Kanssatyöntekijä ei suostunut myymään tupakkaa miehelle, jolla oli alle vuoden ikäinen vauva mukana
Myyjä osoitti vaunuihin ja kysyi, että onko hänellä paperit. Tämä mies luuli asiaa vitsiksi, mutta myyjä oli tosissaan eikä myynyt tupakkaa. Mielestäni jotain maalaisjärkeä saisi käyttää näissä tilanteissa. Vai uskovatko he, että mies saattaa säästää askia 15 vuotta ja sitten luovuttaa sen lapselleen.
Kommentit (37)
En usko. Ei voi noin tyhmää myyjää ollakaan.
Porvoossa kioskeissa on tiukempi laki.
Vierailija kirjoitti:
En uskonut minäkään ennen kuin näin omin silmin. Aivan uskomaton tilanne.
Siis mies oli kaupassa pentunsa kanssa, myyjä kysyi mieheltä paperit, ei ollut mukana, myyjä ei myynyt.
Jos olisi tapahtunut oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä on. Mulle ei myyty paria kaljaa koska mukana oli mun viisivuotias lapsi :D
En usko. Jos noin kävisi niin hakisin myyntipäällikön heti siihen kassalle.
Laki on aina laki. Vaikka miehellä olisi ydinpommi mukana, niin tupakkaa ei myydä!
Mä uskon, jos ap. kertoo kaupan ja paikkakunnan :)
1/5
ois paljon viksumpaa jättää vauva yksin autoon
Lidl Turku. Ja mieheltä kysyttiin myös paperit ja hänellä ne oli, mutta vauvalla ei!
Vierailija kirjoitti:
Laki on aina laki. Vaikka miehellä olisi ydinpommi mukana, niin tupakkaa ei myydä!
Laki ei kiellä tupakan myymistä ydinpommin kantajalle.
Sitä myyjää ei varmaan kukaan asiakas hakkaile.
Vierailija kirjoitti:
Lidl Turku. Ja mieheltä kysyttiin myös paperit ja hänellä ne oli, mutta vauvalla ei!
No jo on. Mikä Lidl ni tietää boikotoida. vaikka tupakan polttaminen tyhmää onkin.
Upea myyjä, kun ei auttanut altistamaan pientä lasta passiiviselle tupakoinnille.
jokaiselta syöpäkääryleiden polttajalta ja syövän levittäjältä tulisi ottaa lapset huostaan.
Voi jumankauta mitä paksua kuraa. En usko hetkeäkään. t. kaupan kassa
Laki on laki. Jos hän myisikin vahingossa alaikäiselle tupakkaa niin siitähän ei riemu ratkea kaupalle.