisesti kassoilla.

Joten miksi kummassa täällä ihmetellään ja jopa kauhistellaan kassan toimintaa.  Kassa on tehnyt työnsä niinkuin pitääkin.

Vierailija
31/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssatyöntekijä eli työkaveri, en usko.

Vierailija
32/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanssatyöntekijä eli työkaveri, en usko.

Se, että sinä et noin tekisi, ei tarkoita sitä etteivät muut voisi tehdä noin.

Vierailija
33/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi muka olis vauvalta kysynyt paperit?

Jos kysyi mieheltä eikä tällä ollut mukana. Ja mies vaikka yritti että onhan hänellä vauva niin etkö muka usko että on ikää tms.

Ymmärsitkö väärin?

Vierailija
34/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista kettuilua kassalta, jos näin tapahtunut.

Mä monesti ostelen viikonlopun juomia ja lapset ovat olleet mukana pienestä saakka. Nyt teini-ikäisenä kassat ovat alkaneet kysellä, että kenellä nää juomat tulee? - mulle! vastaan ja homma jatkuu.

Mietin, että kuka siinä tilanteessa vastaisi, että joo tuolle 14 vuotiaalle.

Vierailija
35/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan paperit saa kysyä, jos oluen ja savukkeiden ostaja näyttää tietyn ikäiseltä, siis nuoremmalta kuin täysi-ikäinen.

Naisilta kysytään useinkin paperit.

Tuota myös toisinaan valvotaan. Jos papereita ei kysy, ja tarkistus käynnissä, se on paha juttu kassalle ja kaupalle.

Kassahan on toiminut lain mukaan, turha häntä on haukkua.

Et tainnut tajuta.

Vierailija
36/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi muka olis vauvalta kysynyt paperit?

Jos kysyi mieheltä eikä tällä ollut mukana. Ja mies vaikka yritti että onhan hänellä vauva niin etkö muka usko että on ikää tms.

Ymmärsitkö väärin?

En ymmärtänyt.

Vierailija
37/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea myyjä, kun ei auttanut altistamaan pientä lasta passiiviselle tupakoinnille.

Joo, se myyjä tiesi että isä olis vetänyt röökiä heti autossa muksun istuessa istuimessansa. Ja se isä olis heti kotona sulkeutunu sen tenavan kanssa makuukammariin ja poltellu ku korsteeni. Onneksi myyjä pelasti lapsen, ei se isä varmaan menny hakemaan tupangia mistään muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi